Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever hebquote:
Half uurtje vanaf Purmereutelquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Waar woon/werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even lang over doe..
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Mwah... zoiets ja. Hoorn ligt ongeveer op de helft tussen Purmerend en Den Oever.quote:
Je mag ze ook bij mij brengen als je ze niet hoeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde gezonder gaan doen, zit er vrdomme allerlei chips en nootjes en chocolade en koekjes in m'n kertpakket
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik snap je wel, alleen kan 9 op de 10 niet thuiswerken.
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?quote:
*kijkt*quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: GAST!
Maar dat ben je helemaal niet.
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragen
Lelystad? Dan nog liever Twentequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever heb
Ach cherm!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Uh, nee?quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Arme jij!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Willen kennen is iets anders dan kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?
[..]
*kijkt*
Nee, nog steeds niet
[..]
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragen
True thatquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Willen kennen is iets anders dan kennen.
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |