Met zulke contrasterende accenten zou ik 'm niet als lekker simpel bestempelenquote:
Is toch gewoon een simpel, wit overhemd? Enige wat contrasteert is de binnenkant van het boord.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met zulke contrasterende accenten zou ik 'm niet als lekker simpel bestempelen
Ben jij kledingverslaafd ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er ookweer zo bijzonder aan dit merk? Kindertekeningen op t-shirts die meen ik meer dan hondervijftig euro kosten, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:36 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die shirts 150 euro?!?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat is er ookweer zo bijzonder aan dit merk? Kindertekeningen op t-shirts die meen ik meer dan hondervijftig euro kosten, toch?
Kijk op de site en dan zie je het staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zijn die shirts 150 euro?!?
Ik vind ze best oké, maar aan een katoenen tshirtje 150 euro uitgeven vind ik echt gestoord.
Ik weet niet welk merk het is, laat staan wat de website is. Ik reageerde op de info van Blaxje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk op de site en dan zie je het staan.
Even googlen op Comme des Garçons, de shirts kosten 90 euro, truien gaan al snel voor over de 200 euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk het is, laat staan wat de website is. Ik reageerde op de info van Blaxje.
Eensquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is toch gewoon een simpel, wit overhemd? Enige wat contrasteert is de binnenkant van het boord.
Neem dan even de moeite om te googelen, ik zie al 4/5 webshops.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waar je Cheap Monday kan bestellen? Ik vind hun broeken namelijk erg vet, maar ik weet maar een verkooppunt in Utrecht maar daar hebben ze niet alle kleuren en maten!
Shopstyle is gewoon een betrouwbare site. Deze ook http://www.kolibrishop.nl(...)id=114&o=KO102687-31quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Moffol het volgende:
Ja ik had al gegoogled maar dat vind ik allemaal van zie zaken die niet te vertrouwen zijn. Ik zag shopstyle, bridgettrends en meer maar dat vertrouw ik allemaal niet zo. Koop het liefst bij Zara, H&M, Asos, Topman enz. dat vind ik allemaal erg betrouwbare winkels.
Bij iedere willekeurige Scapino heb je 10+ soortgelijke schoenen voor 4 tientjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef Moffol het volgende:
Net deze besteld bij American Eagle. De verzendprijs was 50 dollar, echt wat een afzetterij maar voor deze schoenen had ik 't wel over.
[ afbeelding ]
ASOS kan ik aanbevelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef robuust89 het volgende:
Dames, Heren,
Ik ben niet zo thuis in het webshop wereldje, kan iemand me een en ander vertellen welke shops goed bevielen? Kwaliteit vs prijs?
Vind je? Heb het idee dat het wel 50/50 is ongeveer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:25 schreef mindyourstep het volgende:
Leuk topic. Helaas weinig mannen hier.
Denk geen 50/50 maar wel een aanzienlijke hoeveelheid mannen nog wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Vind je? Heb het idee dat het wel 50/50 is ongeveer.
Niet echt mijn ding (al is alles mooier dan plastic crocsquote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En deze kon ik ook niet zomaar in cyberspace rond laten zweven.
[ afbeelding ]
Ik ben altijd gek geweest op clogs. Lopen lekker en hebben best wel stoere looks. En nadat het straatbeeld jarenlang verpest is geweest door die afgrijselijke plastic Crocs (Op het produceren en dragen van die dingen zou levenslang en een dag moeten staan) zijn eindelijk de echte weer terug!
Deze met suède zijn het voor mij dus geworden (¤ 49,95)
Gewoon bij casual. Jeans, baggybroek etc. Ze lopen inderdaad heerlijk en het is ook goed voor mijn voeten. Ik heb ooit bij een ongeluk een paar botjes in m'n voet gebroken en dat is allemaal wel weer goedgekomen, maar sinds die tijd heb ik er wel vaak last van als ik lang op 'slechte' schoenen loop.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding (al is alles mooier dan plastic crocs) maar ik kan me voorstellen dat ze heel lekker lopen. Draag je die gewoon onder een skinny ofzo
En dat was waarschijnlijk nog het intelligenste personeelslid van die toko..quote:Ik baal. Ik heb een spijkerbroek besteld bij een online winkel, die zou op 3 januari verzonden zijn. Dus ik op 6 januari mailen dat ik nog niets ontvangen heb. Stuurt ie terug dat hij op 3 januari verzonden is en dat ik de broek dus al heb. WTF? Alsof ik dan zou mailen, als ik die broek al heb.
Maar goed, dat terzijde
Ja, leuk!quote:Wow, meer dan 13.000 views voor dit topic. Gat in de topicmarkt!
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon bij casual. Jeans, baggybroek etc. Ze lopen inderdaad heerlijk en het is ook goed voor mijn voeten. Ik heb ooit bij een ongeluk een paar botjes in m'n voet gebroken en dat is allemaal wel weer goedgekomen, maar sinds die tijd heb ik er wel vaak last van als ik lang op 'slechte' schoenen loop.
[..]
En dat was waarschijnlijk nog het intelligenste personeelslid van die toko..
[..]
Ja, leuk!Ik zag het vanochtend pas voor het eerst. Ik kom hier vaker terug, dus zet de koffie maar klaar!
Die ga je neem ik aan pas in de zomer dragen of doe je er nu sokken in?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben altijd gek geweest op clogs. Lopen lekker en hebben best wel stoere looks. En nadat het straatbeeld jarenlang verpest is geweest door die afgrijselijke plastic Crocs (Op het produceren en dragen van die dingen zou levenslang en een dag moeten staan) zijn eindelijk de echte weer terug!
Ik draag ze nu ook al hoor, gewoon met panty. Heb ze tot deze week alleen maar binnen gedragen. Met die vieze sneeuw en pekeltroep vond ik het doodzonde om ze buiten te dragen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Die ga je neem ik aan pas in de zomer dragen of doe je er nu sokken in?
Clogs? Dat zijn gewoon leren instap klompen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eye-opener. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het balletschoenen waren..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Clogs? Dat zijn gewoon leren instap klompen.
Maak je foto als je ze hebt?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zei altijd heel stoer dat de internetcommercie op mij geen vat had, begonnen die ellendelingen van Google Adds me bij elke website die ik opende met advertenties van Zalando om de oren te slaan.
Tja, en wat doe je dan als onverbeterlijke schoenenfreak..
Dan print je de bestelling van je keuze uit, gaat naar een schoenenwinkel en bekijkt en past er op los en als de schoenen of laarzen je bevallen en je ziet dat die website een stuk voordeliger is ga je ze bestellen.
De middenstand moet zo onderhand wel stapelkrankzinnig worden van al die klotemeiden die komen kijken en niet kopen..![]()
[ afbeelding ]
En zo heb ik deze beauties dus aan mijn al overdreven grote collectie toegevoegd voor ¤ 159,95 incl. verzendkosten.
De beste tip die ik je kan geven is gewoon asociaal zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maak je foto als je ze hebt?en hoe zitten ze, vallen ze groot of klein of iets?
Ik wil ze miss ook wel bestellen
Persoonlijk ben ik niet zo weg van die sleehak. Lijkt me trouwens een crime om op te lopen, maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn. Ik moet soms wel lachen als ik meiden zie die ze waarschijnlijk pas hebben. Je ziet ze dan lopen en de schoenen volgen elke stap als in slow motion een seconde later.quote:
Is dat een grapje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En deze heb ik ook zo besteld bij de Gezinswinkel, prijs per paar ¤ 1,99. Lekker voor op het strand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan die prijs kan je je geen buil vallen.
Heb gelijk maar van elke kleur 3 paar besteld, en laat nou de zomer maar komen!!
* Pearlbitch vindt het heerlijk om in de winter al naar de zomer toe te leven
Haha ja. Ik verwacht namelijk niet dat ze een erg lang leven beschoren zijn, ze zien er nogal fragiel uit. Ik vind het wel leuk om ze in alle kleuren te hebben, beetje passend bij de kleur van mijn bikini die ik op dat moment draag. En gaan ze wel lang mee, nou dan kan ik voorlopig even vooruitquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat een grapje?Heb je echt 9 van die dingen besteld?
hebben ze ook winkels dan? ik dacht dat het alleen een online store wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De beste tip die ik je kan geven is gewoon asociaal zijn.![]()
![]()
Naar een schoenenwinkel gaan waar ze ze verkopen en ze passen. Als ze je dan lekker zitten en ze zijn toevallig goedkoper of niet veel duurder dan op de website, gelijk kopen en anders bestellen.
Ik heb dat met deze laarzen ook gedaan. Ik vind het altijd superlink om iets alleen maar van een foto te kopen, want dingen kunnen altijd tegenvallen en bovendien weet je ook niet hoe de maten vallen.
Alleen mijn Uggs koop ik met een gerust hart in de blind van een (betrouwbare) website, daar weet ik precies van hoe ze zitten.
Wedges lopen juist heerlijk. Ik had vanochtend mn pumps aan van 12 cm, maar ik besloot ze toch maar niet aan te doen naar school, dus deed ik mn wedges aan. Hoewel die (maar) 9 cm zijn, leek het alsof ik op platte zolen liep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik niet zo weg van die sleehak. Lijkt me trouwens een crime om op te lopen, maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn. Ik moet soms wel lachen als ik meiden zie die ze waarschijnlijk pas hebben. Je ziet ze dan lopen en de schoenen volgen elke stap als in slow motion een seconde later.
Die is leuk!! Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in het rood. De zwarte heb ik al.
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hebben ze ook winkels dan? ik dacht dat het alleen een online store was
De rode is nu alleen nog via verycherry.nl te verkrijgen, de blauwe (heb ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Die is leuk!! Waar heb je hem besteld?
Dankjewel! Ik ga meteen even kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De rode is nu alleen nog via verycherry.nl te verkrijgen, de blauwe (heb ik ook) en zwarte heb ik via topvintage.nl gekocht. Hele goede ervaringen mee!
Nice!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:06 schreef Bobr het volgende:
Vandaag binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemden vind ik zeer mooi, trui ben ik wat minder fan van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:06 schreef Bobr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar ik kan ze juist nergens vinden maar laarzen passen altijd raar bij mij dus daarom vroeg ik me af of ze groot of klein vallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor.Wat ik bedoel is dat als je schoenen of laarzen wilt bestellen, je eigenlijk eerst een winkel moet opzoeken waar ze ze verkopen, om ze daar te bekijken en te passen.
Leuk hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:06 schreef Bobr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze vandaag even gedragen. Ze zitten heerlijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze juist nergens vinden maar laarzen passen altijd raar bij mij dus daarom vroeg ik me af of ze groot of klein vallenUggs etc pas ik wel altijd in de winkel
Heb jij ze al binnen?
Mooi!quote:
Ik twijfelde voor het bestellen tussen twee verschillende paren en heb uiteindelijk voor deze gekozen en omdat ik er erg blij mee ben heb ik het andere paar gisteravond ook gelijk maar besteld.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook altijd te krijgen bij www.pinupgirlclothing.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:11 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga meteen even kijken
Natuurlijk! Ze komen van Mayke en waren afgeprijsd van ¤840 naar ¤210 of iets in die richting. Helaas pasten ze niet maar een grotere maat is al onderweg naar mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Mooi!Mag ik vragen waar je ze besteld hebt? Niet dat ik er het geld voor heb, maar kwijlen mag altijd
Yep, ik heb hier nog een stel afgetrapte staan in het blauw! Vind het wel mooi hoe sommige verzamelaars ze mooi en netjes houden, maar schoenen zijn er om gedragen te wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat soort modellen vind ik pas mooi als ze versleten zijn.
Heel mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste paar exotics!
he daar zat ik ook naar te gluren, mooi hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week besteld, vandaag binnengekomen en hij is/zit fantastisch!
Wat een schatjes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste paar exotics!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Bobr het volgende:
Alvast voor de zomer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze wel hoor. volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Abercrombie/Hollister verscheept toch niet buiten de VS? Hoe heb je dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |