Uitdelen in de bus. Net als vroeger op een schoolreisje!quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde gezonder gaan doen, zit er vrdomme allerlei chips en nootjes en chocolade en koekjes in m'n kertpakket
OKquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veelstraks douchen en dan slapen
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.quote:
Purmerend? Haarlem? Twente?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
Kut, hoe het dat dorp nou... Laatste afslag van de A7 voor je de Afsluitdijk op gaat...
Minas Morgulquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, Den Helder is echt zwaar dood ja.
De Mordor van Nederland
Laat je baas het maar niet merken dat je topografie niet zo goed isquote:
Dat is niet de Afsluitdijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, allerlaatste is Enkhuizen
Ik zie het al voor me..een agent die thuis werkt en zn gezin arresteert, een vulnisman die een paar prullenbakjes in zijn huis leegt..quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sam-x het volgende:
[..]
OK
[..]
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..een agent die thuis werkt en zn gezin arresteert, een vulnisman die een paar prullenbakjes in zijn huis leegt..
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, uh, jij als Purmerendse zou dat niet eens moeten hoeven vragen
Ik werk wel gewoon op kantoor hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sam-x het volgende:
[..]
OK
[..]
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.
Ik denk dat ik er even lang over doe..quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk wel gewoon op kantoor hoor.
Then again, het kost me als ik echt MOET lopen maar zo'n 45-50 min
Den Oever?quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik zag mijn hometown voorbij komen.
Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever hebquote:
Half uurtje vanaf Purmereutelquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Waar woon/werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even lang over doe..
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Mwah... zoiets ja. Hoorn ligt ongeveer op de helft tussen Purmerend en Den Oever.quote:
Je mag ze ook bij mij brengen als je ze niet hoeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde gezonder gaan doen, zit er vrdomme allerlei chips en nootjes en chocolade en koekjes in m'n kertpakket
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik snap je wel, alleen kan 9 op de 10 niet thuiswerken.
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?quote:
*kijkt*quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: GAST!
Maar dat ben je helemaal niet.
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragen
Lelystad? Dan nog liever Twentequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever heb
Ach cherm!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Uh, nee?quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Arme jij!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Willen kennen is iets anders dan kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?
[..]
*kijkt*
Nee, nog steeds niet
[..]
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragen
True thatquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Willen kennen is iets anders dan kennen.
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren
Durft ze niet meerquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... zoiets ja. Hoorn ligt ongeveer op de helft tussen Purmerend en Den Oever.
Damn J-K
Popiejopie?quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je weer even popiejopie meedoen....
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almerequote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je weer even popiejopie meedoen....
Oh, niet alleen wat jou betreft hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Popiejopie?
Ik vind het gewoon een lelijke stad. Die bijnaam heeft het wat mij betreft verdiend.
Ah, dus jij bent net als iedereen die het een lelijke stad vindt hier nog nooit geweestquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Popiejopie?
Ik vind het gewoon een lelijke stad. Die bijnaam heeft het wat mij betreft verdiend.
Je bedoelt, laten zinken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almere
Weet ik niet, misschien wel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh nice
Ga je nog naar het Glazen Huis?
Almere moeten ze gewoon laten afdrijven en zinken. Nieuw Atlantisquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almere
Ook goed, met of zonder de bewooners?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Almere moeten ze gewoon laten afdrijven en zinken. Nieuw Atlantis
Surequote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent net als iedereen die het een lelijke stad vindt hier nog nooit geweest
Kan niet.quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu doen, dan ben je er vanaf.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ga ik eerst opruimen en afwassen.. of eerst douchen?
Of laat ik het allebei en sta ik morgen keivroeg op?
Alsof iedereen altijd maar in een "spannende" stad wil wonenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef xFriendx het volgende:
Lelystad is idd niet bepaald spannend te noemen. Er is ook bar weinig.
Als ik tijd had en de NS zou gewoon kunnen rijden was ik er wel heen gegaanquote:
Kan niet tippen aan Atlantisquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou meid tochquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Overigens kom ik wel eens in Lelystad omdat er een garagezaak van onze autoclub zit
Ja, en het moet wel Den Haag zijn!quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
Alsof iedereen altijd maar in een "spannende" stad wil wonen
OKquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik tijd had en de NS zou gewoon kunnen rijden was ik er wel heen gegaan
Het schoonmaken laten, het douchen ook, mits je niet al te erg riekt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ga ik eerst opruimen en afwassen.. of eerst douchen?
Of laat ik het allebei en sta ik morgen keivroeg op?
Dag Sam-xquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Sam-x het volgende:
Ik ben er weg vanTot de volgende keer!
Daarom woon ik in Enschedequote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooral die fabriek he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Enschede
Grolsch fabriek, TC Twente, TMF awards en de SBS kerstshow
Dat hoeft ook niet. Maar je wil toch niet doodgevonden in Lelystad, of Rotterdam, veel plaatsen in Friesland..?quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
TC Twente?quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Enschede
Grolsch fabriek, TC Twente, TMF awards en de SBS kerstshow
Ik heb er helemaal geen zin in. Maar ik moet.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nu doen, dan ben je er vanaf.
Eerst opruimen daarna douchen, dan heb je het extra verdiend
Niets mis met Rotterdamquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je wil toch niet doodgevonden in Lelystad, of Rotterdam, veel plaatsen in Friesland..?
Yuki!quote:
Ik ben heul niet dronkenquote:
Och armequote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
FC dusIk moet ook zoveel bijhouden
Tja, ik wil niet dood gevonden worden in Amsterdam bijvoorbeeld...quote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je wil toch niet doodgevonden in Lelystad, of Rotterdam, veel plaatsen in Friesland..?
Schoonmaken stond nergens. Dat is voor morgenquote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het schoonmaken laten, het douchen ook, mits je niet al te erg riekt.
... meerquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
[..]
Ik ben heul niet dronken
Grolschquote:
Teut danquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
[..]
Ik ben heul niet dronken
Niks mis met Rotterdam.quote:
Schoonmaken is afwassen/opruimen, poepjequote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schoonmaken stond nergens. Dat is voor morgen
Heul niet. Schoonmaken is poetsenquote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Schoonmaken is afwassen/opruimen, poepje
hmmzzz, gij vuig bijdehandjequote:
Ah johquote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik wil niet dood gevonden worden in Amsterdam bijvoorbeeld...
You know I'm rightquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling, maar vooruit
Ook niet, mijn leven is leeg en betekenisloosquote:
Ik wil liever nergens dood gevonden worden eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik wil niet dood gevonden worden in Amsterdam bijvoorbeeld...
Lul geen poep johquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet, mijn leven is leeg en betekenisloos
Jij jaquote:
Je vroeg wat je niet zou doen, of wat je wel wilde doen. Ik gebruik schoonmaken voor het opruimen en afwassen..Hoe moeilijk kan het zijn..quote:Op maandag 20 december 2010 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heul niet. Schoonmaken is poetsen
Vroeg of laat zal dat toch ooit gebeurenquote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil liever nergens dood gevonden worden eigenlijk.
Shit, ze trapt er niet inquote:
Ik ben dan wel blond, maar dom allerminstquote:
En morgen douchen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. Ik heb besloten. Eerst een peuk. Dan afwassen. Dan een peuk. En dan een beetje opruimen (lees: alles op een stapel gooien in een hoek die je niet ziet vanuit de woonkamer)
Nou...euh...neequote:
Ow?quote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dan wel blond, maar dom allerminst
Dat hoeft heul nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal dat toch ooit gebeuren
Ik kan zo heerlijk in herhaling vallen vanavondquote:
Ohquote:
Ja, voor jou wel. Anders zou ik nooit een gewillig seksslaafje zijn, natuurlijk.quote:
Nee.. waarschijnlijk doe ik dat vannacht.. dan pak ik mijn krukje erbij. En ga ik heerlijk zitten douchenquote:
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, voor jou wel. Anders zou ik nooit een gewillig seksslaafje zijn, natuurlijk.
Ja jijquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan zo heerlijk in herhaling vallen vanavond
Wie, ik?
Ah, net als Natalee Hollowayquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat hoeft heul niet
Als ze het goed doen, word ik nooit gevonden
Heerlijk is datquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. waarschijnlijk doe ik dat vannacht.. dan pak ik mijn krukje erbij. En ga ik heerlijk zitten douchen
Waarom denk je dat ik me dom houdt bij jou in de buurt?quote:
Het is nog te vroeg voor de paashaasquote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ja jij
Ahum.
Nee, de paashaas nou goed
Nee.. die 2e heeft ie verprutst. Ik wil een goeiequote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, net als Natalee Holloway
Ik zal Joran bellen.... moment....
quote:
Dan doe ik het zelf wel.....quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. die 2e heeft ie verprutst. Ik wil een goeie
Dat zil je mij ook niet horen zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan wel blond, maar dom allerminst
Geen idee, het is alweer veel te lang geleden bedenk ik me net.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
Waarom denk je dat ik me dom houdt bij jou in de buurt?
27 dec is het wel de tijd voor de Paashaas?quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor de paashaas
Kom 27 dec maar terug
De kans dat ik je ooit wat hoor zeggen is klein jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zil je mij ook niet horen zeggen
quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me dom houdt bij jou in de buurt?
hou jij varkens?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, het is alweer veel te lang geleden bedenk ik me net.
Na kerst komt pasen toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
27 dec is het wel de tijd voor de Paashaas?
De supermarkten must be so confused
ik heb het hoge opstapje van de ikeaquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet eens achter een goed krukje aan...
Wat ga jij daar aan doen?quote:
Langerquote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Zit je dan een half uur op een krukje onder de douche ofzow?
Beterquote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na kerst komt pasen toch?
In Engeland beginnen ze ook eind augustus al met kerst
quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan zo heerlijk in herhaling vallen vanavond
Wie, ik?
[..]
Oh
Ik heb zo mijn manieren.....quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hou jij varkens?
In dat geval: een paar dagen niet voeren, mij door een vleesmolen trekken, en me dan voeren aan de varkens. Werkt keigoed hoorde ik
Boilers zijn voor paupers. ik heb lekker een geiserquote:
Tja, daar kennen ze geen Sinterklaas wat er nog even vlak voor komt....quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog beter?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Boilers zijn voor paupers. ik heb lekker een geiser
quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn manieren.....
Immers.... ben ik ooit in het nieuws geweest wegens moord?
Ik kan uuuuuren douchenquote:
Je kunt het natuurlijk ook overdrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik niet.. muziekje aan, en heerlijk chillenquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Okay(ik zou me gaan vervelen namelijk)
quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef Boudibou het volgende:
Sorry, taalnazi's zijn nog aanwezig vanavond.
Oh, da's wel heel ernstig jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik houdt.
Sorry, taalnazi's zijn nog aanwezig vanavond.
Pasquote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Op 27 december komt de paashaas net een beetje in z'n winterREMslaap
Nee, pas in februari liggen de paaseitjes weer in de schappen![]()
Hoe ziek ben je eigenlijk nog?quote:
Doe je mee? FF twee weken onderduiken op een feestdagenloze lokatie?quote:
En dan nog die artikelen die de AH bijv. hergebruikt voor elk feest, maar het een ander naampje geeftquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas
Echt, al die commerciële feestdagenmeuk
Volgens mij hoef je niet eens door de molen, als je ze maar lang genoeg geen eten hebt gegevenquote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hou jij varkens?
In dat geval: een paar dagen niet voeren, mij door een vleesmolen trekken, en me dan voeren aan de varkens. Werkt keigoed hoorde ik
Gaat steeds beterquote:
Niet alleen de AH .....quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
En dan nog die artikelen die de AH bijv. hergebruikt voor elk feest, maar het een ander naampje geeft
Wel een mooi liedjequote:
tuurlijk wel.. anders heb je grotere kans dat ze nog botjes vindenquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je niet eens door de molen, als je ze maar lang genoeg geen eten hebt gegeven
Met een beetje mazzel ga je gezond de feestdagen in?quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Gaat steeds beterNog wel spierpijn en met vlagen misselijk. Hoesten doe ik ook nog, maar dat gaat ook al beter.
Deze zit al de hele dag in m'n kopquote:
Oh je moet echt totaal weggewerkt wordenquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. anders heb je grotere kans dat ze nog botjes vinden
Ik moet werkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je mee? FF twee weken onderduiken op een feestdagenloze lokatie?
Da's lang geleden...quote:
AH Excellent Kerststol/Paasstolquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
En dan nog die artikelen die de AH bijv. hergebruikt voor elk feest, maar het een ander naampje geeft
quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je moet echt totaal weggewerkt worden
Ik ga gezond de feestdagen inquote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel ga je gezond de feestdagen in?
Met wie?quote:
Maar varkens mogen geen vlees! Da's tegen de wetquote:
Missboefjequote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je moet echt totaal weggewerkt worden
Jeuj!quote:
Wat een enthousiasmequote:
Och. Ik ben voornamelijk teer, vet en colaquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar varkens mogen geen vlees! Da's tegen de wet
Alleenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och. Ik ben voornamelijk teer, vet en cola
Slapen is goed. Alleen slapen niet altijd...quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
Alleen
Maar kerst zijn mijn eerste vrije dagen na 10 dagen achter elkaar werken. Ik ga zo lekker slapen
Ik heb hem ontvoerd.quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is hij stiekem nog wel in Nederland?
Tsja. Het is niet anders.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen is goed. Alleen slapen niet altijd...
En waarom is dat?quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel blij dat jij er bent
Euhmmmm......neequote:
Want?quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wacht maar tot na 31 december
Ook zo verkouden?quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook!
*neemt nog een snuif neusspray en een strepsils*
Dan had ik beter jou kunnen ontvoeren naar Malta....quote:
Omdat je een scheetje bentquote:
Ja... Why didn't you?quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had ik beter jou kunnen ontvoeren naar Malta....
En dat bedenk je nu.quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
Dan had ik beter jou kunnen ontvoeren naar Malta....
quote:
Kweetnie...quote:
Noess!!!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat je een scheetje bent!
En jij bent een van de weinigen waar de kwaliteit wat betreft posts ervan af druipt.
We love you anywayquote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven, ik post zat onzin
Iddquote:
Oh, MIquote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd
Nou ja, de laatste keer kotste ik dat ook uit, dus zo erg is het eigenlijk niet
Ik vraag me dan af wat jouw definitie is van kwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat je een scheetje bent!
En jij bent een van de weinigen waar de kwaliteit wat betreft posts ervan af druipt.
Ik ben dan ook erg lovablequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat jouw definitie is van kwaliteit.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd
Nou ja, de laatste keer kotste ik dat ook uit, dus zo erg is het eigenlijk niet
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan ons dronken dansje voor de tv
quote:
En nu springt de fantasie op holquote:
Hoe kan ik ook boos op jou blijven?quote:
Gewoon niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan ik ook boos op jou blijven?
Klopt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven, ik post zat onzin
Kwaliteitsonzin, dat welquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij denken wij aan hetzelfde
Missboefje is kwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat jouw definitie is van kwaliteit.
Dat we het ons nog kunnen herinneren zegquote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ja.
Donders, ik kijk net effe naar Santoni maar die hebben f*cking geile damesschoentjes ook zeg!quote:
Eev!quote:
Nou, zo bijzonder vond ik die nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Yuki het volgende:
Vrouw met auto in sneeuw nieuwste internethit
Ja, idd. Alleen het laatste stukje is wel grappig.quote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, zo bijzonder vond ik die niet
Zijn veeeel leukere te vinden...
Hoe dom ben je, als je je auto in versnelling laat staan en dan gaat duwenquote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, zo bijzonder vond ik die niet
Zijn veeeel leukere te vinden...
quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, ik kijk net effe naar Santoni maar die hebben f*cking geile damesschoentjes ook zeg!
Deed ik vorig jaar ook.... kan heel effectief zijn.... je moet alleen zorgen dat je de situatie onder controle hebt...quote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe dom ben je, als je je auto in versnelling laat staan en dan gaat duwen
Gussiequote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Yuki het volgende:
Vrouw met auto in sneeuw nieuwste internethit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |