Hoeveel gulden?quote:
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef tralalala het volgende:
10.000 voor een vrachtwagen vol met sloffen hout sigaretten.
nsfwquote:
Directquote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Oke, eerst even met de Baron bespreken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..quote:
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oke, eerst even met de Baron bespreken.
Stacey
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddequote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..
Trouwens, hij is wel je leraar he dus nog illegaal ook.. Misschien is dat iets voor UiN
Dan kom ik met 20 man die kant op ja!!!quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.
Maar ik schiet wel je kop van je romp!
En ik zocht die met Stacey eigenlijk, kon haar niet vinden
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddeHij zag de ernst er niet van in
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.![]()
En dan de laatste les hem mee naar binnen vragen, snel een ander kamertje ingaan, en dan komt Alberto en vraagt hem of hij even wil gaan zitten!
Denk dat je Alberto maar weer eens moet gaan sms-en, dit heeft potentie!!
Hahaha, gozer, ik vlucht gewoon naar het buitenland met mijn valse paspoort.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef tralalala het volgende:
Maar dan trappen mijn vrienden je wel verrot!
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anywayquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenDie hij tegen mij gaat gebruiken als het tot een rechtszaak komt
Ja, want het werkt echt in mijn nadeel
Met Dreft zeker?quote:
Ja, die vent is echt niet goed in zijn hoofdquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anyway![]()
De betreffende les is natuurlijk allang gewist![]()
Wat een lef zeg.. Fok!knokploeg, iemand?
Fuckquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Met Dreft zeker?
Ik schrijf je bij mijn oom in op de zeilschool!!
Begin dan ook maar vast aan de plant, want ik hou de deur dicht en je staat er nog wel een tijdje!quote:Op maandag 20 december 2010 15:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fuck![]()
Dan eet ik snel je simkaart met zijn telefoonnummer op!
Nee, ik stap nooit meer in de auto met die ventquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Ook al had hij excuses aangeboden dan ga je er toch niet meer mee rijden.. Dalijk schiet hij even uit als hij een stuurcorrectie bij je maakt ofzo.
Maar ik zit me nu in te denken he.
Stel, ik heb een rijschool met mijn vriendin.
Ik vraag een lesser van me mee naar bed, ze weigert en neemt overduidelijk aanstoot aan het verzoek.
Daarna ga ik haar maar met mijn vriendin laten rijden.
Dat vind ik juist lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Begin dan ook maar vast aan de plant, want ik hou de deur dicht en je staat er nog wel een tijdje!
Dat wordt me wel een pittige confrontatie, succes alvastquote:Op maandag 20 december 2010 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik stap nooit meer in de auto met die ventmaar hij zit wel in de auto met andere meisjes bij wie hij het misschien ook gaat proberen
Daarover maak ik me zorgen.
En over dat laatste. Het wordt een leuke terugrit met haarGa haar wel eerlijk vertellen wat er is gebeurd want ik mag haar. Zij verdiend veel beter dan die eikel
Ik weet niet wat zij al weetquote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat wordt me wel een pittige confrontatie, succes alvastHoever ben je met lessen, dit wil ik niet missen namelijk
Ik moet nu opeens weer denken aan Peter die toen in de studio ook van een plant ging etenquote:
Schandalig, de postdichtheid van TVSC is zelfs op zaterdag lager dan elk topic in die reeks.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef tralalala het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
De 3fm reeks![]()
Jouw reactie was zeker: PARDON!? PARDON!? DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKTquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddeHij zag de ernst er niet van in
Komt door serious requestquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef tralalala het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
De 3fm reeks![]()
fffuuuu ik sta er nog niet inquote:Spam-records
125 posts - Maraca - [TV SC #139] Waar we nog uren naar Peter kunnen kijken *ahem*
123 posts - Piles - [TV SC # 29] Met een spannende ontknoping
115 posts - roos85 - [TV SC #113] Joran de Motormuis!
112 posts - Piles - [TV SC#33] Om te gillen
112 posts - Maraca - [TV SC #3] Waar we Alberto Stegeman missen
Gewoon deze uren niet opschrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Half uurtje fokken in de baas z'n tijd?
En ik?quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zit bijna aan de 4000 posts in deze reeks
Of wel natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon deze uren niet opschrijven
Neequote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jouw reactie was zeker: PARDON!? PARDON!? DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT
Het is eenzaam aan de topquote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zit bijna aan de 4000 posts in deze reeks
Whehequote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Serious Request gok ik, die verdwalen hier wel vaker
Ik ook niet, behalve Katja en Ellen die gingen zoenenquote:
Filmpje?quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve Katja en Ellen die gingen zoenen
Whehequote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Verder heb ik vooral een grafhekel aan Giel, dus dat maakt het kijken vrij onmogelijk.
Het aanbod valt vies tegen jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:07 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik lig al heel de dag ziek op bed, moet zeggen dat er overdag echt helemaal geen reet op tv is
Mythbusters aan het kijken nu, maar ik ken hem alquote:
Downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 18:07 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik lig al heel de dag ziek op bed, moet zeggen dat er overdag echt helemaal geen reet op tv is
Die vermomming blijft briljant, lijkt wel een karakter uit draadstaalquote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Doler12 het volgende:
Een aantal hoogtepunten van gisteren!
[ afbeelding ]
Die snor!
[ afbeelding ]
Peters vermomming.
Goedemiddag ben Ron de Bruin technische tekenaar en zeer geïnteresseerd in lucratieve beleggingen!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar de vermomming van Peter is niet goed genoeg en de eerste underkuffer actie mislukt!
Wat je zegtquote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die vermomming blijft briljant, lijkt wel een karakter uit draadstaal
Weet jij nog goede films? Leuke thriller ofzo, of films waar je een beetje bij na moet denken (Memento, Shutter Island, Inception, etc)quote:
Idk, Back To the future is een goede film.quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Weet jij nog goede films? Leuke thriller ofzo, of films waar je een beetje bij na moet denken (Memento, Shutter Island, Inception, etc)
Toeval? Heb memento net ook gezien?quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Weet jij nog goede films? Leuke thriller ofzo, of films waar je een beetje bij na moet denken (Memento, Shutter Island, Inception, etc)
Epische scene als ze in die tunnel vast zitten, compleet pinned-down..quote:Op maandag 20 december 2010 18:33 schreef PiRANiA het volgende:
En ik heb gisteren The Expendables gezien, wel lache met die acteurs.
Dat geluid van die gun. Heerlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Epische scene als ze in die tunnel vast zitten, compleet pinned-down..
Je denkt, nu moeten ze met een slimme list komen..
Vervolgens *BAMBAMBAM*.... binnen 10 seconden iedereen overhoop geschoten door Crews met een automatische shotgun
Vooral een uitzending gemistquote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedenavond, ik ben er ook weer. Toch nog een paar topicjes gemist gisteren
Deze was episch hoor, alle hoogepunten van 15 jaar underkuffer actie. Vechtpartijen tijdens confrontaties, enorme verborgen camera's, Peter met snor, etc!quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
WMB had ik al een keer gezien en Peter wekt bij mij vooral gegaap op
Kutquote:Op maandag 20 december 2010 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Deze was episch hoor, alle hoogepunten van 15 jaar underkuffer actie. Vechtpartijen tijdens confrontaties, enorme verborgen camera's, Peter met snor, etc!
Dank, bijna vergetenquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
KutDa's wel balen dan
Maar ja, nu begint VI, ook leuk
Niet eens genomineerdquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb net toch maar geprobeerd wat te eten, ik koos voor knakworstjes.
Dat was een slechte keus_!
De aflevering van gisteren staat zeker wel in de top 3 van top uitzendingen van de SBS zondagavond.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
WMB had ik al een keer gezien en Peter wekt bij mij vooral gegaap op
Jammer dat het er alleen 's nachts op isquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kon gister niet slapen, dus was een beetje aan het zappen.
Was er opeens op RTL7 een complete episode To Catch a Predator met Chris Hansen
Nooit geweten dat ze dat hier uitzenden, perfect TVSC programma als ze het wat meer primetime zouden draaien
[ afbeelding ]
Jupquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jammer dat het er alleen 's nachts op is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kon gister niet slapen, dus was een beetje aan het zappen.
Was er opeens op RTL7 een complete episode To Catch a Predator met Chris Hansen
Nooit geweten dat ze dat hier uitzenden, perfect TVSC programma als ze het wat meer primetime zouden draaien
[ afbeelding ]
Ja dat had ik dus ookquote:
Prachtig, hij deed echt hard zijn best om over te komen als een of andere mafiabaas.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mr Goldfinger weet niet van ophouden hè.
[ afbeelding ]
Die antieke bandrecorderquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig is het geen bedreiging [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig is het geen bedreiging [ afbeelding ]
Kut, even mijn plannen veranderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, en het gaat gewoon door zoals het er nu voor staat.
Pff ik pas om 6:00quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef tralalala het volgende:
Ik sliep ook pas 3:30 ofzo.![]()
Vandaag maar even aan school werken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik wist niet dat het nep was!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mr Goldfinger weet niet van ophouden hè.
[ afbeelding ]
Jij maakt het wel erg bontquote:
Ik wou vandaag aan school werken en heb nog helemaal niks gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vanaf vanmorgen tot nu 9 hoofdstukken geleerd, oftewel een heel tentamenNu eens even uitrusten
Nja, het is toch vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou vandaag aan school werken en heb nog helemaal niks gedaan.
Geen vakantie hebbenquote:
quote:
Alles kan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Maraca het volgende:
En ja er staat wijnAlhoewel ik misschien aan de cola ga .. weet nog niet
* PiRANiA denkt terug aan 2 weekenden geledenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog een fles Jägermeister staan die graag opgedronken wil worden.![]()
Ik ben 1x goed ziek geworden van Sambuca. Sindsdien drink ik het nooit meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA denkt terug aan 2 weekenden geleden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA denkt terug aan 2 weekenden geleden
Balkan, toekan!quote:
Daar gaan je handen altijd zo enooooorm van plakken. Zeker in de disco/kroeg als je met een paar van die shotglaasjes aan de wandel gaat. Durf gelijk niemand meer een hand te gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben 1x goed ziek geworden van Sambuca. Sindsdien drink ik het nooit meer
Zonde, je had meteen weer moeten beginnen, nu ben je er bang voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben 1x goed ziek geworden van Sambuca. Sindsdien drink ik het nooit meer
Dan had ik een nieuwe fles moeten halen en dat wilde ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zonde, je had meteen weer moeten beginnen, nu ben je er bang voor
1.004.986 euro jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef tralalala het volgende:
In het 3fm topic hebben ze 1.004.986 ipv Koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Ik heb hem geblokkeerd, ik zie zelfs niet meer dát hij gepost heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef Wasmachinemann het volgende:
Was net in dat pokemontopic van AP, God wat is hij een MONGOOL!
AP![]()
![]()
Steengrillen en bowlen, zo cliché maar toch altijd leukquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ging daarnet met m'n judotrainingsgroep (is dat een woord? ja, dat is een woord!) uit eten (steengrillen en bowlen daarna). Ik heb ij m'n vlees whiskey-cocktailsaus genomen en ben daarna gewoon met de auto gegaan
![]()
![]()
Wat zal Koos nu over mij te zeggen hebben
![]()
gefeliquote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef Doler12 het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ik meer dan 10.000 posten heb!
quote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef Doler12 het volgende:
Feliquote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef Doler12 het volgende:
Post nog eens één ding en kijk dan je postcount.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik moet vandaag aan school werken.. in de vakantie
21.000quote:Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Post nog eens één ding en kijk dan je postcount.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 december 2010 04:06 schreef Doler12 het volgende:
Ik werk elke dag van de vakantie al aan schoolquote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik moet vandaag aan school werken.. in de vakantie
Je bent weer terug?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef roos85 het volgende:
Lieve mede SC-ers![]()
zouden jullie zo lief willen zijn om op mijn UI te stemmen?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Dat is wel de oorzaak jaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik werk elke dag van de vakantie al aan school. Lang leve uitstelgedrag
Op ebay/dealextreme staan tientallen soorten van die camera's < 50 euroquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef Maraca het volgende:
Speel zelf Wegmisbruikers na
CarCam Autocamera
De CarCam autocamera is een compacte camera die u aan de binnenkant van de vooruit van uw auto, achter de binnenspiegel vastmaakt. Na de eenvoudige bevestiging en installatie start de CarCam autocamera met filmen als de motor van uw auto is gestart.
De CarCam autocamera maakt het voor verzekeraars gemakkelijker om schades af te handelen en draagt bij aan de veiligheid in het verkeer. Bij aanschaf van de autocamera ontvang je daarom tot 15% korting op je verzekeringspremie van de auto en heb je altijd een getuige bij aanrijdingen.
In Nederland wordt deze camera momenteel gebruikt door taxi bedrijven voor de veiligheid, bedrijven in de distributiesector gebruiken de camera o.a. ook om het rijgedrag van hun chauffeurs te beoordelen. Tim en Tom Coronel gebruiken deze camera in hun raceauto bij het geven van les voor het behalen van een racelicentie.
Dat is waarquote:Op woensdag 22 december 2010 10:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op ebay/dealextreme staan tientallen soorten van die camera's < 50 euro
Die zelftellende spaarvarken is wel gaafquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
Blegh, ik wil mijn werk uitstellen maar dan kan heul niet meer
Wil jij het voor mij maken?quote:
Je hebt toch vakantie Juffiequote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
Blegh, ik wil mijn werk uitstellen maar dan kan heul niet meer
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie Juffie
Ik mag straks tig blaadjes handmatig inscannenquote:
Geef een zwerver of iemand anders 10 euro en die doet het wel voor jequote:Op woensdag 22 december 2010 11:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag straks tig blaadjes handmatig inscannen
Ik geef je een euroquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geef een zwerver of iemand anders 10 euro en die doet het wel voor je
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef PiRANiA het volgende:
Als je ze even mailt scan ik ze wel voor je.
GTA?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Maraca het volgende:
Geweldig. Dat ene procentje concentratievermogen is nu ook wegGa even gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zakelijke Dell laptopsquote:Op woensdag 22 december 2010 18:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
Dell, Custom build en FujitsuSiemens FTW.
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
De zakelijke Dell laptops![]()
FujitsuSiemens hoor ik eigenlijk alleen slechte dingen overoververhitten en alles
Topic 141 klopt ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef tralalala het volgende:
Dit topic staat niet in de stats btw.
Gewoon 1x in de week pm'en, het zal nog wel vaker foutgaanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef tralalala het volgende:
Ja shit, nu pm'en jullie maar.![]()
Piles reageert heel aardig.
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Piles : Daar heb je die slowchatters weer,
Succesquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
k moet ook nog ff werken vandaag
En daarna kerstcadeaus kopen.
Daarna boodschappen doen.
Dan nog 3x kerst vieren
Ik dacht dat het vakantie was...
Morgenavond toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Maraca het volgende:
Awh crappers.. het is kerstavond vanavonden ik moet ook nog boodschappen doen *zucht*
Oh ja, het is de 23ste ..quote:
Opbokken AP, ga terug naar ONZquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Wasmachineman, jij bent een autist. Dat heb jezelf toegegeven op MSN. Trieste kneus.
hier is het kerstavond, appie hein is tot laat openquote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Maraca het volgende:
Awh crappers.. het is kerstavond vanavonden ik moet ook nog boodschappen doen *zucht*
Hup je bedje inquote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
hier is het kerstavond, appie hein is tot laat open
Volgens mij begin ik ziek te raken. Heb het erg koud maar mijn hoofd gloeit. Een familielid had gisteren 39.8 ...![]()
Join the club!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
hier is het kerstavond, appie hein is tot laat open
Volgens mij begin ik ziek te raken. Heb het erg koud maar mijn hoofd gloeit. Een familielid had gisteren 39.8 ...![]()
jep, al zal dat komende zondag sowieso niet zijn..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Post je ook weer mee zondags dan?
Denk niet dat er iemand is die hier zondag postquote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
jep, al zal dat komende zondag sowieso niet zijn..
leuk die familieverplichtingen
Overclockenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Godver, Ik krijg me laptop niet overgeklokt, Snap er geen tering van met software, Geef mij maar lekker AMD ofzo met HyperTransport.
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik post hier niet zondag in ieder geval, ik ga eten
Gast, 1.73ghz en dualcore is kut, Even dus naar 2ghz opschroeven met pin modquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
OverclockenWe leven niet meer in 2005 hoor
Wordt lekker warm ook als je hem continu gaat stressenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Gast, 1.73ghz en dualcore is kut, Even dus naar 2ghz opschroeven met pin mod
Ik ben altijd met de fietsquote:Op donderdag 23 december 2010 12:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij de AHXL was gewoon geen parkeerplaats te vinden, er gleed wel een vrouw uit op de groenteafdeling waardoor alle groentebakken op de grond vielen.![]()
Dat maakte het boodschappen nog een beetje leuk.
4 tassen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben altijd met de fietsAltijd gedoe met 4 volle tassen
Eentje is ook nog zon turkentas...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
4 tassen?Ik had vandaag al de grootste moeite met 2 tassen
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand is die hier zondag post
Waarom noem je dat in vredesnaam een turkentas?quote:
Dat is andersquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazen
das toch behoorlijk royaalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Moet je hier eens kijken 12u met oud en nieuw, zal je nog verbazen
alleen met hét feest van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is andersHeb het ook wel eens alleen thuis gevierd en dat beviel prima. Meestal ben ik wel weg, maar toen had ik er even geen zin in
Weet ook niet wat ik dit jaar ga doen
Ik dacht dat dat algemeen bekend was...quote:[..]
Waarom noem je dat in vredesnaam een turkentas?
Het kan erger hoor:quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das toch behoorlijk royaal
Daar was maracaquote:
Hét feest van het jaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen met hét feest van het jaar
[..]
Ik dacht dat dat algemeen bekend was...? Je ziet gewoon veel turken met zo'n tas...
wat is voor jou hEt feest van het jaar dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hét feest van het jaar?Overdrijven is ook een kunst
![]()
En nee, het was bij mij niet bekend
Ik was daar niet bijquote:
Ik heb geen feest van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is voor jou hEt feest van het jaar dan?
watdeed je dan met die oudjaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was daar niet bijHad wel gekund want dat jaar was ik thuis
[..]
Ik heb geen feest van het jaar
Oudejaarsconference kijken + filmsquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
watdeed je dan met die oudjaar
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Maraca het volgende:
Mijn onderbuurman maakte het toen wel bond. Die ging in zijn uppie vuurwerk afsteken
Zou het?quote:OSLO - De Noorse krant Aftenposten zegt de hand te hebben gelegd op alle 250 duizend geheime Amerikaanse diplomatieke berichten die Wikileaks wil openbaren. Dat deelde hoofdredacteur Ole Erik Almlid donderdag mee.
De krant zei artikelen over de documenten te zullen publiceren die Aftenposten relevant acht. De krant legt zich hierbij geen restricties op. Op de website van de krant worden enkele originele telegrammen geplaatst.
Hoe de krant in bezit kwam van de documenten wilde Almlid niet zeggen. Wel zei hij dat er niet voor betaald is.
Mijn godquote:
Net zoals die Southpark afleveringquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Maraca het volgende:
Als ik ga verhuizen wil ik een groepje samenstellen dat IRL af en toe bijeenkomt om samen te WoWen
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Net zoals die Southpark aflevering
Die opmerking wou ik al makenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Net zoals die Southpark aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |