SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je inspiratie opdoen voor online shops? Dan kun je in dit overzicht kijken: Klik.
Nou, TS begint. Mijn bestelling:
Besteld op Alysamode.nl
Voor 19,99 (p.stuk).
Wie volgt?![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 20-12-2010 21:40:17 ]
De schoenen zijn inderdaad wel tof, maar die middelste twee zijn echt heel fout, sorry...quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet als je naar je bijbaantje in de pita-zaak gaat!quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
..., maar die middelste twee zijn echt heel fout, sorry...
Wist niet dat je daar in een vuilniszak met een bontkraag moet lopen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Niet als je naar je bijbaantje in de pita-zaak gaat!
quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik doe t altijd de 1e keer foutquote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Edit: je hebt het al gefixt zo te zien
Ben ook heel benieuwd hoe ze in het echt uitvallen! 20 euro is wel heel cheap dus zou wel tof zijn als ze ook echt een beetje fijn lopenquote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik doe t altijd de 1e keer fout![]()
Prachtige schoenen trouwens in de OP.![]()
Helaas kan ik echt niet op hakken lopen..
Ah ja die kan ik natuurlijk aanklikkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd hoe ze in het echt uitvallen! 20 euro is wel heel cheap dus zou wel tof zijn als ze ook echt een beetje fijn lopen
De plaatjes van de andere dingen die je besteld hebt kun je trouwens ook nog terugvinden hoor! Bij de 'nog niet geleverde artikelen'
Ja ik twijfelde of dat dat misschien spam zou zijn. Maar ik voeg het gewoon even toequote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ah ja die kan ik natuurlijk aanklikkenff kijken.
Misschien een tip voor in de OP: Dat iedereen ff post WAAR hij/zij t heeft besteld.
Oh het was een grap.quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
hahaha kneusje denk je nou echt dat ik die zooi koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |