Uitdelen in de bus. Net als vroeger op een schoolreisje!quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde gezonder gaan doen, zit er vrdomme allerlei chips en nootjes en chocolade en koekjes in m'n kertpakket
OKquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet veelstraks douchen en dan slapen
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.quote:
Purmerend? Haarlem? Twente?quote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja
Kut, hoe het dat dorp nou... Laatste afslag van de A7 voor je de Afsluitdijk op gaat...
Minas Morgulquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, Den Helder is echt zwaar dood ja.
De Mordor van Nederland
Laat je baas het maar niet merken dat je topografie niet zo goed isquote:
Dat is niet de Afsluitdijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, allerlaatste is Enkhuizen
Ik zie het al voor me..een agent die thuis werkt en zn gezin arresteert, een vulnisman die een paar prullenbakjes in zijn huis leegt..quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sam-x het volgende:
[..]
OK
[..]
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..een agent die thuis werkt en zn gezin arresteert, een vulnisman die een paar prullenbakjes in zijn huis leegt..
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, uh, jij als Purmerendse zou dat niet eens moeten hoeven vragen
Ik werk wel gewoon op kantoor hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sam-x het volgende:
[..]
OK
[..]
Idd.. niemand gaat voor z'n lol in de file staan. Je kunt met dit weer beter thuis blijven/werken.
Ik denk dat ik er even lang over doe..quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk wel gewoon op kantoor hoor.
Then again, het kost me als ik echt MOET lopen maar zo'n 45-50 min
Den Oever?quote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik zag mijn hometown voorbij komen.
Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever hebquote:
Half uurtje vanaf Purmereutelquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Waar woon/werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er even lang over doe..
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, ik wil Den Oever heul niet kennen.
Bovendien is dat nog best een eind weg
Mwah... zoiets ja. Hoorn ligt ongeveer op de helft tussen Purmerend en Den Oever.quote:
Je mag ze ook bij mij brengen als je ze niet hoeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wilde gezonder gaan doen, zit er vrdomme allerlei chips en nootjes en chocolade en koekjes in m'n kertpakket
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik snap je wel, alleen kan 9 op de 10 niet thuiswerken.
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?quote:
*kijkt*quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: GAST!
Maar dat ben je helemaal niet.
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders zou je er niet naar vragen
Lelystad? Dan nog liever Twentequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij woont in Lelystad. Ik weet wel wat ik liever heb
Ach cherm!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Uh, nee?quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar jullie hebben dus medelijden met mij omdat ik morgen 1,5 uur optimale reistijd heb, dus waarschijnlijk 4 uur..zeker omdat het vanavond/vannacht nog gaat sneeuwen...
Arme jij!quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Willen kennen is iets anders dan kennen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?
[..]
*kijkt*
Nee, nog steeds niet
[..]
Als ik het zou kennen zou ik het niet hoeven vragen
True thatquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Willen kennen is iets anders dan kennen.
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |