ik schrok ook alquote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Oh het was een grap.
Gelukkig, ik was mijn vertrouwen in de mensheid al bijna verloren...
Ik had zo m'n vermoedens dat het asos kon zijn. Een horloge heeft voor mij geen haast en geen prioriteit maar oriënteren kan altijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Asos
Als je er een beetje snel bij bent profiteer je nog van de korting + geen verzendkosten
Lyle & Scott is zeker oké, alleen die longsleeve van SI zou ik laten liggen. Kun je beter een van Fred Perry halen. Die hebben een mooiere pasvorm imo.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:01 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben niet zo'n Fred Perry fan. Loopt teveel volk mee sinds score het in de collectie heeft.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lyle & Scott is zeker oké, alleen die longsleeve van SI zou ik laten liggen. Kun je beter een van Fred Perry halen. Die hebben een mooiere pasvorm imo.
Ooooohhquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tiffany&Co.
leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Maestro16 het volgende:
ff snel wat gehaald , had een beetje weing truien op dit moment![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooiquote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Ooooohh
Gisteren deze:
[ afbeelding ]
*ongeduldig is*
Sex-ay!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk topic!
Morgen denk ik deze bestellen
[ afbeelding ]
Laarzen
Ja, daar baalde ik ook van! Ik had daar ook andere leuke enkellaarsjes gezien, ook in alle kleuren uitverkochtquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oeh, mooie laarzen!
Ik zag sfjhsdjfn fucking leuke schoenen op de site die in de OP staat, zijn ze uitverkocht.Momenteel heb ik dus geen bestelling online.
Ik denk dat we dezelfde bedoelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, daar baalde ik ook van! Ik had daar ook andere leuke enkellaarsjes gezien, ook in alle kleuren uitverkocht
Oh nee, deze zijn ook wel cool alleen...wel HEEL hoogquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat we dezelfde bedoelen.
[ afbeelding ]?
Waar vandaan?? Ik zoek nog mooie kneehighs, tot nu toe waren ze het allemaal net niet, maar ik vind deze echt gaaf!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk topic!
Morgen denk ik deze bestellen
[ afbeelding ]
Laarzen
I know, maar ik ben niet zo'n fan van wedges eigenlijk... Vind ze een beetje lomp. En je ziet ze nu erg vaak, dus ik begin ze ook een beetje zat te worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:22 schreef Saisai het volgende:
Er bestaan ook wedges met rubberen zool, kan je prima mee door de sneeuw ploegen en zijn toch nog enigszins vrouwelijk. Echt heel mooi vind ik ze niet, maar het is een leuk alternatief
[ afbeelding ]
(Nee heb deze niet besteld, deze zijn namelijk van Chloe en ietsje boven budget)
Sleehakken kunnen heel mooi zijn, hoor! Maar niet als zulke hoge laarzen, en al zeker niet met zulke zolen. Ik heb zwarte sleehakken, korte laarzen, en vind ze super. 9 cm, trouwens, dus dat valt wel weer mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
I know, maar ik ben niet zo'n fan van wedges eigenlijk... Vind ze een beetje lomp. En je ziet ze nu erg vaak, dus ik begin ze ook een beetje zat te worden.
Desalniettemin, wel een goede tip natuurlijk
Ik denk dat ik voor platte enkelhoge leren schoenen ga (ŕ la kleine huis op de prairie). Als ik het geld niet eerst al aan hakken heb uitgegeven
Mja, ik ben het er wel mee eens dat het stijlvoller kan. Maar toch, ik heb het er niet zo op. Ik denk dat het voor mij stiekem toch gewoon eruitziet als een net-niet hakquote:Op donderdag 23 december 2010 02:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sleehakken kunnen heel mooi zijn, hoor! Maar niet als zulke hoge laarzen, en al zeker niet met zulke zolen. Ik heb zwarte sleehakken, korte laarzen, en vind ze super. 9 cm, trouwens, dus dat valt wel weer mee.
Zalando!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Waar vandaan?? Ik zoek nog mooie kneehighs, tot nu toe waren ze het allemaal net niet, maar ik vind deze echt gaaf!
(al eeuwen neem ik mij voor om, zeker met die sneeuw, eens fatsoenlijke, degelijke, platte schoenen te kopen, maar... hakken zijn gewoon mooi!)
Die zijn nice, ja. En ik geef je gelijk. Killer heels zijn mooier.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mja, ik ben het er wel mee eens dat het stijlvoller kan. Maar toch, ik heb het er niet zo op. Ik denk dat het voor mij stiekem toch gewoon eruitziet als een net-niet hak
En ik hou gewoon denk ik teveel van killerheels als dit:
[ afbeelding ]
![]()
Dat, of anders maar geen hak
Ik had die ook besteld! Maar ze zijn een beetje te groot eigenlijk, terwijl ik normaal altijd 38 heb van H&M. Maar ga er denk een zooltje in doen..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die zijn nice, ja. En ik geef je gelijk. Killer heels zijn mooier.
Ben zo blij dat ik eindelijk die van de H&M krijg.
Die overhemden vind ik niet echt mooi en die cardigan gaat opzich wel maar ik koop geen FP meer sinds score het verkoopt en half mooiboynederland ermee loopt.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, thanks! das toch die winkel die 'je vrouw' niet mocht ontdekken?quote:
Ja, ik zie het ook steeds meer verschijnen maar die 2 cardigans die heeft toch niemand hier, JD exclusivequote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Die overhemden vind ik niet echt mooi en die cardigan gaat opzich wel maar ik koop geen FP meer sinds score het verkoopt en half mooiboynederland ermee loopt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh nee, deze zijn ook wel cool alleen...wel HEEL hoog!
Ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Die zijn trouwens vast net zo hoog
Same here, 75% van me kleren komen uit andere landen.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef Agentperry het volgende:
Ah ok, sowieso bestel ik vaak leding op engelse sites omdat niemand dat hier heeft.
Hoe staat dat 'pantygedeelte' bovenin? Ik krijg er zo'n stijldansjurkkriebel van.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een ander
42 incl ..
Van de week bij Boulevard had hoe-heet-ze-ook-alweer die jurk aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe staat dat 'pantygedeelte' bovenin? Ik krijg er zo'n stijldansjurkkriebel van.
Echt? Vallen ze groot?! Kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had die ook besteld! Maar ze zijn een beetje te groot eigenlijk, terwijl ik normaal altijd 38 heb van H&M. Maar ga er denk een zooltje in doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |