Heb wel een wens, maar die hou ik voor mezelf, te persoonlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal! Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan voor de kerstdagen of voor het nieuwe jaar?
Mijn studie afronden. En verliefd worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal! Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan voor de kerstdagen of voor het nieuwe jaar?
Weinig. Gewoon een vloeiend lopende 2011, welke mij gerust mag verrassen het hele jaar door.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Kroketvulling het volgende:
Waarom las ik hier:quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Bastard het volgende:
3) Intens genieten van mooie momenten
Waar het hoofd vol van is JP.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom las ik hier:
3) Intens genieten van mooie mannen
[ afbeelding ]
Manfred Langer
Vrouwfrieda Korter
Henny Huisman
Henny Tuinvrouw
Herman Kortekaas
Hermien Langeworst
Amen to thatquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef mousy31 het volgende:
1 dat we morgen een leuke dag hebben met de familie
vooral voor mn moeder want ze is ook nog eens jarig.
2 minder getroll op het TRU forum
3 veel liefde, licht en goeds voor iedereen
Wens 2 klinkt me als muziek in de oren, prachtige kerstmuziek, maar dan het hele jaar door , maar dat zal wel bij een wens blijven he, JP en Ledquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef mousy31 het volgende:
1 dat we morgen een leuke dag hebben met de familie
vooral voor mn moeder want ze is ook nog eens jarig.
2 minder getroll op het TRU forum
3 veel liefde, licht en goeds voor iedereen
Oh hahaquote:
Da;s zeker een TRU lijstje ja. Het is al goed hoor Bastard. Wanneer jij tijd hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het.. je mail prijkt nog ongelezen in mn mailbox maar ik kom er gewoon domweg niet aan toe! Ben echt de hele dag van sochtends erg vroeg tot savonds bezig of ik heb even dat ik niks doe en ontspan op de bank met een wijntje en een domme sitcom even. Verder alleen maar druk..
Dus mijn lijstje zou wezen
1) Rust
2) tijd voor leuke dingen doen
3) Intens genieten van mooie momenten
4) Mijn dierbaren om mij heen behouden
Eigenlijk best een TRU lijstje dus
Hij is aan het doodgaan, ik denk dat hij het einde van de kerst niet haalt. Hij kan bijna niet meer lopen en valt telkens om en kan dan bijna niet meer opstaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb 3 Roborovski dwerghamsters en eentje piept ineens in z'n slaap sinds een paar weken. Het klinkt wel heel lief en schattig, maar het lijkt me niet zo gezond.
He jasses wat naar zeg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Even een vervolg op dit:
[..]
Hij is aan het doodgaan, ik denk dat hij het einde van de kerst niet haalt. Hij kan bijna niet meer lopen en valt telkens om en kan dan bijna niet meer opstaan.
Ik ->![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Even een vervolg op dit:
Hij is aan het doodgaan, ik denk dat hij het einde van de kerst niet haalt. Hij kan bijna niet meer lopen en valt telkens om en kan dan bijna niet meer opstaan.
Ik ->![]()
![]()
Dat zal niet gaan. Roborovski dwerghamsters zijn een van de kleinste knaagdieren ter wereld. Ze zijn kleiner dan muizen. Dus als ze ziek worden is daar eigenlijk niks meer aan te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
He jasses wat naar zeg.
Zielig![]()
Ga nog snel naar de dierenarts met hem dan!
Oh, ja, dat kan dan niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan. Roborovski dwerghamsters zijn een van de kleinste knaagdieren ter wereld. Ze zijn kleiner dan muizen. Dus als ze ziek worden is daar eigenlijk niks meer aan te doen.
Deze (Jippie heet ie) is al bijna 2 jaar, veel ouder dan dat worden ze ook niet. Zijn tweelingbroertje is afgelopen juli al overleden.
Ik denk dat als ik 'm nu oppak, dat hij dat niet eens overleeft, en dan moet ie ook nog in de kou buiten en een ritje in de taxi maken. Nee, ik hoop dat hij vanavond uit zichzelf in zijn slaap overlijdt eigenlijk. Hij zit nu in z'n huisje, dus ik kan 'm niet zien, maar de kans is aanwezig dat hij zelfs al overleden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |