Klopt, ik heb Flammie dan ook genomineerd voor liefste/behulpzaamste user, en de reden is omdat hij me heeft geholpen om medium te wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Nou wordt ie nog mooier !
Ik vind er ook een counsellor tussen met dezelfde naam als Flammie !!!
En ook echt precies vandaag 4 jaar he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Daar gaat SHE... en daar komt senesta
Een aantal oud TRU users ook in dat topic want toen postte ik al in de TRU Ouwehoer
Die adds ook onder je postquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Flammie dan ook genomineerd voor liefste/behulpzaamste user, en de reden is omdat hij me heeft geholpen om medium te worden.
Ik had even een zwak momentjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welles, dan zijn ze een paar weken niet blauw zoals jij een tijdje terug
Negatiefste user Darkwolfquote:
Oh, dan weet jij alles van huisdierenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef senesta het volgende:
Ik ben deze maand al vier jaar mod op Flora en Fauna bedenk ik me net
En dit is mijn antwoord hierop:quote:
Zie het nu pas. Jij bent medium?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb Flammie dan ook genomineerd voor liefste/behulpzaamste user, en de reden is omdat hij me heeft geholpen om medium te worden.
Jij bent blijkbaar geen medium, anders had je wel eerder geweten dat ik medium benquote:
Nee geen medium, no such luck.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen medium, anders had je wel eerder geweten dat ik medium ben.
Eigenlijk ben ik small, maar ja.
Jammer, die wou ik al inkoppenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eigenlijk ben ik small, maar ja.
Jij bent medium ... dan ben ik koning van lala land.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent medium ... dan ben ik koning van lala land.
Moderator van TRU / Koning van Lala-land.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja open deur voor je, ik weet hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Moderator van TRU / Koning van Lala-land.
Ik wil niet veel zeggen, maar.....
Ik voorspel dat _Led_ binnen nu en een uur een biertje gaat opentrekkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef Bastard het volgende:
Jawel hoor, kan je meteen je nieuwe slaapzak uitproberenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef _Led_ het volgende:
Picknicken in de tuin zit er niet in vanavond
Maar sta jij echt daartussen op die site met flammie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat _Led_ binnen nu en een uur een biertje gaat opentrekken!
Nou, ik vind 't persoonlijk dus teveel toeval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar sta jij echt daartussen op die site met flammie?
Guerrilla XMas Party in Westerliefde straksquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat _Led_ binnen nu en een uur een biertje gaat opentrekken!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee geen medium, no such luck.
Maar waar heeft Flammie je mee geholpen dan?
Afvallen of het medium-gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |