In januari begint het geblèr weer.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
cee, jij weet dit vast
wanneer begint t nieuwe seizoen ai?
SBS 6 Prutzenderquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe laat? ik moet morgen nog werken en kan dan niets zien. En pas laat thuis denk ik. We gaan naar de kersparade van SBS6
Dennis is een baasquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
Dennis is grappig? Ik irriteerde me wel aan hem tijdens Wipeout TV programma...
Ik ook, maar die sidekick was nog ergerquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
Omdat ie grappig was?quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Tot nu toe gaat het best aardigquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
quote:
Klaas van der Eerden....quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik ook, maar die sidekick was nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |