Oooohja daar herken ik jou van, jij was vorig jaar ook al het middelpunt van afzeiking doordat jij zo liep te klagen over vanalles en nog wat qua muziek enzo. Blijkbaar niet veel geleerd/veranderd?quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was geen zeiken, want daar ging het om.
Ik klaag wel eens over de muziek, meer niet. Ik kom eerlijk uit voor mijn mening en dat wordt nooit gewaardeerd. Als ik een nummer een zeiknummer vind en dat zeg ben ik meteen de grote zeikerd, terwijl als Miss Montreal gedraaid wordt en 100 mensen over hun nek gaan dan is er niets aan de hand. Ongelijke behandeling omdat mensen er niet tegen kunnen dat ik hun smaak niet deel en dat af en toe even moet zeggen.
zou er dit jaar weer zoiets komen???quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch was die flashmob vorig jaar hierop erg tof.
ik heb al veel snow patrol gehoord afgelopen dagenquote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik luister pas anderhalf uur weer mee, op mn werk en onderweg naar huis geen 3fm
Dat.quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind martin solveig meer anthemkans hebben dan moneygrabberEn terecht trouwens!
Waarom zou ik mijn smaak/mening veranderen? Kom op zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:18 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Oooohja daar herken ik jou van, jij was vorig jaar ook al het middelpunt van afzeiking doordat jij zo liep te klagen over vanalles en nog wat qua muziek enzo. Blijkbaar niet veel geleerd/veranderd?Lekker bezig Herman!
dat wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef cygnusx het volgende:
Ik vind martin solveig meer anthemkans hebben dan moneygrabberEn terecht trouwens!
Ik vind moneygrabber dan meer een springnummer à la the wombatsquote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef cygnusx het volgende:
Okéquote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drukte verdomme met mn grote teen op de uitknop van mn PC
quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
hihi stout hoor..quote:
überhaupt, mensen die in de verdediging schieten vanwege een mening van iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn smaak/mening veranderen? Kom op zeg.
Hier zitten gewoon te veel alternatievelingen die er niet tegen kunnen dat ik hun smaak wansmaak vind.
quote:
krijg jij ook een harde plasser?quote:
.quote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
krijg jij ook een harde plasser?
quote:
Het is niet je muzieksmaak.quote:Op maandag 20 december 2010 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn smaak/mening veranderen? Kom op zeg.
Hier zitten gewoon te veel alternatievelingen die er niet tegen kunnen dat ik hun smaak wansmaak vind.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef alors het volgende:
Ik vind Moneygrabbber duizend keer leuker dan dat schelle HelloPlus de titel is toepasselijker
penisnijd.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
überhaupt, mensen die in de verdediging schieten vanwege een mening van iemand anders.nou, je mag mijn muzieksmaak zo kut vinden als je wilt
als je maar weet dat het me geen zak uitmaakt
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?quote:
Penofoobquote:
Ik heb opgeschreven vanacht om 00:00 dat ik 30148 posts had. En nu heb ik er 30650 ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?
Dat.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die postkrikkers dat niet gewoon op plaatsen doen die daar geschikt voor zijn?
Mensen die fappen op postcountsquote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef alors het volgende:
Ik vind Moneygrabbber duizend keer leuker dan dat schelle HelloPlus de titel is toepasselijker
Die update niet zo vaak.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://thuisserver.net/fokdagcijfers/
Blof heeft er vast een hele diepe filosofische intellectuele verklaring voor... die jongens zijn zulke tekstdichtersquote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef cygnusx het volgende:
beetje dubieuse titel ook om anthem te worden......
okéquote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb opgeschreven vanacht om 00:00 dat ik 30148 posts had. En nu heb ik er 30650 ofzo.
zoals [ONZ]quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die postkrikkers dat niet gewoon op plaatsen doen die daar geschikt voor zijn?
vind je hebt gelijk, iedereen heeft een verschillende smaak van muziek, gelukkig maar want als ik het daar voor het zeggen had dan kregen jullie mooie oude soulnummers te horen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Het is gewoon irritant als iedereen steeds zegt dat je zeikt, zo ervaar ik het helemaal niet. Er wordt in dit landelijke megaevenement gewoon te veel specifieke muziek gedraaid. Had ik in dat huis gezeten had ik toch wel andere platen gedraaid, ook voor buiten, want die staan vaak erg stil.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blof heeft er vast een hele diepe filosofische intellectuele verklaring voor... die jongens zijn zulke tekstdichters
Om welke 2 uur? om 8 uur had porsche ook al 421 posts gemaakt.quote:
..quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Het is gewoon irritant als iedereen steeds zegt dat je zeikt, zo ervaar ik het helemaal niet. Er wordt in dit landelijke megaevenement gewoon te veel specifieke muziek gedraaid. Had ik in dat huis gezeten had ik toch wel andere platen gedraaid, ook voor buiten, want die staan vaak erg stil.
Het is een leuke bijkomstigheidquote:
Thnx, gaaf concert was dat toenquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
Roel:
3VOOR12TV Best of 2010: Jónsi http://bit.ly/hoFZ6s
@3voor12
www.sneeuwradar.nlquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef porsche1 het volgende:
gaat het nog sneeuwen daar in eindhoven?
Vandaag niet, geloof ik. Morgenvroeg weer.quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef porsche1 het volgende:
Vannacht wel hier in Limburg, dus daar ook wel een beetje gok ik zoquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef porsche1 het volgende:
GATVERDAMMEquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man, Zit ik melk van 3 dagen te oud te drinken. Er is nog een pak over datum... Even snel waterdrinken.. Bah bah bah
Gatverdamme..quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Man man man, Zit ik melk van 3 dagen te oud te drinken. Er is nog een pak over datum... Even snel waterdrinken.. Bah bah bah
Dat wilde ik nou net in het SR topic lezen! Hoezee!quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dank je, van mij mag iedereen zijn/haar mening ook gewoon geven en kutnummer roepen bij Miss Montreal of wie dan ook, maar ga dan niet mij voor zeikerd uitmaken als ik genoeg heb van wéér een nummer van Nirvana/U2/Metallica/Snow Patrol/RHCP etc.quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je hebt gelijk, iedereen heeft een verschillende smaak van muziek, gelukkig maar want als ik het daar voor het zeggen had dan kregen jullie mooie oude soulnummers te horen.
Niet dusquote:
dat is echt erg goor, met van die klontjes zeker erin.quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:lxU6oE1pHYP8XM:http://i20.photobucket.co(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
-1?quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier maar warm vergeleken met de rest van Nederland
http://3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Burner82 het volgende:
Is de site van 3fm kapot? De webcam doet het niet bij mij
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Burner82 het volgende:
Hier doet ie het, weliswaar langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
http://3fmfan.nl/page/sr10_player
Onderste heeft beter beeldkwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Burner82 het volgende:
hier helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Hier doet ie het, weliswaar langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Onderste heeft beter beeldkwaliteit.
dan houd ik het bij de bovenste want kan nu al niet meer dan 3 tabs tegelijk open hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Wow, die is echt veel beterquote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
die doet het wel!quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
Gewoon opdrinken hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat al te drinken, Wat is die melk dan bitter? Ga ik het door de wastafel spoelen. Blijft het hangen. Ik beneden kijken: 16 December 2010
JA BOEIEND MANquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat al te drinken, Wat is die melk dan bitter? Ga ik het door de wastafel spoelen. Blijft het hangen. Ik beneden kijken: 16 December 2010
/carequote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
even een kopje thee er achter aan, anders blijf je de hele dag die smaak *proeven*quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Thee.quote:Op maandag 20 december 2010 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even een kopje thee er achter aan, anders blijf je de hele dag die smaak *proeven*
Ik denk eerder dat jij de populairiteit van jouw muzieksmaak een beetje overschat. Jij bent hier de enige die klaagt over dat er meer danceplaten moeten worden gedraaid.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
goedemorgenquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
holy shit, het is al 20 december
was niet voor jou bedoelt, neem jij maar een glaasje ranja met een rietjequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoelt, neem jij maar een glaasje ranja met een rietje
Dennis Weeningquote:
ik leef in een doos onder een steen in een grot in Albaniëquote:
THE HORRORquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ze moeten niet alleen dance draaien, dat werkt niet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij de populairiteit van jouw muzieksmaak een beetje overschat. Jij bent hier de enige die klaagt over dat er meer danceplaten moeten worden gedraaid.
Ik ga toch ook niet janken over meer hiphop en soul en andere ouwe meuk? Dat is gewoon niet de smaak van het gros, nouja pech hebben, ik heb het wel thuis liggen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Boeiend zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
NL'se WikiLeaks online: Nederlandse klokkenluiderswebsite opennu.nl is online, documenten over elf gemeenten kun... http://bit.ly/dR08kJ
/offtopic
maar dan andersom.quote:
Ik ben wikileaks-moequote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boeiend zeg.Donder lekker op met je zielige wikileaks zooi.
er staat niet voor niets bij, offtopic, dus als je het niet wilt lezen, lees je het gewoon nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boeiend zeg.Donder lekker op met je zielige wikileaks zooi.
Zet dat dan boven aan.quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er staat niet voor niets bij, offtopic, dus als je het niet wilt lezen, lees je het gewoon niet
niet zo offtopic gaan, blijf even bij het onderwerp aubquote:
Johanquote:
quote:
ja baas.quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet zo offtopic gaan, blijf even bij het onderwerp aub
goed zo, m'n zoon.quote:
dochter.quote:
viel mij ook opquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef Caland het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik dit de gaarste editie tot nu toe vind? Ja, dat mag ik zeggen.
Eindhoven draagt niet echt bij aan een gezellige sfeer ofzo...
oh shitquote:
schat, ik ben geen kerel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh shit
sinds wanneer ben je omgebouwd?
smakelijkquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De fokstats zijn bijgewerkt! 100e post van de dag
i rest my casequote:
we hebben je gemist manquote:
Ging even cake halen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hoefde toch niet meer te schijten, of wat?
quote:
It wasn't mequote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In een wei in Venlo zijn zes dode pony's gevonden, die mogelijk om het leven zijn gekomen door vergiftiging.
quote:
komt er een achter...quote:
JA BOEIENDquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even lekker AH vers tijgebrood wit gegeten met cervelaat extra
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
In een wei in Venlo zijn zes dode pony's gevonden, die mogelijk om het leven zijn gekomen door vergiftiging.
Reageer dan niet, als je het niet boeiend vindt!quote:
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 postsquote:
Jij niet danquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 posts
Floyssssquote:
moeknogworden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
over 2 dagen kunnen ook studenten weer storten voor #SR10. RT @duostudent: Deze maand betalen we de studiefinanciering uit op 22 december.
@bartjancune
Dat is toch meer dan de helft hier, student?
Oh dat is een idee, mn stufi doneren aan SR, heb het deze maand toch niet echt nodig.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
over 2 dagen kunnen ook studenten weer storten voor #SR10. RT @duostudent: Deze maand betalen we de studiefinanciering uit op 22 december.
@bartjancune
quote:
Ik kreeg de mail netquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
@bartjancune
Ja, nogal.quote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nieuw, met je 1000 posts
neen, met m'n 10.000 posts.quote:
dan vergeef ik het jequote:
quote:
Je mag het ook wel aan mij geven hoor in plaats van aan zo'n doel waar je toch geen resultaten van terug ziet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is een idee, mn stufi doneren aan SR, heb het deze maand toch niet echt nodig.
stephanquote:
Mijn eerste hardcore nummer ooit.quote:
Ja! Flosdraad!quote:
quote:
Mwah, beetje doodgedraaid.quote:
Hardcore voor noobsquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore nummer ooit.
Van mij ook samen met have you ever been mellowquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore nummer ooit.
Korsakoffquote:
quote:
FUCKING THE BASEDRUMMquote:
Jaloers op haar uiterlijk he?quote:
quote:
Nee die hebben honger, en wij houden dat allemaal in stand, waardoor het nog erger wordtquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kindjes in Afrika hebben geeneens stufi
LaPo bedoel je.quote:
Zo reageert Alors altijd op vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |