Ik heb een tweede scherm met de stream, maar ik zie ook weinigquote:Op maandag 20 december 2010 04:16 schreef CindieY het volgende:
Och, ik luister meer dan dat ik kijk eerlijk gezegd. Kga vanaf dinsdag terug in Zwolle ook niet meer streamen denk ik, gewoon m'n home cinema setje aan
Zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 20 december 2010 04:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij krijgen toch nog Ancilla Tillia en 3 ex playmates?
Stream op beamer en geluid op de radio...quote:Op maandag 20 december 2010 04:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm met de stream, maar ik zie ook weinig. Te druk met dit topic
.
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 december 2010 04:19 schreef CindieY het volgende:
Toch maar even op stop gedrukt en opnieuw gestart.
Als ze dat nou ook nog eens deden,quote:Op maandag 20 december 2010 04:20 schreef Yurithemaster het volgende:
broek uit tetten bloot hollandse hoeren
quote:
Ja nog geen flash-boobies tot dusver he? Alleen wat kusjes tussen dames...Magertjes.quote:Op maandag 20 december 2010 04:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ze dat nou ook nog eens deden,
Eerder op de avond een gebodypaintte chick.quote:Op maandag 20 december 2010 04:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja nog geen flash-boobies tot dusver he? Alleen wat kusjes tussen dames...Magertjes.
Jawel, er was 1 dame die geflasht heeft, maar toen zat de sms-balk ervoor.quote:Op maandag 20 december 2010 04:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja nog geen flash-boobies tot dusver he? Alleen wat kusjes tussen dames...Magertjes.
Ja ik ken d'rquote:Op maandag 20 december 2010 04:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-Playmate Ancilla Tilia en topfotograaf Patrick Kaas bieden voor de vijf hoogste bieders een fotografie workshop aan op een geheime locatie in Eindhoven.
Latex verf smaakt niet...quote:Op maandag 20 december 2010 04:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eerder op de avond een gebodypaintte chick.
quote:Het nieuws in België: Dit weekend zijn er 6 mensen omgekomen in het verkeer. Drie door een auto-ongeluk en drie tijdens de reconstructie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |