Ik vermoed Hannover...?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, waar is dat? Ergens in Frankrijk zeker?
Dat lijkt zowaar op een hogevloertram. Ziet er "modern" uit. Waar is dit? Manchester?quote:Op maandag 27 december 2010 01:02 schreef bork het volgende:
koude tram
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit, het was koud
Sorry, ff niet opgelet, het was wat Duvel zei "Hannover"quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat lijkt zowaar op een hogevloertram. Ziet er "modern" uit. Waar is dit? Manchester?
Tot en met 4061 is binnen. Donderdag op vrijdagnacht komt 4062 binnen. Gekoppeld rijden op lijn 4 gaat gebeuren vanaf september, maar dan enkel de spitsritten. En die rijden van monstersestraat-javalaan. Spitsrit 3K rijdt dan enkel nog van Savornin Lohmanplein naar Laan van Noi Laag ipv Savornin Lohmanplein - Zoetermeer Centrum west.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:34 schreef Bitlord het volgende:
Overigens zijn de eerste Regiocitadis van de vervolgbestelling 4055-4072 ook al in dienst in Den Haag. Vooralsnog gewoon op lijn 3/4. Later ook op lijn 2 en mogelijk gekoppeld op lijn 4 (dus 2 tramstellen aan elkaar).
Het schijnt dat die lijn 4 behoorlijk druk kan zijn en het aantal ritten tussen Laan van NOI en Leidschenveen niet kan worden uitgebreid, zeker als metrolijn E vanaf augustus elke 10 minuten gaat rijden tussen Den Haag en Rotterdam Slinge.
Berlijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:47 schreef bork het volgende:
Nog 1 gevonden, zomer 2009
[ afbeelding ]
Kop maar in
Nee nog niet, wordt wel binnen 2 maanden verwachtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef o.us het volgende:
Zijn ze in Den Haag al klaar met het ombouwen van tram 2..?
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef o.us het volgende:
Hebben jullie trouwens bij de HTM al plannen om de stadstrams te vervangen? Na de hoofdstad en de havenstad lijkt mij ook dat de trams na tig jaar dienst ook eens vervangen kunnen worden in de Hofstad.
Volgens mij wel ja. Maar het is toch een stuk vertrouwd staatbeeld, die GTLquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef o.us het volgende:
Hebben jullie trouwens bij de HTM al plannen om de stadstrams te vervangen? Na de hoofdstad en de havenstad lijkt mij ook de trams na tig jaar dienst ook eens vervangen kunnen worden in de Hofstad.
Ja nog steeds pcc onderstelquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
De 3000'en rijden toch nog op PCC-draaistellen? Mag inderdaad wel wat nieuws voor komen.
Ja, maar ook al dertig jaar oud of zo...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar het is toch een stuk vertrouwd staatbeeld, die GTL.
De Siemens en Bombardier Berlin lijken mij wel watquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.htmfoto.nl/algemeen/tonen2.php?pagina=1253010720
Dit waren de laatste keuzes waaruit HTM een keuze ging maken
Doe die Bombardier classic maar. De rest zijn gruwelijke hokken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.htmfoto.nl/algemeen/tonen2.php?pagina=1253010720
Dit waren de laatste keuzes waaruit HTM een keuze ging maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |