quote:
Yankees.quote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet morgen in het engels een sales pitch houden van 1min. Iemand nog een idee voor een leuk voorwerp/product?
Zolang ik er nog in sta, vind ik het bestquote:
Wij moesten ook eens een sales pitch van 1 minuut doen.. ging er iemand behoorlijk nat, omdat hij een balpen wou pitchen.. die ook nog kut kon schrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet morgen in het engels een sales pitch houden van 1min. Iemand nog een idee voor een leuk voorwerp/product?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Leuker kunnen we het niet maken, wel onbegrijpelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef PieterBas het volgende:
btw.. ik snap de Belastingdienst niet meer..
Eerst verdien je te veel voor zorgtoeslag en moest ik terugbetalen.. en nu krijg ik wel een x bedrag als toeslag..
Wees maar blij dat je hun Werkkostenregeling niet heb doorgelezen. Zelf zijn ze daar echt trots op, maar er zitten te veel haken en ogen aan..quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel onbegrijpelijker.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij moesten ook eens een sales pitch van 1 minuut doen.. ging er iemand behoorlijk nat, omdat hij een balpen wou pitchen.. die ook nog kut kon schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu de traffic busting truck van het programma Prototype this. Dat is tenminste wel origineel. Beetje jammer dat mn laptop de laatste tijd aan het overlijden is en ik alles had uitgetypt en hij het toen tijd vond om te crashen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Hej hejquote:
quote:Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 21 Dec 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
juich niet te vroeg. Je hebt het nog niet.quote:
Klopt, maar eerst stond er 22 december, dus het gaat al de goede kant opquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
juich niet te vroeg. Je hebt het nog niet.
Ja toch.quote:
Vooral voor wijzigingen vatbaarquote:
Hehe will doe dat.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bedje.
quote:
Laagje... Dat was weer 10 cm+ van mijn auto afhalenquote:Op dinsdag 21 december 2010 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenEr is weer een nieuw laagje sneeuw gevallen, houdt het dan nooit op?
Nounou, een half uur maar liefst!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Weer thuis gekomen. Vanmorgen een halfuur later op mijn werk aangekomen door de sneeuw.
ja, ipv een uur onderweg nu 1,5 uur. Dan kan je naar London vliegen en terug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, een half uur maar liefst!
Met de concorde zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ipv een uur onderweg nu 1,5 uur. Dan kan je naar London vliegen en terug.
Jij bent gek!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef jna het volgende:
Ben ik nou gek of was die trui eerst zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
http://www.spreadshirt.nl(...)eaters-C4412A9022096quote:
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://www.spreadshirt.nl(...)eaters-C4412A9022096
Ik heb van die winkel ook een t-shirt en is echt super kwaliteitAls je als vouchercode "KLAAR" gebruikt krijg je 15% korting
Is wel maar tot 29dec.
Staan trouwens wel meer mega vette shirts op, kunt ze ook zelf ontwerpenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Net dus besteld voor 35 euroquote:
quote:
*Like*quote:Op woensdag 22 december 2010 09:37 schreef jna het volgende:
Dean-Lienmachine, ga eens vegen! Elfstedentocht!
Oehquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://www.spreadshirt.nl(...)eaters-C4412A9022096
Ik heb van die winkel ook een t-shirt en is echt super kwaliteitAls je als vouchercode "KLAAR" gebruikt krijg je 15% korting
Is wel maar tot 29dec.
Oeh!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oehen goedkoper dan Daan & Thomas shirts
Hmm shirts zijn goedkoper, rest is juist duurder. Da's dan wel jammerquote:Op woensdag 22 december 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oeh!
En als het een beetje meezit wordt ie morgen of overmorgen nog bezorgd
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm shirts zijn goedkoper, rest is juist duurder. Da's dan wel jammer
Omdat ik anders mijn bus mis.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Houniet het volgende:
Luc, waarom ga jij altijd zo achterlijk vroeg je bed uit?
Oh sorry ik dacht dat je vakantie hadquote:Op woensdag 22 december 2010 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik anders mijn bus mis.
Nee, helaas niet meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je vakantie had.
Geen radio 538 aangehad gisteren en/ofvandaag? Komt steeds reclame van voorbij.quote:
Radioquote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen radio 538 aangehad gisteren en/ofvandaag? Komt steeds reclame van voorbij.
Ik moet constant lachen als ik die commercial hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft zijn gratis vibrator bij pabo al besteld?
Vandaag met mijn collega over gehad, dat ik het gisteren vergeten wasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet constant lachen als ik die commercial hoor![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Whut? Maak even een rondrit in Nederland en mis blijkbaar weer vanalles.
Juh, ik ben ook al onderuit gegaan vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef DjRex89 het volgende:
Het is echt spekglad buitenHet is veiliger met schaatsen aan dan met schoenen
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Zat zonet ramvast met de bodem in de sneeuw, voorkant kwam zelfs omhoog. ANWB moest er aan te pas komen om me los te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |