Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken wasquote:Op maandag 20 december 2010 14:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je ook anders zeggen natuurlijk, maar goed.
en dan weer weg? voor hoe lang? blijft dat zo gaan dan?quote:
Sterkte Krea popjequote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de doktert was er grote kans dat het goed komt. Het is prostaatkanker, dus dat is redelijk geneesbaar, als het niet is uitgezaaid in de lymfeklieren. Daar komen ze dus woensdag achter. Duimen draaien.
That's more like it!quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Tally het volgende:
Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken was
Door drammen vind ik dan wat netter. Maar dan zeg ik toch dat je aan het zeiken was. Ook goed.
Hahahaquote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie toch ook?
Wie gaat dit aanpassen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Luts
Evil never looked so damn good.quote:
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.quote:
Ook jij kan te ver gaan Krea.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
En jullie zijn zo'n leuk stelletje..
Een square is saai. En dat ben ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.
Alhoewel The Klutsinator je ook leuk zou staan.
Ik heb een leven Techno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een eigen SC, want je al een mooie banner...
Ik zie bij burgertrut in het woordenboek idd niet jouw foto staanquote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een square is saai. En dat ben ik niet.
Hm. Ik ben depressief.quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik pak de dagcijfers weer er even bij.
Het spijt me voor je.quote:
In 2005 samen met Pheno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Sorry Godt, vergeef me.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?
Ik moest wel lachen trouwens, dus niet depressed
Staat er een ban op het posten van DM's?quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jouw TT?
*voegt plagiaat toe aan de lijst van misdaden*
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat er een ban op het posten van DM's?
Waarom die haat!quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?![]()
Dan neem ik die uitkeringstrekker even te grazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |