quote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Al was het vanavond erg mistig op de weg, en mocht je op grote delen maar 50... Dus het wordt dan al glibberen en glijden vóór je er bentMet het goede rubber is dat allemaal geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
nee.quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik ongezien ga trouwen? Als je een auto koopt ga je toch ook eerst uitgebreid kijken naar krassen en deukjes?
Morgen maar even bedenken wanneer ik weer ga klimmen, weer even wat spiertjes kwekenquote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een stuk meer werk ook, maar dat is dan weer goed voor dat armpjedrukken
Sorry dat ik het zo moeten zeggen, ik heb tijdens mijn stage (no spang) in Luxemburg in een kasteel gewoond (foto's staan wel op mijn facebook).quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn stage, een Sauna in mijn appartement..dat was pas relaxt.
Weltruste liefquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Purdey het volgende:
Goed. Marco, ja ik weet hoe Bart eruit ziet. Lief![]()
Martijn, you got me there. We zijn close, maar nu even niet?
En Bart, ik zou dolgraag willen, zeker vanwege je enormeeee dekbed, dekbed dus. Maar dan moet ik nog 165 km reizen..;(
Ik ga nu slapen, dan kan ik nog een kleine 7 uur..
Ik ook niet, maar zat gewoon bij de rent inbegrepen..quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die luxe heb ik dan weer niet, maar ik ben geen sauna mensch
Nog maar 15 jaar fysiek stevige arbeid om in te halenquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Morgen maar even bedenken wanneer ik weer ga klimmen, weer even wat spiertjes kweken
Truste!quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Purdey het volgende:
Goed. Marco, ja ik weet hoe Bart eruit ziet. Lief![]()
Martijn, you got me there. We zijn close, maar nu even niet?
En Bart, ik zou dolgraag willen, zeker vanwege je enormeeee dekbed, dekbed dus. Maar dan moet ik nog 165 km reizen..;(
Ik ga nu slapen, dan kan ik nog een kleine 7 uur..
quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met het goede rubber is dat allemaal geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spreekt een beetje surinaamsquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo moeten zeggen, ik heb tijdens mijn stage (no spang) in Luxemburg in een kasteel gewoond (foto's staan wel op mijn facebook).
Ik moet er niet aan dénkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zat gewoon bij de rent inbegrepen..
Dus eerst lekker met z'n allen in de sauna, daarna met alleen een handdoek om, naar het meer rennen(waar we eerder al een wak hadden geslagen, maar inmiddels alweer 1 konden maken..) en erin duiken...
Heerlijk
Dat klinkt niet echt vriendelijk! Alsof ik een Wehkamp pakket bent wat je 14 dagen op proef hebt. En vergelijk je me nu gewoon met het kopen van een auto, en deukjes en krasjes?!quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik ongezien ga trouwen? Als je een auto koopt ga je toch ook eerst uitgebreid kijken naar krassen en deukjes?
binnenkort een mtbtocht van 50 km.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Morgen maar even bedenken wanneer ik weer ga klimmen, weer even wat spiertjes kweken
Ik woon nu in een appartement van 31m2, voldoende voor mij alleenquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo moeten zeggen, ik heb tijdens mijn stage (no spang) in Luxemburg in een kasteel gewoond (foto's staan wel op mijn facebook).
Leuk he?quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Dubish het volgende:
Ben ik er 2dagen niet, zijn we meteen 3 topics verder
quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog maar 15 jaar fysiek stevige arbeid om in te halen
Ik zeg alleen maar dat ik heus wel ff gekeken heb met wie ik ging trouwen, dat is alles schatquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt vriendelijk! Alsof ik een Wehkamp pakket bent wat je 14 dagen op proef hebt. En vergelijk je me nu gewoon met het kopen van een auto, en deukjes en krasjes?!
quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
cool.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik woon nu in een appartement van 31m2, voldoende voor mij alleen
En is ze nog strak?quote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik heus wel ff gekeken heb met wie ik ging trouwen, dat is alles schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toen ruim 6000m2 tot mijn beschikking, inclusief eetzaal, grote woonkamer, tv-zaal en 16 slaapkamers. Maar het kasteel werd af en toe ook voor evenementen verhuurd + dat het bedrijf zijn gasten daar ook onderbrengt (das was ook de reden waarom ik er in kon zitten).quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik woon nu in een appartement van 31m2, voldoende voor mij alleen
quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
[..]
En is ze nog strak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hmmm, ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik heus wel ff gekeken heb met wie ik ging trouwen, dat is alles schat
Slaap lekker schatquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmmm, ik geef je het voordeel van de twijfel
Ga nu echt slapen, had mezelf mis-rekent, ik kan nog maar 6 uurtjes slapen..
Weltrusten allemaal!
Oops, beetje overheen gelezenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
Schieten is vreselijk leuk om te doen, ervaring heb ik op zowel de Glock 17, een licentie-versie van de M16A4, de Steyr SSG (7,62mm scherpschuttersgeweer) en de FN-Fal (7,62mm, full metal jacket, zware terugslag).
Ja, ik schiet met enige regelmaat, alhoewel het nu pas weer ergens zomer 2011 zal worden. Via speciale wetgeving zijn "wij" in geval van oorlog ook uitgezonderd van dienstplicht, maar das weer een heel ander verhaal wat we tijdens de meeting wel eens kunnen verdiepen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Oops, beetje overheen gelezen.
Klinkt gaaf! Binnenkort wil ik ook eens mee gaan schieten op Harskamp. Of ik dan echt zelf mag schieten weet ik nog niet, maar wil het iig proberen
Cool!quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
wat was het daar toch tof...
oh, en me@ snowmobierl
[ afbeelding ]
Genoeg praatvoer dacht ik zoquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik schiet met enige regelmaat, alhoewel het nu pas weer ergens zomer 2011 zal worden. Via speciale wetgeving zijn "wij" in geval van oorlog ook uitgezonderd van dienstplicht, maar das weer een heel ander verhaal wat we tijdens de meeting wel eens kunnen verdiepen.
Ach op dagen zoals gisteren als ik in een doorwerkpak in een sneeuwbui sta twijfel ik wel eens aan mijn verstandelijke vermogens, maar daarna gaat vaak de zon weer schijnenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef monsterd. het volgende:
Het grote nieuws: House rijdt met me terug naar Nederland.
Ja het komt vast helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:16 schreef Purdey het volgende:
Wat tof voor je Monsterd!! En ook voor jou, House! Jullie zullen het te gek hebben samen
Ik zeg: Goeeeeeeedemorgen! Over 20 minuten moet ik weg, en zit nu te genieten van een boterhammetje met speculaas.
Ik wil terug naar bed
Gezellig !quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef monsterd. het volgende:
Het grote nieuws: House rijdt met me terug naar Nederland.
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gezellig !
Durf je dat niet alleen dan ??
Ja, daarom stop je er nog maar een persoon bij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, daarom stop je er nog maar een persoon bij?
En dan kan je het rijden nog eens wat afwisselen, ook wel prettig lijkt mequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook heen met 2 personen gekomen, terug moet dan ook wel lukken
Ik weet niet hoe lang monsterd erover doet (12 uur?), maar ik kan me voorstellen dat het op lange ritten prettiger als je wat aanspraak + backup hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Durf je dat niet alleen dan ??
Ah ok, wat moet je daar dan ook in deze tijd van het jaar ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vanuit Polen in een overbeladen micra is dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee
Dat is ook waar, al zou ik het zelf geen probleem vinden om alleen te rijden, maar gezien de omstandigheden (ik neem aan dat het daar ook sereius winter is) idd misschien beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang monsterd erover doet (12 uur?), maar ik kan me voorstellen dat het op lange ritten prettiger als je wat aanspraak + backup hebt.
Lees je toch eens inquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, wat moet je daar dan ook in deze tijd van het jaar ?
Da's een dagtaak met die postsnelheid hierquote:
Dan zeg ik het wel voor; Stage.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een dagtaak met die postsnelheid hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |