Factory reset is meestal wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Luco het volgende:
Maar zonder dollen, gewoon een standaard JM8/JM9 firmware flashen via ODIN, inclusief Modem en kernel.
Heb ik ook ooit gedaan (Voodoo icm Darkyy 6.0 naar 6.2 ofzo). Voodoo schakelde zichzelf toen uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu mijn telefoon verneukt, nieuwe rom flashen zonder lagfix uit te schakelen.
Als je mij twee euro geeft, zal ik zeggen wat je nu moet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu mijn telefoon verneukt, nieuwe rom flashen zonder lagfix uit te schakelen. Enige wat die nu doet is alle apps fore closen
Ja darky heeft dat erin geprogrameerd (in zijn rom staat gewoon een mapje disable lagfix). Om dat soort stomme fouten te voorkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan (Voodoo icm Darkyy 6.0 naar 6.2 ofzo). Voodoo schakelde zichzelf toen uit
Welke Rom/Kernel/Modem heb je geflasht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja darky heeft dat erin geprogrameerd (in zijn rom staat gewoon een mapje disable lagfix). Om dat soort stomme fouten te voorkomen. Normaal doe ik dat ook altijd inclusief eigen apk's erin programeren en kernel naar keuze. Ik vergat de disable lagfix
![]()
![]()
JPY kernel (beste GPS) en voodoo.advanced.v69.3 van trasig(ofzo). Heb uitstekende batterijduurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke Rom/Kernel/Modem heb je geflasht?
Jep, ik ga nu die Voodoo kernel maar even flashenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPY kernel (beste GPS) en voodoo.advanced.v69.3 van trasig(ofzo). Heb uitstekende batterijduur. Met Speedmodkernel beetje slechte ervaring. Zag dat jij 500 hz versie had van Speedmod?
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
kun je darkyy flashen met odin en hoe doe je dat echt, ik heb odin op mijn pc staan, ook heb ik darkyy v8.0 op mijn PC staan.. Ik kan mijn telefoon niet meer opstarten zelfs na factory reset in clockwork mod.. :S daarom probeer ik dit even of hebben jullie andere oplossingen>
Ja:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
kun je darkyy flashen met odin en hoe doe je dat echt, ik heb odin op mijn pc staan, ook heb ik darkyy v8.0 op mijn PC staan.. Ik kan mijn telefoon niet meer opstarten zelfs na factory reset in clockwork mod.. :S daarom probeer ik dit even of hebben jullie andere oplossingen>
Darkyy kan je alleen via CWM flashen. Flash Darkyy gewoon opnieuw via CWM. Werkt dat niet, doe dan een stock firmware via Odin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef GalaxyS het volgende:
Laatste versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ik ga nu die Voodoo kernel maar even flashen
Ik kreeg hier na zoveel vragen de subtiele hint om eens in te lezen op XDA.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef GalaxyS het volgende:
Oke jammer, maar ik heb die darkyy pack niet op mijn telefoon meer staan en ik kan hem er niet opzetten want de telefoon kan niet aanis daar nog een oplossing voor?
Anders ga ik wel opzoek naar een stock firmware..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier na zoveel vragen de subtiele hint om eens in te lezen op XDA.![]()
Lees dit topic op tweakers eerst eens door (vooral de OP) en daarna het Darky's topic op XDA (ja, je kan ook voor bijvoorbeeld doc's rom kiezen).
True, true. Vooral m'n eerste keer Voodoo Flashen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal gaven we ook wel een soort van antwoord![]()
Welke launcher? Bij Launcherpro is het zo alleen in de prullenbak droppen is snelkoppeling weg. Tijdje vasthouden boven de prullenbak en hij verwijderd de applicatie. Ik vind dat echt ubergoed bedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
True, true. Vooral m'n eerste keer Voodoo Flashen.
Darky bevalt nog goed, maar één ding is anders: Sleep een snelkoppeling op je homescreen naar de prullebak en hij verwijdert niet de snelkoppeling maar de app in z'n geheel. Gelukkig staat Google maps ook in de market haha.
Probeer het eens, slechter kan het niet meer worden toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef GalaxyS het volgende:
Dus om de stock rom the flashen met odin moet ik
- Naar download mode
- Odin starten
- Stock rom bij PDA zetten
- Op start klikken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |