tss... en dan zit je te zeiken op psotcountgeilerquote:
Vanmiddagquote:
quote:Voor iedereen die me ge-pm'd heeft over het niet goed werken van de stats: ik ben er op dit moment aan bezig
Er is denk ik weer wat veranderd in de layout, net tijdens mijn vakantie. Vandaar dat ik er nu pas even tijd voor heb. Ik hoop dat eind van de middag alles weer werkt, ik zal dan ook proberen om de missende topics toe te voegen![]()
Vraag eens turbo aan, en kom dan nog eens terug ...quote:Op maandag 20 december 2010 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje tempo is nooit verkeerd hoor, maar tis nu wel erg aan de hand.
Wel op belgische!quote:Op maandag 20 december 2010 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard: op wijnflessen zit geen statiegeld
ik wil weten hoe snel een topic dicht is, niet hoeveel ik gepost hebquote:Op maandag 20 december 2010 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss... en dan zit je te zeiken op psotcountgeiler
Was EIN HERO!quote:
Of dat nummer vanquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
Vraag eens turbo aan, en kom dan nog eens terug ...
Dan is het serieus niet bij te houden
Vooral een te hoog Bart Arens-gehalte.quote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een iets te hoog TROS ! gehalte inderdaad
ja! ergerlijk!!!quote:
quote:
GMTAquote:Op maandag 20 december 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van wijn uhhhh word je geen chagrijn.
quote:
Komtereenachterquote:
Slissende mensen moeten niet met hun stem op de radio of zingen. Net als iemand in een rolstoel niet moet hordelopen.quote:
Ietwat gechargeerd, is het niet?quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slissende mensen moeten niet met hun stem op de radio of zingen. Net als iemand in een rolstoel niet moet hordelopen.
jah echt!quote:
Het verschil tussen mannen en vrouwen: lopen en neukenquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is ook "neuk je" en niet "neukt je", dus "word je"
of die zingers met een tong piercing! je hoort het altijd! rilquote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slissende mensen moeten niet met hun stem op de radio of zingen. Net als iemand in een rolstoel niet moet hordelopen.
behoeft geen uitleg.quote:
Ja maar dat is enorm "stoer" hequote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
of die zingers met een tong piercing! je hoort het altijd! ril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |