Dit liedje zal ie tot 2027 blijven draaien op deze manier met verjaardagen ofzo.. die geile goeiemorgens doet ie ook al sinds 1864quote:Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef cheese. het volgende:
en dit vind ik 1 van de leukste dingetjes van giel
En die mogen binnen?quote:
Dakar.quote:
Ik woon uit huis. Daarom erger ik me zo aan ze op het moment.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker uit huis wonen man, hoor je al de hele dag over je pappie en mammie
Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik haat dat echt, precies wanneer ik weg ben, mn request missen.
terugkijkenquote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik haat dat echt, precies wanneer ik weg ben, mn request missen.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik woon uit huis. Daarom erger ik me zo aan ze op het moment.Ga morgen weer zurück gelukkig maarrr ik had nogal ruzie gehad hehe en toen mocht ik niet terug
Nou dan niet he.
o oke.quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef cheese. het volgende:
[..]
My mistake, ik dacht dat het over die namen ging
Zelfs met twee vrouwen ben je nog de lul als er een lamp kapot gaat?quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
Wie de rebus oplost krijgt een euri
Dat je niet weg mocht.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik woon uit huis. Daarom erger ik me zo aan ze op het moment.Ga morgen weer zurück gelukkig maarrr ik had nogal ruzie gehad hehe en toen mocht ik niet terug
Nou dan niet he.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelfs met twee vrouwen ben je nog de lul als er een lamp kapot gaat?
quote:
AH zo'n stakker ben jijquote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou dan niet he.
Het wsa geen straf, mongool. Ik had ook best weg kunnen lopen maar ik had 1 euro en liep jankend over straat.quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat je niet weg mocht.Je woont verdomme niet meer thuis en nog geven ze je straf.
! Sadness.
Volgens mij maar 1 soort hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat voor 1?
Zag dat je allemaal verschillende had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |