Volgens mij wel ja. Maar het is toch een stuk vertrouwd staatbeeld, die GTLquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef o.us het volgende:
Hebben jullie trouwens bij de HTM al plannen om de stadstrams te vervangen? Na de hoofdstad en de havenstad lijkt mij ook de trams na tig jaar dienst ook eens vervangen kunnen worden in de Hofstad.
Ja nog steeds pcc onderstelquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.
Ja, maar ook al dertig jaar oud of zo...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar het is toch een stuk vertrouwd staatbeeld, die GTL.
De Siemens en Bombardier Berlin lijken mij wel watquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.htmfoto.nl/algemeen/tonen2.php?pagina=1253010720
Dit waren de laatste keuzes waaruit HTM een keuze ging maken
Doe die Bombardier classic maar. De rest zijn gruwelijke hokken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.htmfoto.nl/algemeen/tonen2.php?pagina=1253010720
Dit waren de laatste keuzes waaruit HTM een keuze ging maken
Heb jij ff mazzel, is Groningen niet bezig met een tram of zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het Klokhuis ging gisteren over trams. Dat was best tof.
Trams
Kwestie van smaak natuurlijk, ben het dan ook met je oneens. Moet je dit zien:quote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe die Bombardier classic maar. De rest zijn gruwelijke hokken.
Zo mooi als de Amsterdamse 1G-7G wordt het toch nooit.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, is Groningen niet bezig met een tram of zo?
quote:
Die Mulhouse-tram is volgens mij ooit nog in Utrecht geweest om de HOV-tramlijn te promoten! Ik vind die nieuwe trams vaak veel plastic.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk, ben het dan ook met je oneens. Moet je dit zien:
[ afbeelding ]
Citadissen van Mulhouse. Deze zijn toch wel gruwelijk mooi, hoor.
[..]
(klik)
Tatra KT4 is goed maar die rijden ook elders rond, bekijk het haltebord maar eens goedquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Niet? Dat is toch een enkelgelede Tatra-tram, of ben ik nou helemaal gek?
Görlitz, meer Oost-Duits kan je het niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:47 schreef bork het volgende:
Nog 1 gevonden, zomer 2009
[ afbeelding ]
Kop maar in
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Hiya het volgende:
[..]
Görlitz, meer Oost-Duits kan je het niet hebben
HermeLijns rijden alleen in Gent en Antwerpen. Dit is er volgens mij geen - of ze hebben 'm drastisch verbouwd.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ok, help me even
dit is toch een HermeLijn-stel?
In de zomer gaan er toch altijd een aantal Hermelijnen richtin de kusttram? De tram op de foto is een LRV van BN, maar ze worden ook gewoon Kusttram genoemd dacht ik, die tussenbak is er later ingezetquote:Op woensdag 6 april 2011 18:30 schreef Karrs het volgende:
[..]
HermeLijns rijden alleen in Gent en Antwerpen. Dit is er volgens mij geen - of ze hebben 'm drastisch verbouwd.
Wat is dat ding trouwens LELIJK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |