ik schrok ook alquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Oh het was een grap.
Gelukkig, ik was mijn vertrouwen in de mensheid al bijna verloren...
Ik had zo m'n vermoedens dat het asos kon zijn. Een horloge heeft voor mij geen haast en geen prioriteit maar oriënteren kan altijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Asos
Als je er een beetje snel bij bent profiteer je nog van de korting + geen verzendkosten
Lyle & Scott is zeker oké, alleen die longsleeve van SI zou ik laten liggen. Kun je beter een van Fred Perry halen. Die hebben een mooiere pasvorm imo.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:01 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben niet zo'n Fred Perry fan. Loopt teveel volk mee sinds score het in de collectie heeft.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lyle & Scott is zeker oké, alleen die longsleeve van SI zou ik laten liggen. Kun je beter een van Fred Perry halen. Die hebben een mooiere pasvorm imo.
Ooooohhquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tiffany&Co.
leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Maestro16 het volgende:
ff snel wat gehaald , had een beetje weing truien op dit moment![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Ooooohh
Gisteren deze:
[ afbeelding ]
*ongeduldig is*
Sex-ay!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk topic!
Morgen denk ik deze bestellen
[ afbeelding ]
Laarzen
Ja, daar baalde ik ook van! Ik had daar ook andere leuke enkellaarsjes gezien, ook in alle kleuren uitverkochtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oeh, mooie laarzen!
Ik zag sfjhsdjfn fucking leuke schoenen op de site die in de OP staat, zijn ze uitverkocht.Momenteel heb ik dus geen bestelling online.
Ik denk dat we dezelfde bedoelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, daar baalde ik ook van! Ik had daar ook andere leuke enkellaarsjes gezien, ook in alle kleuren uitverkocht
Oh nee, deze zijn ook wel cool alleen...wel HEEL hoogquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat we dezelfde bedoelen.
[ afbeelding ]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |