quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus je was zelf één van die rare, niet normale négers?
Laptop meenemen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Hoe urineren jullie eigenlijk? Ik bedoel, het kost tijd en je moet dan weg van je PC....
quote:
Emmer onder het bureauquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Hoe urineren jullie eigenlijk? Ik bedoel, het kost tijd en je moet dan weg van je PC....
milliseconden was ik eerderquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je post stond boven die van hem ja. Da's het enige.
Laptop meenemen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Geluid wat harder zetten en deuren open laten.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Telefoon voor de Fok! en de FM-radio 10 louder.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Met de petshopboysalarmhoedquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef miieejj het volgende:
heb ik vanmorgen nog iets gemist? ik had rond kwart voor 10 gehoord dat giel , gerard wakker maakte
Gewoon laten lopen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Headlinesquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Nu en dan hangt mijn mams onder mijn bureaustoel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
Snikkel uit het raam, keer ander kleurtje geven aan al dat wit buiten!quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Qunix het volgende:
joh!quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
ik moet meer naar dat twitter kijken.. volgens mij mis ik te veel.. tegenwoordig moet je zoveel bij houden..
was 6 jaar geleden nog niet
quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nu en dan hangt mijn mams onder mijn bureaustoel.
Wanneer komen die weer?quote:
Tegenwoordig komt het van alle kantenquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef miieejj het volgende:
ik moet meer naar dat twitter kijken.. volgens mij mis ik te veel.. tegenwoordig moet je zoveel bij houden..
was 6 jaar geleden nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |