its getting confusingquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is ook "neuk je" en niet "neukt je", dus "word je"
quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
its getting confusing
ik heb altijd geleerd dat wordt je toch echt met een t erbij is, of is dit weer nieuwe spelling ofzo
jezus weer Rhianna
slissende mensen is gelijk aan gingers!quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ietwat gechargeerd, is het niet?
En maar mekkeren als anderen iets over jouw muzieksmaak zeggen. Hypocriet, wordt dat ook wel eens genoemd. Laat mensen eens in hun waarde als je dat zelf ook verwacht.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar dat is enorm "stoer" he
Makeup sletjesquote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Swomp het volgende:
Even beetje sfeerimpressie om het glazenhuis posten
[ afbeelding ]
![]()
Die blonde.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Swomp het volgende:
Even beetje sfeerimpressie van het glazenhuis posten
[ afbeelding ]
![]()
wat een moment was dat!quote:
Er loopt echt wel wat beters rond, gister avond leuk blondje Christinequote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Swomp het volgende:
Even beetje sfeerimpressie van het glazenhuis posten
[ afbeelding ]
![]()
Die met die groene sjaalsquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er loopt echt wel wat beters rond, gister avond leuk blondje Christine
kap!quote:
Heel makkelijk:quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
its getting confusing
ik heb altijd geleerd dat wordt je toch echt met een t erbij is, of is dit weer nieuwe spelling ofzo
jezus weer Rhianna
In 2 minuten kunnen we geen plaat meer fatsoenlijk draaien, wat dan nu? nog 2 minuten fake blood!quote:
dude ik ben highquote:
edwin had wel interesse jaquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Er loopt echt wel wat beters rond, gister avond leuk blondje Christine
quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat ik geen modrechten heb hier, anders had iedereen met een ONZ-plaatje een mooie ban tot 26 decembver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |