Ik twijfelde voor het bestellen tussen twee verschillende paren en heb uiteindelijk voor deze gekozen en omdat ik er erg blij mee ben heb ik het andere paar gisteravond ook gelijk maar besteld.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En deze kon ik ook niet zomaar in cyberspace rond laten zweven.
[ afbeelding ]
Ik ben altijd gek geweest op clogs. Lopen lekker en hebben best wel stoere looks. En nadat het straatbeeld jarenlang verpest is geweest door die afgrijselijke plastic Crocs (Op het produceren en dragen van die dingen zou levenslang en een dag moeten staan) zijn eindelijk de echte weer terug!
Deze met suède zijn het voor mij dus geworden (¤ 49,95)
Ze zijn ook altijd te krijgen bij www.pinupgirlclothing.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:11 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga meteen even kijken
Natuurlijk! Ze komen van Mayke en waren afgeprijsd van ¤840 naar ¤210 of iets in die richting. Helaas pasten ze niet maar een grotere maat is al onderweg naar mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Mooi!Mag ik vragen waar je ze besteld hebt? Niet dat ik er het geld voor heb, maar kwijlen mag altijd
Yep, ik heb hier nog een stel afgetrapte staan in het blauw! Vind het wel mooi hoe sommige verzamelaars ze mooi en netjes houden, maar schoenen zijn er om gedragen te wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat soort modellen vind ik pas mooi als ze versleten zijn.
Heel mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste paar exotics!
he daar zat ik ook naar te gluren, mooi hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week besteld, vandaag binnengekomen en hij is/zit fantastisch!
Wat een schatjes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:29 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste paar exotics!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Bobr het volgende:
Alvast voor de zomer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze wel hoor. volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Abercrombie/Hollister verscheept toch niet buiten de VS? Hoe heb je dat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |