niet dat martelen wat jij denkt c_aquote:
das toch die film waar de josti-band op zoek gaat naar een verloren muziekinstrument ?quote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren triangle gezienGoede film
neequote:Op maandag 20 december 2010 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
das toch die film waar de josti-band op zoek gaat naar een verloren muziekinstrument ?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
http://www.imdb.com/title/tt1187064/
quote:
quote:Ausblick bis Samstag, 25.12.10
Am Heiligabend im Süden und Osten Schneefall über 10 cm innerhalb von 12 Stunden möglich.
hier is alweer alles (30cm) weggeregentquote:
mogguhquote:
succesquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even leren... Dat ga ik dan maar doen.
Tot, euuh, half vier.
Ik vanaf een uur of negen tot net, tegen een uur of tien.quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging gisteren alsnog laat slapen
1 Uur is het geworden
quote:Op maandag 20 december 2010 10:34 schreef JJH het volgende:
Koen, ik vind het opvallen. Wij komen binnen en het valt helemaal dood.
Ze moeten ons niet meer denk ik.....
Lekker hequote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd hierheen gesleurd door de TT!
Niet 3 en halfquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weinig slaap... ben dus suf...
quote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat werd gezongen bij Phineas en Ferb
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 11:31 schreef Kally het volgende:
Ik heb een heel schraal gezicht, ben rood
Nee, het was de televisiequote:Op maandag 20 december 2010 12:02 schreef Graseter het volgende:
Hihi, Hanz zijn radio geeft medisch advies.
je gezicht vol vaseline smerenquote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef JJH het volgende:
Ik hoorde net van de radio dat je er dan vaseline op moet smeren.
ik krijg er hele rare ideeën bijquote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gezicht vol vaseline smeren
dat kloptquote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je nu heel je gezicht onder de vaseline zit, dan zie je er toch niet uit
Dat was Gerard's eerst reactie ook.quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gezicht vol vaseline smeren
quote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je nu heel je gezicht onder de vaseline zit, dan zie je er toch niet uit
Nee hoor, valt mee.quote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga er zo niet bij zitten op me werk
Weet je hoe smerigAlles plakt enzo
dan heb je echt zo'n glibbergezicht....quote:
Ik ga waarschijnlijk die nieuwe kopen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb je echt zo'n glibbergezicht....
1 Zonnestraal en ze zien je van een km afstand al staan
Wie heeft er voor mij 600 euro? Ik wil een iPad
komt er een nieuwe?quote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk die nieuwe kopen.
Dat is kut.quote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
martelen ...
net zus in ziekenhuis opgehaald, gebroken pols.
Afgelopen week onderuit gegaan met de gladheid
echt totaal nergens te rijden eigenlijkquote:
Twee steden?quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt totaal nergens te rijden eigenlijk
zelfs bij ziekenhuis chaotisch en voorzichtig
jah,quote:
Jawellllllll, kusjekroelquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef Koen66 het volgende:
Zeg ik hier
A) het valt hier stil
B) ik krijg acuut iets te doenik zeg maar niks meer
quote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef Koen66 het volgende:
Zeg ik hier
A) het valt hier stil
B) ik krijg acuut iets te doenik zeg maar niks meer
Ja, heb een dik 45 minuten moeten fietsen, maar wel gehaald gelukkigquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Zrokoe
He je je tentamen nog kunnen bereiken?
Superquote:Op maandag 20 december 2010 13:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, heb een dik 45 minuten moeten fietsen, maar wel gehaald gelukkig.
Ik dacht eerst van ik heb wel echt een goed cijfer enzo, maar toen ik met wat mensen uit m'n klas sprak, hadden zij toch het een en ander anders. Maar ik denk wel dat ik het heb gehaaldquote:
Oh mooi zo, weet je het in ieder geval wel lekker snelquote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van ik heb wel echt een goed cijfer enzo, maar toen ik met wat mensen uit m'n klas sprak, hadden zij toch het een en ander anders. Maar ik denk wel dat ik het heb gehaald. Vrijdag krijgen we al de uitslag
.
Ja, gelukkig wel. De vorige keer duurde het 3 wekenquote:Op maandag 20 december 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi zo, weet je het in ieder geval wel lekker snel
Nee, het is pas 2 uur.quote:
Ik geef het door.quote:
Over 3 uur klaar met werken waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
maar wat Rauzer nu om / over 3 uur heeft??
of om 3 uur klaarquote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over 3 uur klaar met werken waarschijnlijk.
Of om 13 uur begonnen.quote:
ik geloof dat niemand zin heeft om te werken vandaagquote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
maar wat Rauzer nu om / over 3 uur heeft??
of over 3 uur de loterij gewonnenquote:
of 3 uurlonen gekregen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of over 3 uur de loterij gewonnen
GRZIJWquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat niemand zin heeft om te werken vandaag
Dat was toch gewoon een hitje een jaar of 2 geleden?quote:
Monday, monday.quote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sssst ik werk kaihard hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, wel tofquote:Op maandag 20 december 2010 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een hitje een jaar of 2 geleden?
Okidoki.quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
zo maar is de laatste blok gevulde speculaas aansnijden
welke zender?quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Graseter het volgende:
Stop the Calvary voor de tweede keer op de radio.
Kersthitsquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kersthits.nl ofzo.
Ik vind Miss Montreal als een vent zingen.
Nee, want Serious Request.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zet het eens een uurtje op.Dat hoor ik 8 uur per dag.
wqaar ben je geweest dan?quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
Had wel wat beters met mijn tijd kunnen doen
quote:Tieners gepakt met auto vol gestolen LCD-schermen
Gepubliceerd op 19 december 10, 20:32 Laatst bijgewerkt op 19 december 10, 20:33
ALMERE - De politie heeft dit
weekend drie inbrekers op heterdaad betrapt dankzij de
oplettendheid van de inwoners van Almere. Zo rook een Almeerder
lont toen hij twee personen met een LCD-scherm zag lopen in de
Meindert Hobbemastraat en vervolgens in een auto zag stappen.
Op basis van het afgegeven signalement van de verdachten en de auto ging de politie op zoek. Toen ze de auto in het vizier kregen, ging de auto er als een speer vandoor. De politie vond de auto terug in de Radio Oranjelaan, maar zonder inzittenden.
Toen de agenten nog één van de verdachten zagen lopen werd deze na een korte achtervolging aangehouden. De tweede verdachte kwam zich later melden op het politiebureau. Het gaat om twee zeventienjarige Almeerders.
In de auto werd naast het LCD scherm, nog meer LCD-schermen, twee laptops en een aantal telefoons aangetroffen. Onderzocht wordt nog of de verdachten in verband kunnen worden gebracht met andere inbraken en/of diefstal.
Gisterochtend werd op de Wagenmakerbaan een 31-jarige Almeerders aangehouden vanwege diefstal van een laptop. Ook hier werd de politie in het zadel geholpen door een plaatsgenoot.
Godverdomme, ik moest lachen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Zeroku het volgende:
In de auto werd naast het LCD scherm, nog meer LCD-schermen, aangetroffen.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Zeroku het volgende:
In de auto werd naast het LCD scherm, nog meer LCD-schermen, aangetroffen.
Hey moppie, ik heb zin om een potje te janken en dat kan niet moet kerstkaarten schrijvenquote:
dan niet janken en schrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey moppie, ik heb zin om een potje te janken en dat kan niet moet kerstkaarten schrijven
Bennyquote:
PM ff jou adresquote:
quote:
En hoe ging het?quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, wel na 3 kwartier fietsen, maar dat macht geen flaus aus.
Ja hier niet zo heel glad nuquote:
Ik dacht eerst wel echt goed, maar daarna hadden mensen uit m'n klas toch het een en ander, maar denk ik wel gehaaldquote:
ohw, gelukkig. Hier hebben we bij de busbaan een heuveltje en de auto's hebben er moeite mee om erop te komenquote:
O lekker snelquote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wel echt goed, maar daarna hadden mensen uit m'n klas toch het een en ander, maar denk ik wel gehaald. Vrijdag al uitslag
.
Ik ken hetquote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, gelukkig. Hier hebben we bij de busbaan een heuveltje en de auto's hebben er moeite mee om erop te komen
hehe, ook bij stoplichten in noord.quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Graseter het volgende:
Hier stond net een vrachtwagen vast.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, ook bij stoplichten in noord.
Auto naast me, allemaal spinnen en niet weg komen.
Ik rustig koppeling op laten komen vanuit de 2de versnelling en rolde zo weg
Die gast in die auto zag je echt zo kijken van: wtf ?
lol lesautos zonder winterbanden ... FAILquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
Toen ik zaterdag door Noord reed lag er gelukkig geen sneeuw, de lesauto's hebben geen winterbanden
Zo keek hij helemaal nietquote:
goedesmiddagsquote:
Is nog niet verplicht.quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol lesautos zonder winterbanden ... FAIL
mja maar bij lesautos ... lijkt me wel makkelijkquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja maar bij lesautos ... lijkt me wel makkelijk
hahaquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
"Zitten hier winterbanden onder?"
"Nee, dat is nog niet verplicht. Er zitten wel goede banden onder"
Natuurkunde ging wel goed, maar dat moest ook wel want anders had ik een probleempje.quote:
En terecht, je moet maar met gewone banden kunnen rijden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
"Zitten hier winterbanden onder?"
"Nee, dat is nog niet verplicht. Er zitten wel goede banden onder"
Mooi zoquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Natuurkunde ging wel goed, maar dat moest ook wel want anders had ik een probleempje.En Engels moet wel goedkomen.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey moppie, ik heb zin om een potje te janken en dat kan niet moet kerstkaarten schrijven
Tentamen al gehad Zero? *terugleest* Ooh mooizo.quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En terecht, je moet maar met gewone banden kunnen rijden.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tentamen al gehad Zero? *terugleest* Ooh mooizo.
Heeeeeeeeeeyquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Hi![]()
Zo ik ben lekker nuttig bezig geweest vandaag
Ja, ik ken hetquote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
Wat moet ik vandaag opschrijven bij mijn urengedoe.
Goederen van een boot geladen, wortels geplukt, geld opgehaald van bedrijven en geFOK!t.
je hebt ook een present gegeven.quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
Goederen van een boot geladen, wortels geplukt, geld opgehaald van bedrijven en geFOK!t.
jahquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
ok, ik heb toen hier bij wolfs gelestquote:
Met mijn andere account doe ik dat thuis.quote:Op maandag 20 december 2010 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt ook een present gegeven.
en eeehm doe is buurman worden en die jobs accepten
Gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 15:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met mijn andere account doe ik dat thuis.
Als jullie mij nou een present sturen.
ik jou al verstuurdquote:Op maandag 20 december 2010 15:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met mijn andere account doe ik dat thuis.
Als jullie mij nou een present sturen.
doe mij ook is iets gevenquote:
Ik heb je niet eens als buurman.quote:
oplossen dan !quote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god...heeft hij nog meer filmpjes gemaakt
Minder.. uhm. ja. GEWOON MINDER.quote:
OMG jáááá! Hij heeft nog net geen eigen kanaalquote:
Die was stoerquote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG jáááá! Hij heeft nog net geen eigen kanaal![]()
Ik heb alleen teenage dream gezien, drama
Hij heeft ook een filmpje met 50 Cent.quote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG jáááá! Hij heeft nog net geen eigen kanaal![]()
Ik heb alleen teenage dream gezien, drama
moest je maar abn nemenquote:
Hey Soul Sister van Train zingt hij zelfquote:
Is dat ie met kerstmuts? Haha ik kom niet meer bijquote:Op maandag 20 december 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft ook een filmpje met 50 Cent.
en juist die ene keerquote:
Girofoon?quote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De girofoon dan? Of moet je echt iets checken?
De Sladolijn heet het sinds ING natuurlijkquote:
werkt best goed hoorquote:
Ohw...quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Sladolijn heet het sinds ING natuurlijk![]()
Maar dan moet je wel een inlog hebben enzo...
quote:Op maandag 20 december 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
WTF over zie ik smileys met een kerstmuts..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal nog niet gezien
Nu pas
![]()
![]()
![]()
Vandaag welquote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Ik denk dat de ander gewoon pech heeft
had ze ook nog niet gezienquote:Op maandag 20 december 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
WTF over zie ik smileys met een kerstmuts..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal nog niet gezien
Nu pas
![]()
![]()
![]()
Saldo bedoel ikquote:Op maandag 20 december 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Ik denk dat de ander gewoon pech heeft
eigenlijk is er 1 bank die dat goed regelt, werkt met sms enzo om in te loggen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Graseter het volgende:
Mijn baas is er weer. Hij zit achter mij dus geen cityville.
Vraag of ie meedoetquote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Graseter het volgende:
Mijn baas is er weer. Hij zit achter mij dus geen cityville.
Kom er aan! Als jij verpleegster wilt zijn in mijn ziekenhuisquote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 officers hebben voor mn politiebureau
Toch niet
Die is al vergevenquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kom er aan! Als jij verpleegster wilt zijn in mijn ziekenhuis
En ik wil graag franchisen bij jouquote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die is al vergeven
Volgende job neem ik zodra ik hem zie
Ja snap ikquote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
Echt, ik word hier zo niet goed van he. Vriend van me kwam niet naar tentamen omdat hij niet geleerd had. Kans dus in principe weg, maar omdat er veel mensen niet door de sneeuw kunnen komen krijgen die nog een 3e kans. En ik me helemaal de tyfus leren om de eerste keer het te halen.
klein momentje, ga ik regelenquote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik wil graag franchisen bij jou
Mja, maar als ik het de tweede keer niet haal heb ik geen hertentamen. Hij wordt nu beloond voor het niks doen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Jij kunt je alleen wel weer op iets anders storten nu. Hij moet nog gaan leren....
Maakt niet uitquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klein momentje, ga ik regelen
nog een plekje waar je wilt zitten ?
Let it go. Als hij het al een tijdje zo doet breekt het hem ook wel een keertje op, echtquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar als ik het de tweede keer niet haal heb ik geen hertentamen. Hij wordt nu beloond voor het niks doen.
En als dat een keer gebeurd boeit het me vrij weinig, dat gun ik hem best wel. Maar het gaat zo al met alles sinds Havo 4...
Mja is ook wel zo. Maar ik erger me er echt al 3 jaar aanquote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Let it go. Als hij het al een tijdje zo doet breekt het hem ook wel een keertje op, echt
There is roomquote:
altijd mensen die denken dat ze het makkelijk kunnen afwerkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, maar als ik het de tweede keer niet haal heb ik geen hertentamen. Hij wordt nu beloond voor het niks doen.
En als dat een keer gebeurd boeit het me vrij weinig, dat gun ik hem best wel. Maar het gaat zo al met alles sinds Havo 4...
Het lukt hem al 3 jaar. Ofja, langer, maar toen zat ik niet bij hem in de kals.quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd mensen die denken dat ze het makkelijk kunnen afwerken
Kerstkaarten geschreven, en voor ieder van jullie een verhaaltje, heb geen hand meer overquote:
Ik ken zequote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja is ook wel zo. Maar ik erger me er echt al 3 jaar aan.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eten. Avondeten. Om tien over half vijf.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Kerstkaarten geschreven, en voor ieder van jullie een verhaaltje, heb geen hand meer over
tegenover het politiebureauquote:
Hahaha lekker vroegquote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef Lutte het volgende:
Ik ga eten. Avondeten. Om tien over half vijf.
Ik ook van opluchtingquote:
inderdaadquote:
haha zotquote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Kerstkaarten geschreven, en voor ieder van jullie een verhaaltje, heb geen hand meer over
Ik wacht nog op jou adresquote:
PM dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Koen66 het volgende:
Kally heeft mijn adres niet, dus geen kaartje
ik heb ook jouw adres nietquote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Koen66 het volgende:
Kally heeft mijn adres niet, dus geen kaartje
quote:
Ik hoop het. Niet voor hem, maar gewoon om duidelijk te maken dat het zo niet kan.quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken zede meelifters en de mazelaars e.d. vallen meestal wel door de mand, als het niet in hun studie is, dan wel tijdens hun werk later.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook jouw adres niet
Beter van niet eigenlijkquote:
Nog eentje?quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ok nog een keer een oproep
Wie nog een kerstkaartje van mij wilt ontvangen..... even adres pm-en
Doe nog even je email danquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet eigenlijkScheelt allerlei uitleg waarom ik kaartjes van vreemde vrouwen krijg
Internetkaartjes zijn veiliger
quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet eigenlijkScheelt allerlei uitleg waarom ik kaartjes van vreemde vrouwen krijg
Internetkaartjes zijn veiliger
maar ik vind het wel heul lief van jullie
quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
OMGFlappie op de radio
Gaat me collega helemaal uit der dak....
Ikke:![]()
![]()
Collega: zo dat vind ik zo'n leuk liedje
Helemaal meezingen
quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
OMGFlappie op de radio
![]()
Helemaal meezingen
Ben eindelijk blij dit jaar wat nieuwere liedjes zijnquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
OMGFlappie op de radio
![]()
Helemaal meezingen
quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
Arme flappie
Zal ik de cavia lekker klaarmaken met kerst?
Zal moeilijk worden..quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
Arme flappie
Flappiequote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
OMGFlappie op de radio
![]()
Helemaal meezingen
zal dat lekker zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
Arme flappie
Gaarne, ik hou alleen niet van cavias.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
Arme flappie
Ik ookquote:
het schijnt net als flappie te smakenquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal dat lekker zijn?
In Peru eten ze datgeloof ik
Daar doen ze wel meer dingen met cavia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |