standaard firmware flashen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik heb nu dus allemaal rare gekoppelse contacten en elk contact staat er 100 keer in :s heel raar, hoe doe ik een hard reset dat echt alles er af is, zelfs voodoo en clockworkmod, dan begin ik ff opnieuw..
Je Nickquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik heb nu dus allemaal rare gekoppelse contacten en elk contact staat er 100 keer in :s heel raar, hoe doe ik een hard reset dat echt alles er af is, zelfs voodoo en clockworkmod, dan begin ik ff opnieuw..
Welke rom, kernel en thema etc gebruik je?quote:
Darky 7.8 , launcher pro , en battery stats gewipedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke rom, kernel en thema etc gebruik je?
niks bijzonders dus... Ga vanmiddag een nieuwe romkoken van docquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Darky 7.8 , launcher pro , en battery stats gewiped
neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Is het mogelijk om de standaard apps van je sgs te halen zonder te rooten?
Als je Launcher Pro installeert kan je wel instellen dat je ze niet meer zit in je app lijst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Is het mogelijk om de standaard apps van je sgs te halen zonder te rooten?
Hoeveel draag je zelf bij aan het bugtesten en/of zelf het programmeren? En honeycomb is voor tabletsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik hoop dat we snel 2.3 of 2.4 krijgen... via ODIN.
Zullen we afspreken dat jij Luco, Pino of mij 2 euro schuldig bent per vraag? (Uitzonderingen zijn wanneer je vraag niet met 1-2 zoektermen te vinden zijn op XDA of google)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef GalaxyS het volgende:
Bij het booten blijft hij al 10 minuten op dat galaxy s logo staan, hoe los ik dat op?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij Luco, Pino of mij 2 euro schuldig bent per vraag?
Leg 'm in een bak met water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef GalaxyS het volgende:
Bij het booten blijft hij al 10 minuten op dat galaxy s logo staan, hoe los ik dat op?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef GalaxyS het volgende:
Oke sorry dat ik zoveel vragen stel maar heeft er iemand een oplossing?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |