Up is niet van Disney.quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Up goed? Het zoveelste moraliserende wanproduct van Disney. Wat een draak van een film zeg.
Ik wil wel alleen dvd kwaliteit of hoger. Anders wacht ik wel.quote:
Kluts doet alleen kastenquote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
komt kluts mn vloer even dwijlen dan?
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
komt kluts mn vloer even dwijlen dan?
Die heb ik net zelf al afgenomenquote:
Kluts in de Keukenquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Boer zoekt Kluts
All you need is Kluts
The Voice of Kluts
The Kluts-factor
Twee-voor-Kluts
Up is duidelijk een Pixar produkt.quote:
Pixar is van Disneyquote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Up is duidelijk een Pixar produkt.
Tangled (Rapunzel) is duidelijk wel weer Disney.
Aww, dit vind ik zo sneu. Maar volledig buiten jouw toedoen heb ik echt een pushekel aan een zin beginnen met "Geloof me . . .".quote:
De rijdende Kluts.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kluts in de Keuken
Eigen Kluts & Tuin
The Bold and the Kluts
Kluts Weerbericht
De Grote Kluts
Tienerkluts
Kluts van Nederland
Verslaafd aan Kluts
Showkluts
Peter R. de Kluts
Klutsmisbruikers
Zo, en nu is het programma-aanbod wel kompleet.
Ik ben gewoon een vreselijke huisvrouw. Echt.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aww, dit vind ik zo sneu. Maar volledig buiten jouw toedoen heb ik echt een pushekel aan een zin beginnen met "Geloof me . . .".
Ik ben wel benieuwd waarom we dat met zijn allen niet moeten willen trouwens.
De rijdende rechterquote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
De rijdende Kluts.
Kluts op je hielen.
Redt mijn Kluts!
The Big Kluts Theoryquote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kluts in de Keuken
Eigen Kluts & Tuin
The Bold and the Kluts
Kluts Weerbericht
De Grote Kluts
Tienerkluts
Kluts van Nederland
Verslaafd aan Kluts
Showkluts
Peter R. de Kluts
Klutsmisbruikers
Zo, en nu is het programma-aanbod wel kompleet.
Klopt. Maar Up geen Disneyfilm noemen klopt niet. Want dat is het wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een dochter, ze mogen nog wel dingen zelf bepalen. Gelukkig.
Moppen is niet jouw ding?quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vreselijke huisvrouw. Echt.
Was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |