Ja, derhalve identificeer ik me er ook maar moeilijk mee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Naakte vrijzinnige mannen?
Maar zeg eens eerlijk dit is toch het perfecte beeld bij vrijzinnigheid?
Consensus is niet hetzelfde als het poldermodel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch zorgt het poldermodel in sommige gevallen voor stilstand doordat een gebrek aan daadkracht zorgt voor een kleurloze en besluiteloze koers. Het zou beter zijn wanneer er een duidelijker profiel gevolgd kon worden gedurende een kabinetsperiode. Dit kabinet is nau-we-lijks rechtser dan CDA-PvdA-CU in haar uitvoering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shopen?? Shoppen bedoel je?
Nee, gek, ik HAAT shoppen...
Nee gezellig bier/wijn/whatever drinken en fijn roddelen..
Ach, tis wel pleonasme zowat.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Consensus is niet hetzelfde als het poldermodel.
IK zei dat vast niet..quote:Op maandag 20 december 2010 01:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, derhalve identificeer ik me er ook maar moeilijk mee.
Maar ik wilde reageren op de vetgedrukte tekst in Whiskers2009 haar quote, de hou het gezellig.
Jan Marijnissenquote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef GSbrder het volgende:
Gekke Jan Marijnissen ook in de OP bij de interuptie-microfoon.
Wat die worstendraaier allemaal voor moois gedaan heeft in Den Haag.
Jij bent veel te rechts voor D66. Derhalve zal ik het spijtig vinden dat je de nieuwe partij niet plezierig vindt.quote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef GSbrder het volgende:
Gekke Jan Marijnissen ook in de OP bij de interuptie-microfoon.
Wat die worstendraaier allemaal voor moois gedaan heeft in Den Haag.
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.quote:Op maandag 20 december 2010 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
blablablabla bla, commissies, discussie, blalbblaalblbbla, congresseren.
Met een glaasje roséquote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shopen?? Shoppen bedoel je?
Nee, gek, ik HAAT shoppen...
Nee gezellig bier/wijn/whatever drinken en fijn roddelen..
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.
Welke nieuwe partij.quote:Op maandag 20 december 2010 01:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij bent veel te rechts voor D66. Derhalve zal ik het spijtig vinden dat je de nieuwe partij niet plezierig vindt.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
De reden waarom de PvdA zoveel consensus politiek voert is omdat zij zelf geen ideologische rode draad hebben. Ze laten zich voeren door de waan van de dag, onderbuikgevoelens en af en toe het eigenbelang van enkele opportunisten. Er zijn wel twee heersende sentimenten waarin veel PvdA'ers zich kunnen vinden, namelijk een afkeer van de democratische rechtstaat en het streven naar een mediocratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Echt welquote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Met een glaasje rosé. Nee, ik hou ook niet van roddelen.
Lolwhut?quote:
Denk dat je C.O.C. bedoelt nu je in bed ligt met Tomquote:
Uiteraard, shoppen is een uitvloeisel van de verfoeide consumptiemaatschappij.quote:
Jij zegt: Jan Marijnissen op tv.. Ik zeg: waar??quote:
Ja, want hou idd niet van shoppen..quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, shoppen is een uitvloeisel van de verfoeide consumptiemaatschappij.
Een betrokken burger zoals jij laat zich niet verleiden met een paar mooie laarzen om het kapitalisme te omarmen en de nadelen te negeren. Nee, jij bent veel wijzer dan dat, is het niet Whiskers?
De enige rode draad binnen de PvdA is het scharlaken koord van Rob Oudkerk.quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
TV?quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt: Jan Marijnissen op tv.. Ik zeg: waar??
quote:Op maandag 20 december 2010 01:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
______________!
Sorry hoor maar dit is echt:Het is de jammere waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |