Durft ze niet meerquote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon zelf zeggen?
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah... zoiets ja. Hoorn ligt ongeveer op de helft tussen Purmerend en Den Oever.
Damn J-K
Popiejopie?quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je weer even popiejopie meedoen....
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almerequote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je weer even popiejopie meedoen....
Oh, niet alleen wat jou betreft hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Popiejopie?
Ik vind het gewoon een lelijke stad. Die bijnaam heeft het wat mij betreft verdiend.
Ah, dus jij bent net als iedereen die het een lelijke stad vindt hier nog nooit geweestquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Popiejopie?
Ik vind het gewoon een lelijke stad. Die bijnaam heeft het wat mij betreft verdiend.
Je bedoelt, laten zinken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almere
Weet ik niet, misschien wel.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh nice
Ga je nog naar het Glazen Huis?
Almere moeten ze gewoon laten afdrijven en zinken. Nieuw Atlantisquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon plaatgooien en opnieuw opbouwen. Net zoals Almere
Ook goed, met of zonder de bewooners?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Almere moeten ze gewoon laten afdrijven en zinken. Nieuw Atlantis
Surequote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent net als iedereen die het een lelijke stad vindt hier nog nooit geweest
Kan niet.quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu doen, dan ben je er vanaf.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ga ik eerst opruimen en afwassen.. of eerst douchen?
Of laat ik het allebei en sta ik morgen keivroeg op?
Alsof iedereen altijd maar in een "spannende" stad wil wonenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef xFriendx het volgende:
Lelystad is idd niet bepaald spannend te noemen. Er is ook bar weinig.
Als ik tijd had en de NS zou gewoon kunnen rijden was ik er wel heen gegaanquote:
Kan niet tippen aan Atlantisquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou meid tochquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Overigens kom ik wel eens in Lelystad omdat er een garagezaak van onze autoclub zit
Ja, en het moet wel Den Haag zijn!quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
Alsof iedereen altijd maar in een "spannende" stad wil wonen
OKquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik tijd had en de NS zou gewoon kunnen rijden was ik er wel heen gegaan
Het schoonmaken laten, het douchen ook, mits je niet al te erg riekt.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ga ik eerst opruimen en afwassen.. of eerst douchen?
Of laat ik het allebei en sta ik morgen keivroeg op?
Dag Sam-xquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Sam-x het volgende:
Ik ben er weg vanTot de volgende keer!
Daarom woon ik in Enschedequote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooral die fabriek he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Enschede
Grolsch fabriek, TC Twente, TMF awards en de SBS kerstshow
Dat hoeft ook niet. Maar je wil toch niet doodgevonden in Lelystad, of Rotterdam, veel plaatsen in Friesland..?quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
TC Twente?quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom woon ik in Enschede
Grolsch fabriek, TC Twente, TMF awards en de SBS kerstshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |