Met zulke contrasterende accenten zou ik 'm niet als lekker simpel bestempelenquote:
Is toch gewoon een simpel, wit overhemd? Enige wat contrasteert is de binnenkant van het boord.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Met zulke contrasterende accenten zou ik 'm niet als lekker simpel bestempelen
Ben jij kledingverslaafd ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er ookweer zo bijzonder aan dit merk? Kindertekeningen op t-shirts die meen ik meer dan hondervijftig euro kosten, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:36 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die shirts 150 euro?!?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat is er ookweer zo bijzonder aan dit merk? Kindertekeningen op t-shirts die meen ik meer dan hondervijftig euro kosten, toch?
Kijk op de site en dan zie je het staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zijn die shirts 150 euro?!?
Ik vind ze best oké, maar aan een katoenen tshirtje 150 euro uitgeven vind ik echt gestoord.
Ik weet niet welk merk het is, laat staan wat de website is. Ik reageerde op de info van Blaxje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk op de site en dan zie je het staan.
Even googlen op Comme des Garçons, de shirts kosten 90 euro, truien gaan al snel voor over de 200 euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk het is, laat staan wat de website is. Ik reageerde op de info van Blaxje.
Eensquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is toch gewoon een simpel, wit overhemd? Enige wat contrasteert is de binnenkant van het boord.
Neem dan even de moeite om te googelen, ik zie al 4/5 webshops.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waar je Cheap Monday kan bestellen? Ik vind hun broeken namelijk erg vet, maar ik weet maar een verkooppunt in Utrecht maar daar hebben ze niet alle kleuren en maten!
Shopstyle is gewoon een betrouwbare site. Deze ook http://www.kolibrishop.nl(...)id=114&o=KO102687-31quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Moffol het volgende:
Ja ik had al gegoogled maar dat vind ik allemaal van zie zaken die niet te vertrouwen zijn. Ik zag shopstyle, bridgettrends en meer maar dat vertrouw ik allemaal niet zo. Koop het liefst bij Zara, H&M, Asos, Topman enz. dat vind ik allemaal erg betrouwbare winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |