Hoeveel gulden?quote:
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef tralalala het volgende:
10.000 voor een vrachtwagen vol met sloffen hout sigaretten.
nsfwquote:
Directquote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Oke, eerst even met de Baron bespreken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..quote:
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oke, eerst even met de Baron bespreken.
Stacey
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddequote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..
Trouwens, hij is wel je leraar he dus nog illegaal ook.. Misschien is dat iets voor UiN
Dan kom ik met 20 man die kant op ja!!!quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.
Maar ik schiet wel je kop van je romp!
En ik zocht die met Stacey eigenlijk, kon haar niet vinden
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddeHij zag de ernst er niet van in
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.![]()
En dan de laatste les hem mee naar binnen vragen, snel een ander kamertje ingaan, en dan komt Alberto en vraagt hem of hij even wil gaan zitten!
Denk dat je Alberto maar weer eens moet gaan sms-en, dit heeft potentie!!
Hahaha, gozer, ik vlucht gewoon naar het buitenland met mijn valse paspoort.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef tralalala het volgende:
Maar dan trappen mijn vrienden je wel verrot!
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anywayquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenDie hij tegen mij gaat gebruiken als het tot een rechtszaak komt
Ja, want het werkt echt in mijn nadeel
Met Dreft zeker?quote:
Ja, die vent is echt niet goed in zijn hoofdquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anyway![]()
De betreffende les is natuurlijk allang gewist![]()
Wat een lef zeg.. Fok!knokploeg, iemand?
Fuckquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Met Dreft zeker?
Ik schrijf je bij mijn oom in op de zeilschool!!
Begin dan ook maar vast aan de plant, want ik hou de deur dicht en je staat er nog wel een tijdje!quote:Op maandag 20 december 2010 15:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Fuck![]()
Dan eet ik snel je simkaart met zijn telefoonnummer op!
Nee, ik stap nooit meer in de auto met die ventquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Ook al had hij excuses aangeboden dan ga je er toch niet meer mee rijden.. Dalijk schiet hij even uit als hij een stuurcorrectie bij je maakt ofzo.
Maar ik zit me nu in te denken he.
Stel, ik heb een rijschool met mijn vriendin.
Ik vraag een lesser van me mee naar bed, ze weigert en neemt overduidelijk aanstoot aan het verzoek.
Daarna ga ik haar maar met mijn vriendin laten rijden.
Dat vind ik juist lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 16:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Begin dan ook maar vast aan de plant, want ik hou de deur dicht en je staat er nog wel een tijdje!
Dat wordt me wel een pittige confrontatie, succes alvastquote:Op maandag 20 december 2010 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik stap nooit meer in de auto met die ventmaar hij zit wel in de auto met andere meisjes bij wie hij het misschien ook gaat proberen
Daarover maak ik me zorgen.
En over dat laatste. Het wordt een leuke terugrit met haarGa haar wel eerlijk vertellen wat er is gebeurd want ik mag haar. Zij verdiend veel beter dan die eikel
Ik weet niet wat zij al weetquote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat wordt me wel een pittige confrontatie, succes alvastHoever ben je met lessen, dit wil ik niet missen namelijk
Ik moet nu opeens weer denken aan Peter die toen in de studio ook van een plant ging etenquote:
Schandalig, de postdichtheid van TVSC is zelfs op zaterdag lager dan elk topic in die reeks.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef tralalala het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
De 3fm reeks![]()
Jouw reactie was zeker: PARDON!? PARDON!? DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKTquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddeHij zag de ernst er niet van in
Komt door serious requestquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef tralalala het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
De 3fm reeks![]()
fffuuuu ik sta er nog niet inquote:Spam-records
125 posts - Maraca - [TV SC #139] Waar we nog uren naar Peter kunnen kijken *ahem*
123 posts - Piles - [TV SC # 29] Met een spannende ontknoping
115 posts - roos85 - [TV SC #113] Joran de Motormuis!
112 posts - Piles - [TV SC#33] Om te gillen
112 posts - Maraca - [TV SC #3] Waar we Alberto Stegeman missen
Gewoon deze uren niet opschrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Half uurtje fokken in de baas z'n tijd?
En ik?quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zit bijna aan de 4000 posts in deze reeks
Of wel natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon deze uren niet opschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |