Wreed is wel het goeie woord denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is wel het meest wrede naamtopic die je je kunt wensen toch!
En ik vond m'n TT nog wel zo leukquote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is wel het meest wrede naamtopic die je je kunt wensen toch!
Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken wasquote:Op maandag 20 december 2010 14:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je ook anders zeggen natuurlijk, maar goed.
en dan weer weg? voor hoe lang? blijft dat zo gaan dan?quote:
Sterkte Krea popjequote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de doktert was er grote kans dat het goed komt. Het is prostaatkanker, dus dat is redelijk geneesbaar, als het niet is uitgezaaid in de lymfeklieren. Daar komen ze dus woensdag achter. Duimen draaien.
That's more like it!quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Tally het volgende:
Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken was
Door drammen vind ik dan wat netter. Maar dan zeg ik toch dat je aan het zeiken was. Ook goed.
Hahahaquote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie toch ook?
Wie gaat dit aanpassen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Luts
Evil never looked so damn good.quote:
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.quote:
Ook jij kan te ver gaan Krea.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
En jullie zijn zo'n leuk stelletje..
Een square is saai. En dat ben ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.
Alhoewel The Klutsinator je ook leuk zou staan.
Ik heb een leven Techno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een eigen SC, want je al een mooie banner...
Ik zie bij burgertrut in het woordenboek idd niet jouw foto staanquote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een square is saai. En dat ben ik niet.
Hm. Ik ben depressief.quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik pak de dagcijfers weer er even bij.
Het spijt me voor je.quote:
In 2005 samen met Pheno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Sorry Godt, vergeef me.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?
Ik moest wel lachen trouwens, dus niet depressed
Staat er een ban op het posten van DM's?quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jouw TT?
*voegt plagiaat toe aan de lijst van misdaden*
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat er een ban op het posten van DM's?
Waarom die haat!quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?![]()
Dan neem ik die uitkeringstrekker even te grazen!
kom je langs?quote:
Neequote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben jij die kleffe singlesdate? samen met samzz?
Sorry, ze kan vanavond niet (net gevraagd, woensdag gaan we uit eten)quote:
daar ben ik nou juist weer mee gestoptquote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
Ik doe het alleen nog maar met vrouwen die al een relatie hebben.
Anders krijg je dat gezeur er ook weer bij.
Ik een concertjequote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik heb vanavond een borrel
(vrouwelijke singles mogen komen)
Ik wou dat laatste er niet bij zettenquote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou een kerstborrel van mn werk hebben maar die is afgezegd ivm te veel collega's die het weer niet aan durften vandaag.quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef PeuRac het volgende:
WATJES!quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een kerstborrel van mn werk hebben maar die is afgezegd ivm te veel collega's die het weer niet aan durften vandaag.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik nou juist weer mee gestopt
Onder de plak, dat zeg ik je.quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Burgelijk gedoe allemaal
lafjesquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een kerstborrel van mn werk hebben maar die is afgezegd ivm te veel collega's die het weer niet aan durften vandaag.
Dat is wel lekker als iedereen op het begeleid wonen terrein woont.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lafjes
iedereen die vanavond komt woont maximaal 200m hier vandaan
Ik ben niet gegaan afgelopen vrijdag. Ik heb nu al 3 uur in de file gestaan om thuis te komen over een stukkie van 20 minuten normaal gesproken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef Kreator het volgende:
Mijn kerstborrel van afgelopen vrijdag voel ik nu nog..
Mijn collega's wonen allemaal in Almere enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lafjes
iedereen die vanavond komt woont maximaal 200m hier vandaan
Die arme mensen hebben allemaal een death wish!quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's wonen allemaal in Almere enzo..
9021klutsquote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kluts in de Keuken
Eigen Kluts & Tuin
The Bold and the Kluts
Kluts Weerbericht
De Grote Kluts
Tienerkluts
Kluts van Nederland
Verslaafd aan Kluts
Showkluts
Peter R. de Kluts
Klutsmisbruikers
Zo, en nu is het programma-aanbod wel kompleet.
Ik heb geen zin om te lezen, wat is daar aan de hand?quote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij leest ook alles.
Wat kijkt ze lief:
[ afbeelding ]
Die meid gaat neuken met FireFox1quote:Op maandag 20 december 2010 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te lezen, wat is daar aan de hand?
tering, ze willen van hun leven afquote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's wonen allemaal in Almere enzo..
quote:Op maandag 20 december 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als iedereen op het begeleid wonen terrein woont.![]()
Kunnen ze ook lopend naar huis.
Ze heet vast Larissa ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij leest ook alles.
Wat kijkt ze lief:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |