standaard firmware flashen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik heb nu dus allemaal rare gekoppelse contacten en elk contact staat er 100 keer in :s heel raar, hoe doe ik een hard reset dat echt alles er af is, zelfs voodoo en clockworkmod, dan begin ik ff opnieuw..
Je Nickquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik heb nu dus allemaal rare gekoppelse contacten en elk contact staat er 100 keer in :s heel raar, hoe doe ik een hard reset dat echt alles er af is, zelfs voodoo en clockworkmod, dan begin ik ff opnieuw..
Welke rom, kernel en thema etc gebruik je?quote:
Darky 7.8 , launcher pro , en battery stats gewipedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke rom, kernel en thema etc gebruik je?
niks bijzonders dus... Ga vanmiddag een nieuwe romkoken van docquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Darky 7.8 , launcher pro , en battery stats gewiped
neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Is het mogelijk om de standaard apps van je sgs te halen zonder te rooten?
Als je Launcher Pro installeert kan je wel instellen dat je ze niet meer zit in je app lijst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Is het mogelijk om de standaard apps van je sgs te halen zonder te rooten?
Hoeveel draag je zelf bij aan het bugtesten en/of zelf het programmeren? En honeycomb is voor tabletsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik hoop dat we snel 2.3 of 2.4 krijgen... via ODIN.
Zullen we afspreken dat jij Luco, Pino of mij 2 euro schuldig bent per vraag? (Uitzonderingen zijn wanneer je vraag niet met 1-2 zoektermen te vinden zijn op XDA of google)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef GalaxyS het volgende:
Bij het booten blijft hij al 10 minuten op dat galaxy s logo staan, hoe los ik dat op?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij Luco, Pino of mij 2 euro schuldig bent per vraag?
Leg 'm in een bak met water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef GalaxyS het volgende:
Bij het booten blijft hij al 10 minuten op dat galaxy s logo staan, hoe los ik dat op?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef GalaxyS het volgende:
Oke sorry dat ik zoveel vragen stel maar heeft er iemand een oplossing?
quote:
Factory reset is meestal wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Luco het volgende:
Maar zonder dollen, gewoon een standaard JM8/JM9 firmware flashen via ODIN, inclusief Modem en kernel.
Heb ik ook ooit gedaan (Voodoo icm Darkyy 6.0 naar 6.2 ofzo). Voodoo schakelde zichzelf toen uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu mijn telefoon verneukt, nieuwe rom flashen zonder lagfix uit te schakelen.
Als je mij twee euro geeft, zal ik zeggen wat je nu moet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu mijn telefoon verneukt, nieuwe rom flashen zonder lagfix uit te schakelen. Enige wat die nu doet is alle apps fore closen
Ja darky heeft dat erin geprogrameerd (in zijn rom staat gewoon een mapje disable lagfix). Om dat soort stomme fouten te voorkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan (Voodoo icm Darkyy 6.0 naar 6.2 ofzo). Voodoo schakelde zichzelf toen uit
Welke Rom/Kernel/Modem heb je geflasht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja darky heeft dat erin geprogrameerd (in zijn rom staat gewoon een mapje disable lagfix). Om dat soort stomme fouten te voorkomen. Normaal doe ik dat ook altijd inclusief eigen apk's erin programeren en kernel naar keuze. Ik vergat de disable lagfix
![]()
![]()
JPY kernel (beste GPS) en voodoo.advanced.v69.3 van trasig(ofzo). Heb uitstekende batterijduurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke Rom/Kernel/Modem heb je geflasht?
Jep, ik ga nu die Voodoo kernel maar even flashenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPY kernel (beste GPS) en voodoo.advanced.v69.3 van trasig(ofzo). Heb uitstekende batterijduur. Met Speedmodkernel beetje slechte ervaring. Zag dat jij 500 hz versie had van Speedmod?
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
kun je darkyy flashen met odin en hoe doe je dat echt, ik heb odin op mijn pc staan, ook heb ik darkyy v8.0 op mijn PC staan.. Ik kan mijn telefoon niet meer opstarten zelfs na factory reset in clockwork mod.. :S daarom probeer ik dit even of hebben jullie andere oplossingen>
Ja:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
kun je darkyy flashen met odin en hoe doe je dat echt, ik heb odin op mijn pc staan, ook heb ik darkyy v8.0 op mijn PC staan.. Ik kan mijn telefoon niet meer opstarten zelfs na factory reset in clockwork mod.. :S daarom probeer ik dit even of hebben jullie andere oplossingen>
Darkyy kan je alleen via CWM flashen. Flash Darkyy gewoon opnieuw via CWM. Werkt dat niet, doe dan een stock firmware via Odin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
Laatste versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ik ga nu die Voodoo kernel maar even flashen
Ik kreeg hier na zoveel vragen de subtiele hint om eens in te lezen op XDA.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef GalaxyS het volgende:
Oke jammer, maar ik heb die darkyy pack niet op mijn telefoon meer staan en ik kan hem er niet opzetten want de telefoon kan niet aanis daar nog een oplossing voor?
Anders ga ik wel opzoek naar een stock firmware..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier na zoveel vragen de subtiele hint om eens in te lezen op XDA.![]()
Lees dit topic op tweakers eerst eens door (vooral de OP) en daarna het Darky's topic op XDA (ja, je kan ook voor bijvoorbeeld doc's rom kiezen).
True, true. Vooral m'n eerste keer Voodoo Flashen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal gaven we ook wel een soort van antwoord![]()
Welke launcher? Bij Launcherpro is het zo alleen in de prullenbak droppen is snelkoppeling weg. Tijdje vasthouden boven de prullenbak en hij verwijderd de applicatie. Ik vind dat echt ubergoed bedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
True, true. Vooral m'n eerste keer Voodoo Flashen.
Darky bevalt nog goed, maar één ding is anders: Sleep een snelkoppeling op je homescreen naar de prullebak en hij verwijdert niet de snelkoppeling maar de app in z'n geheel. Gelukkig staat Google maps ook in de market haha.
Probeer het eens, slechter kan het niet meer worden toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef GalaxyS het volgende:
Dus om de stock rom the flashen met odin moet ik
- Naar download mode
- Odin starten
- Stock rom bij PDA zetten
- Op start klikken??
Bricken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Probeer het eens, slechter kan het niet meer worden toch?
Uhahahahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef exile79 het volgende:
Altijd al willen weten wat dat nu precies is.
Ik heb er hier nog wel 1 liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef exile79 het volgende:
Altijd al willen weten wat dat nu precies is.
En dat dat ook niet daarbij het kabeltje beschadigt. I can tell....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
-Zorg dat je het kabeltje niet los kan schieten tijdens het flashen.
Draai jij gewoon Linuxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef exile79 het volgende:
heb al gegoogeld, is iets met stenen zie ik.
[ afbeelding ]
Heb je die er dan op laten vallen ofzo?
Niks, Windows kent geen telefoons met Darky's 8,0 gingerbread edition.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:31 schreef GalaxyS het volgende:
Ik heb nu darkyys 8.0 alleen daar was iets mis mee, ik ga nu stock 2.2.1 flashen met odin maar mijn pc ziet mijn telefoon nu als een "unkown device" hoe los ik dit op? drivers enzo zijn geinstalleerd...
ja maar hoe los ik dit dan op? Hij ziet hem als unkown device in download mode....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niks, Windows kent geen telefoons met Darky's 8,0 gingerbread edition.
Screenshot? En wat als e gewoon Odin opent? Voordat je odin opent eerst KIES afsluitenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
ja maar hoe los ik dit dan op? Hij ziet hem als unkown device in download mode....
hij herkent hem alleen in recovery mode, niet in download mode.... kan ik odin ook gebruiken in recovery mode?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Screenshot? En wat als e gewoon Odin opent? Voordat je odin opent eerst KIES afsluiten
Nee, en zonder screenshot kan ik je niet helpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
hij herkent hem alleen in recovery mode, niet in download mode.... kan ik odin ook gebruiken in recovery mode?
Doe eens in downloadmodus (kabel nog niet vast). Odin opstarten daarna pas vastkoppelen. Niet via een USB-hub o.i.d. btw.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef GalaxyS het volgende:
Een screenshot van wat?
Ik kan alleen het vakje bij odin geel zien, als hij in recovery mode is
Van je scherm met Odin op het moment dat je gekkoppeld bent lijkt me. En heb je al je batterij er ook uit gehad en factory reset gedaan in het recovery menu? Heb ik de laatste keer twee keer moeten doen zelfsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef GalaxyS het volgende:
Een screenshot van wat?
Ik kan alleen het vakje bij odin geel zien, als hij in recovery mode is
Ja alles al geprobeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Van je scherm met Odin op het moment dat je gekkoppeld bent lijkt me. En heb je al je batterij er ook uit gehad en factory reset gedaan in het recovery menu? Heb ik de laatste keer twee keer moeten doen zelfs
Je kan hem bijna niet bricken ?quote:
Wie zegt dat ik hem gebricked heb?quote:
Gewoon ff de standaard JPY van samfirmware eropquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem gebricked heb?![]()
Hij blijft gewoon hangen op het Nexus bootlogo, en trilt af en toe
*proest*quote:
Joah, maar dan wordt alles gewiped toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon ff de standaard JPY van samfirmware erop. Gaat wel lekker hier vanavond.
Maar het mooie is Kandijfijn had een probleem en heeft inmiddels opgelost
Pino heeft een probleem en heeft het straks opgelost
GalaxyS..... ..... ..... ...... ..... "??
Johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*proest*![]()
[..]
Joah, maar dan wordt alles gewiped toch?
Eerst wilde ik de lagfix disablen, dus toen maakte die Speedmodkernel een backup. Had nog 300mb vrije ruimte over, en toen dat begon ben ik gaan eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Joh, ja helaas wel. Maar het lijkt erop dat je in een bootloop zit. Maar misschien zijn er andere oplossingen.
Wat heb je gedaan om je telefoon te verneuken? Die andere kernel geflashed?
Met te weinig vrije ruimte krijg je een bootloop dat is bekend. Via recovery menu de laatste back up proberen terug te zetten. Als dat niet lukt word het Odinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst wilde ik de lagfix disablen, dus toen maakte die Speedmodkernel een backup. Had nog 300mb vrije ruimte over, en toen dat begon ben ik gaan eten.
Na het eten zat ie in de loop
Die nandroidbackup slaat ook al je apps en appdata enzo op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met te weinig vrije ruimte krijg je een bootloop dat is bekend. Via recovery menu de laatste back up proberen terug te zetten. Als dat niet lukt word het Odin
Antwoord op je edit: Ja, zou die map trouwens ff op je pc zetten
Stoer, ga ik nu maar even stock JPY flashenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Hij slaat je complete rom op (kernel e.d. zelfs)
Back-up functie van je CMW is je Nadroid back up. Tegenwoordig noemen ze het gewoon ''back-up'' maar ik ben oldskoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef exile79 het volgende:
en waar haal je die nandroidbackup vandaan? Kan ik vast nog wel eens gebruiken in de toekomst
Dude ik zal eens heel heel eerlijk tegen je zijn. De enige die jou op dit forum waarschijnlijk kunnen helpen zijn Ik, Pino en Luco wellicht. Ik heb 4-5 reacties gepost om je op weg te helpen geen enkele reageer je op dus ik geen flauw idee wat je tot nu geprobeerd hebt van mij tips en wat exact je problemen zijn. Het enige wat er gebeurd is je negeert mij en stelt je volgende vraag. Wtf moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef GalaxyS het volgende:
Welke vragen heb ik niet beantwoord, sorry daarvoor
Nadat ik een factory reset heb gedaan gaat de telefoon nog steeds vastlopen bij dat galaxy s logo screen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef exile79 het volgende:
De laatste was wat je telefoon precies doet als je vanuit recovery een factory reset doet. Verder is er nog gevraagd om een screen van Odin
Sorry dat ik zo negerend was dat is niet de bedoeling maar ik heb al die dingen al geprobeerd...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude ik zal eens heel heel eerlijk tegen je zijn. De enige die jou op dit forum waarschijnlijk kunnen helpen zijn Ik, Pino en Luco wellicht. Ik heb 4-5 reacties gepost om je op weg te helpen geen enkele reageer je op dus ik geen flauw idee wat je tot nu geprobeerd hebt van mij tips en wat exact je problemen zijn. Het enige wat er gebeurd is je negeert mij en stelt je volgende vraag. Wtf moet ik daarmee?
Pino en Luco waren volgens mij al een tijd geleden met je klaar, misschien kan je Exile je een stuk vooruit helpen? Maar de enige oplossing is lezen, lezen, lezen heel veel lezen op Xda-developers. Zodra je alle stickie topics daar doorgelezen hebt mag je terug komen met vragen richting mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |