quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In een wei in Venlo zijn zes dode pony's gevonden, die mogelijk om het leven zijn gekomen door vergiftiging.
Reageer dan niet, als je het niet boeiend vindt!quote:
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 postsquote:
Jij niet danquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 posts
Floyssssquote:
moeknogworden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
over 2 dagen kunnen ook studenten weer storten voor #SR10. RT @duostudent: Deze maand betalen we de studiefinanciering uit op 22 december.
@bartjancune
Dat is toch meer dan de helft hier, student?
Oh dat is een idee, mn stufi doneren aan SR, heb het deze maand toch niet echt nodig.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
over 2 dagen kunnen ook studenten weer storten voor #SR10. RT @duostudent: Deze maand betalen we de studiefinanciering uit op 22 december.
@bartjancune
quote:
Ik kreeg de mail netquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
@bartjancune
Ja, nogal.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 posts
neen, met m'n 10.000 posts.quote:
dan vergeef ik het jequote:
quote:
Je mag het ook wel aan mij geven hoor in plaats van aan zo'n doel waar je toch geen resultaten van terug ziet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is een idee, mn stufi doneren aan SR, heb het deze maand toch niet echt nodig.
stephanquote:
Mijn eerste hardcore nummer ooit.quote:
Ja! Flosdraad!quote:
quote:
Mwah, beetje doodgedraaid.quote:
Hardcore voor noobsquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore nummer ooit.
Van mij ook samen met have you ever been mellowquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore nummer ooit.
Korsakoffquote:
quote:
FUCKING THE BASEDRUMMquote:
Jaloers op haar uiterlijk he?quote:
quote:
Nee die hebben honger, en wij houden dat allemaal in stand, waardoor het nog erger wordtquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kindjes in Afrika hebben geeneens stufi
LaPo bedoel je.quote:
Zo reageert Alors altijd op vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |