quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Aah, kan ook, op A'dam - Maastricht rijden ook dubbeldekkers nu? Zag ik laatst tenminstequote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Duvel het volgende:
Eh, volgens mij is dit Amsterdam - Deventer.
Den Haag CS naar Heerlen kan ook nogquote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef PeuRac het volgende:
die trein is de oude Amsterdam-Maastricht toch?
Ja, ik kwam maar van Weeze af, even een wasje draaien. Ik was vrij vandaagquote:
en, werkte die?quote:Op maandag 20 december 2010 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe. Ik had vanmorgen de standkachel geprogrammeerd op een half uur voordat ik zou vertrekken. Die gedachte ging ook even door me heen omdat ik nu de +12V van de standkachel direct op de fan heb zitten
Nouja, de standkachel werkt perfect alleen de fan van de auto nog niet. Daarom dat topic maar niemand geeft antwoordquote:
Was het een elektronica expert die dat fluisterde?quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef Anne het volgende:
Nouja, ik kreeg net wel in mijn oor gefluisterd; "wel verstandig dat ie een diode gebruikt".
bewolkingquote:
Heeft wel elektrotechniek 'gestudeerd', maar geen ekte ekte expert.quote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, de standkachel werkt perfect alleen de fan van de auto nog niet. Daarom dat topic maar niemand geeft antwoord
[..]
Was het een elektronica expert die dat fluisterde?
Ik heb even kort gereageerd.quote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, de standkachel werkt perfect alleen de fan van de auto nog niet. Daarom dat topic maar niemand geeft antwoord
quote:
Zo was het hier ook jaquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Anne het volgende:
Mijn uitzicht van zojuist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje mistig. Beetje glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
Soms heb je als draak van die dagen dat je ronduit briljant bent![]()
Denk je dat wij dat ooit nog eens mee mogen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, ik heb niet zo vaak faaldagen, maar het gaat vast nog wel eens gebeurenquote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk je dat wij dat ooit nog eens mee mogen maken?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
Soms heb je als draak van die dagen dat je ronduit briljant bent![]()
Ben je door het ijs gezakt? Is je stofzuigerzak weer in de hens gevlogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
njet!quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ben je door het ijs gezakt? Is je stofzuigerzak weer in de hens gevlogen?
Een wát ??quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat voor andere bluder heeft u dan wel gemaakt?
Uit de bocht gegleden? Een stille uitgenodigd voor een hijs?quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat voor andere bluder heeft u dan wel gemaakt?
* Alfisti schuift zijn gevulde koek even opzij voordat hij hem omgekeerd gaat etenquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een wát ??
gaat het weer over menstruatie?
ook al nietquote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uit de bocht gegleden? Een stille uitgenodigd voor een hijs?
Nope, was wel een oven fail trouwensquote:
Hij ligt nu in de IJssel?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens daarstraks in een Smart met winterbandjes gereden, en dat is best grappig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |