Bricken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Probeer het eens, slechter kan het niet meer worden toch?
Uhahahahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef exile79 het volgende:
Altijd al willen weten wat dat nu precies is.
Ik heb er hier nog wel 1 liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef exile79 het volgende:
Altijd al willen weten wat dat nu precies is.
En dat dat ook niet daarbij het kabeltje beschadigt. I can tell....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
-Zorg dat je het kabeltje niet los kan schieten tijdens het flashen.
Draai jij gewoon Linuxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef exile79 het volgende:
heb al gegoogeld, is iets met stenen zie ik.
[ afbeelding ]
Heb je die er dan op laten vallen ofzo?
Niks, Windows kent geen telefoons met Darky's 8,0 gingerbread edition.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:31 schreef GalaxyS het volgende:
Ik heb nu darkyys 8.0 alleen daar was iets mis mee, ik ga nu stock 2.2.1 flashen met odin maar mijn pc ziet mijn telefoon nu als een "unkown device" hoe los ik dit op? drivers enzo zijn geinstalleerd...
ja maar hoe los ik dit dan op? Hij ziet hem als unkown device in download mode....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niks, Windows kent geen telefoons met Darky's 8,0 gingerbread edition.
Screenshot? En wat als e gewoon Odin opent? Voordat je odin opent eerst KIES afsluitenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
ja maar hoe los ik dit dan op? Hij ziet hem als unkown device in download mode....
hij herkent hem alleen in recovery mode, niet in download mode.... kan ik odin ook gebruiken in recovery mode?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Screenshot? En wat als e gewoon Odin opent? Voordat je odin opent eerst KIES afsluiten
Nee, en zonder screenshot kan ik je niet helpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
hij herkent hem alleen in recovery mode, niet in download mode.... kan ik odin ook gebruiken in recovery mode?
Doe eens in downloadmodus (kabel nog niet vast). Odin opstarten daarna pas vastkoppelen. Niet via een USB-hub o.i.d. btw.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef GalaxyS het volgende:
Een screenshot van wat?
Ik kan alleen het vakje bij odin geel zien, als hij in recovery mode is
Van je scherm met Odin op het moment dat je gekkoppeld bent lijkt me. En heb je al je batterij er ook uit gehad en factory reset gedaan in het recovery menu? Heb ik de laatste keer twee keer moeten doen zelfsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef GalaxyS het volgende:
Een screenshot van wat?
Ik kan alleen het vakje bij odin geel zien, als hij in recovery mode is
Ja alles al geprobeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Van je scherm met Odin op het moment dat je gekkoppeld bent lijkt me. En heb je al je batterij er ook uit gehad en factory reset gedaan in het recovery menu? Heb ik de laatste keer twee keer moeten doen zelfs
Je kan hem bijna niet bricken ?quote:
Wie zegt dat ik hem gebricked heb?quote:
Gewoon ff de standaard JPY van samfirmware eropquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem gebricked heb?![]()
Hij blijft gewoon hangen op het Nexus bootlogo, en trilt af en toe
*proest*quote:
Joah, maar dan wordt alles gewiped toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon ff de standaard JPY van samfirmware erop. Gaat wel lekker hier vanavond.
Maar het mooie is Kandijfijn had een probleem en heeft inmiddels opgelost
Pino heeft een probleem en heeft het straks opgelost
GalaxyS..... ..... ..... ...... ..... "??
Johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*proest*![]()
[..]
Joah, maar dan wordt alles gewiped toch?
Eerst wilde ik de lagfix disablen, dus toen maakte die Speedmodkernel een backup. Had nog 300mb vrije ruimte over, en toen dat begon ben ik gaan eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Joh, ja helaas wel. Maar het lijkt erop dat je in een bootloop zit. Maar misschien zijn er andere oplossingen.
Wat heb je gedaan om je telefoon te verneuken? Die andere kernel geflashed?
Met te weinig vrije ruimte krijg je een bootloop dat is bekend. Via recovery menu de laatste back up proberen terug te zetten. Als dat niet lukt word het Odinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst wilde ik de lagfix disablen, dus toen maakte die Speedmodkernel een backup. Had nog 300mb vrije ruimte over, en toen dat begon ben ik gaan eten.
Na het eten zat ie in de loop
Die nandroidbackup slaat ook al je apps en appdata enzo op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met te weinig vrije ruimte krijg je een bootloop dat is bekend. Via recovery menu de laatste back up proberen terug te zetten. Als dat niet lukt word het Odin
Antwoord op je edit: Ja, zou die map trouwens ff op je pc zetten
Stoer, ga ik nu maar even stock JPY flashenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Hij slaat je complete rom op (kernel e.d. zelfs)
Back-up functie van je CMW is je Nadroid back up. Tegenwoordig noemen ze het gewoon ''back-up'' maar ik ben oldskoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef exile79 het volgende:
en waar haal je die nandroidbackup vandaan? Kan ik vast nog wel eens gebruiken in de toekomst
Dude ik zal eens heel heel eerlijk tegen je zijn. De enige die jou op dit forum waarschijnlijk kunnen helpen zijn Ik, Pino en Luco wellicht. Ik heb 4-5 reacties gepost om je op weg te helpen geen enkele reageer je op dus ik geen flauw idee wat je tot nu geprobeerd hebt van mij tips en wat exact je problemen zijn. Het enige wat er gebeurd is je negeert mij en stelt je volgende vraag. Wtf moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef GalaxyS het volgende:
Welke vragen heb ik niet beantwoord, sorry daarvoor
Nadat ik een factory reset heb gedaan gaat de telefoon nog steeds vastlopen bij dat galaxy s logo screen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef exile79 het volgende:
De laatste was wat je telefoon precies doet als je vanuit recovery een factory reset doet. Verder is er nog gevraagd om een screen van Odin
Sorry dat ik zo negerend was dat is niet de bedoeling maar ik heb al die dingen al geprobeerd...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude ik zal eens heel heel eerlijk tegen je zijn. De enige die jou op dit forum waarschijnlijk kunnen helpen zijn Ik, Pino en Luco wellicht. Ik heb 4-5 reacties gepost om je op weg te helpen geen enkele reageer je op dus ik geen flauw idee wat je tot nu geprobeerd hebt van mij tips en wat exact je problemen zijn. Het enige wat er gebeurd is je negeert mij en stelt je volgende vraag. Wtf moet ik daarmee?
Pino en Luco waren volgens mij al een tijd geleden met je klaar, misschien kan je Exile je een stuk vooruit helpen? Maar de enige oplossing is lezen, lezen, lezen heel veel lezen op Xda-developers. Zodra je alle stickie topics daar doorgelezen hebt mag je terug komen met vragen richting mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |