Rijdt er al de hele dag. Ik zag hem te Rotterdam vandaag al. En had vandaag ook al achterblijvers genoteerd, aangezien hij in een omloop zit waar 2x DDAR in hoort.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef James1988 het volgende:
Er rijdt een los ICMm-drietje in de 2200 (sneltrein Breda - Amsterdam).. da's opvallend. 4049 voor de nummertjesfappers hier.
Zit hier misschien iets tussen? Ik heb grotere versies. Zijn allemaal echte foto's, paar maanden terug gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Een trein, het liefst een "echte"foto.
Op http://www.durkhoutsma.nl/treinen/Fotoos/ zullen vast wat leuke foto's staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Een trein, het liefst een "echte"foto.
Dat viel opzich wel mee. Men kan namelijk perronafhankelijk omroepen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer, want die uitgebreide omroepen hebben ook wel wat. Aan de andere kant wel begrijpelijk omdat je op sommige stations anders een muur van omroepen hebt.
En wat dacht je van reizigers die de deuren mollen door afval in de mechaniek te proppen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Eix het volgende:
Met name van de remproblemen schrik ik aardig!
En onder agressie wildplassers. In een trein.
Precies. En houd daarbij in het achterhoofd dat treinen als de SLT ontworpen zijn voor eenmansbediening en bijv. in Duitsland dus vaak ook zonder conducteur rondrijden. Scheelt nog tijd ook bij de vertrekprocedure. De hoofdreden dat je op zo'n trein dus überhaupt nog een conducteur inzet, is zijn zichtbaarheid en aanspreekbaarheid.quote:Maar het zeuren over geen privacy voor de HC deel ik dan absoluut niet. Nu is het direct voor de reiziger duidelijk waar'ie zich op houdt en of hij wel zijn werk doet.
Dat is inderdaad een vrij ernstig probleem, en het verbaast me dat het SLT-materieel toelating heeft gekregen met deze euvels, of nog steeds houdt. Het zou me niet verbazen dat, nu dit in de media is gekomen, het IVW de SLT-stellen toch eens wat beter gaat inspecteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Eix het volgende:
Met name van de remproblemen schrik ik aardig!
Niet zo verwonderlijk eigenlijk, het SLT heeft immers geen toiletten en niet iedereen is zo beschaafd om het dan maar op te houden of een trein te laten schieten. En er staat me nog een verhaal bij van een SLT die gestrand was in volle baan achter een defecte trein, en daar 2,5 uur heeft gestaan... dat reizigers van ellende hun behoeftes uiteindelijk maar in de vuilnisbakjes zijn gaan doen.quote:En onder agressie wildplassers. In een trein.
Het werk van een HC bestaat uit meer dan kaartjes knippen, vertrekprocedure draaien en mensen vertellen waar ze heen moeten. Een HC-ruimte vind ik niet het belangrijkste wat er is, dat zeker niet, maar bij SLT heeft echt alles moeten wijken om één of twee extra zitplaatsen te creëren: toiletten, omroep-installatie middenin de trein, HC-ruimte, beenruimte... echt alles.quote:Maar het zeuren over geen privacy voor de HC deel ik dan absoluut niet. Nu is het direct voor de reiziger duidelijk waar'ie zich op houdt en of hij wel zijn werk doet.
Ah ja. Leg eens uit. Wat deden die HC's afgelopen maandag >45 min. in hun hokje tussen Eindhoven en Breda. Behalve een keertje op hun fluit blazen in Tilburg en mij 'nafluiten' toen ik de trein in Breda verliet. Om de deuren te sluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef James1988 het volgende:
Het werk van een HC bestaat uit meer dan kaartjes knippen, vertrekprocedure draaien en mensen vertellen waar ze heen moeten.
Waarschijnlijk wegblijven bij de reizigers die hun frustratie op iemand willen uitenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah ja. Leg eens uit. Wat deden die HC's afgelopen maandag >45 min. in hun hokje tussen Eindhoven en Breda.
Ook wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wegblijven bij de reizigers die hun frustratie op iemand willen uiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |