Die conducteur kan er ook zo lekker veel aan doen. Laat die beste man gewoon zijn werk doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:27 schreef James1988 het volgende:
En inmiddels sta ik in een goedgevulde VIRM. De eerstvolgende conducteur die mijn vervoerbewijs wilt zien krijgt 'm gewoon niet, onder het motto "ik moet jullie geloven dat jullie winterklaar zijn, dan moeten jullie mij maar eerlijk geloven dat ik een kaartje heb".
Ja, het is goed. Als mijn collega's er een zooi van maken krijg ik dat ook te horen, dus omgekeerd mag dat ook best.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die conducteur kan er ook zo lekker veel aan doen. Laat die beste man gewoon zijn werk doen![]()
Hij hoeft niet te boeten voor de marketing van de NS.
Lekkere wereld leef jij in. Als hij het mag, mag ik het ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, het is goed. Als mijn collega's er een zooi van maken krijg ik dat ook te horen, dus omgekeerd mag dat ook best.
Ja het is goed met jou. Ik heb net ook nog eens een rolstoel over m'n tenen gekregen door een paar hulpverleners (niets tegen die mensen of mensen in een rolstoel) maar het was wel de spreekwoordelijke druppel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lekkere wereld leef jij in. Als hij het mag, mag ik het ook![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dat gedrag na het 16e levensjaar toch wel afgeleerd was.
Ja, dat is weinig. Waren vandaag reizigers die wel meer vertraging haddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
- totaal vertraging van 65 minuten (25 en 40)
Dat was gister ook al bekend dat er fouten in de planner zitten door deze aangepaste DRGL. En dat werd op Twitter ook gemeld (bijv. NS_online en dor mij!!)quote:- compleet onjuiste reisinformatie via NS.nl, m.NS.nl, de apps en zelfs Twitter
En dat is een probleem door vele defecten waardoor materieel elders ingezet moet wordenquote:- Veevervoer (veel te kleine treinen)
Trdl kan het pas last-minute gewijzigd hebben, who knows?quote:- wederom een gebrek aan informatie, pas toen een trein Den Bosch binnenrolde werd de spoorwijziging überhaupt de borden gezet
Moet je aan de kant gaan, hun moeten er ook langs.quote:- rolstoel over m'n tenen
Een schriftelijke brief (desnoods een mail, liever schriftelijk) sturen naar NS klantenservicequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Igen het volgende:
Dus vertel maar hoe je diegene te spreken kan krijgen.
Ach man, leer toch eens lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat ik een kutdag heb ga ik eens lekker op IT-consultanten inslaan. Dat schijnt prima te helpen.
Om hem in mekaar te slaan? Jeetje, wat een niveau hier mensen. Leer er eerst eens het fijne van, en realiseer je ook dat het contract is afgesloten in een tijd dat er al jaren geen sneeuw was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Igen het volgende:
Ik weet zeker dat James1988 ook best z'n frustraties zou willen africhten op degene bij NS die heeft besloten om treinen te kopen die het in de winter niet doen etc.
Dus vertel maar hoe je diegene te spreken kan krijgen.
Ik lees prima, maar die conducteur heeft geen ene flikker met jou gezeik te maken. Net zoals jij als consultant geen ene flikker te maken hebt wanneer ik een kutdag zou hebben. Dus wat is dan volgens jou het verschil? En sinds wanneer lost agressie ook maar iets op?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach man, leer toch eens lezen.
Verder, wat Igen zegt. Ik zou diegene graag eens ontmoeten, net als de rest van forenzend Nederland vermoed ik. Ik ben wel benieuwd wat degene die dat spul bestelt zoal denkt.
En wordt die dan gelezen door de verantwoordelijke persoon? En niet met een standaard-reply afgedaan door de klantenservice of een of andere secretaresse?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Een schriftelijke brief (desnoods een mail, liever schriftelijk) sturen naar NS klantenservice
Ik bedoelde natuurlijk met woorden, misschien wat onhandige woordkeus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Om hem in mekaar te slaan? Jeetje, wat een niveau hier mensen. Leer er eerst eens het fijne van, en realiseer je ook dat het contract is afgesloten in een tijd dat er al jaren geen sneeuw was.
Laatst zeker niet. Ik kreeg een uitgebreide reply terug over een kwestie. Ik kon toen ook bellen, en heb telefonisch diezelfde medewerker gesproken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
En wordt die dan gelezen door de verantwoordelijke persoon? En niet met een standaard-reply afgedaan door de klantenservice of een of andere secretaresse?
Oh, dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Laatst zeker niet. Ik kreeg een uitgebreide reply terug over een kwestie. Ik kon toen ook bellen, en heb telefonisch diezelfde medewerker gesproken.
En die werkte niet bij de Klantenservice.
Dus omdat een ander vier uur in een weiland heeft gestaan doet de vertraging die ik heb opgelopen er niet meer toe?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat is weinig. Waren vandaag reizigers die wel meer vertraging hadden
Technische storingen kunnen voorkomen, maar NS roept steeds om "raadpleeg NS.nl voor actuele reisinformatie en voor u op reis gaat". Als ze me vervolgens ook via Twitter nog eens een verkeerd reisadvies geven is het toch echt een probleem van NS.quote:Dat was gister ook al bekend dat er fouten in de planner zitten door deze aangepaste DRGL. En dat werd op Twitter ook gemeld (bijv. NS_online en dor mij!!)
Ja, dat kan zijn, ook niet bepaald mijn schuld is het wel?quote:En dat is een probleem door vele defecten waardoor materieel elders ingezet moet worden
kan gebeuren, maar dat is dan wel heel erg laat en ook wederom niet mijn schuld. Gelukkig was het cross platform en niet 3 perroneilanden verderop.quote:Trdl kan het pas last-minute gewijzigd hebben, who knows?
Ik ging al aan de kant, maar zij mogen ook wel een beetje uitkijken waar ze zo'n rolstoel heen duwen!!!quote:Moet je aan de kant gaan, hun moeten er ook langs.
Wie heeft het hier nou weer over in elkaar slaan? Ik ben gewoon benieuwd naar een eerlijke verklaring voor de problemen nu en waarom destijds bepaalde keuzes zijn gemaakt. Waarom jij steeds denkt dat ik NS'ers in elkaar wil slaan weet ik niet, dat is niet zo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Om hem in mekaar te slaan? Jeetje, wat een niveau hier mensen. Leer er eerst eens het fijne van, en realiseer je ook dat het contract is afgesloten in een tijd dat er al jaren geen sneeuw was.
Het is simpel: ik ben de klant, de conducteur is in deze het gezicht van het bedrijf. Op mijn werk ben ík het gezicht van mijn bedrijf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik lees prima, maar die conducteur heeft geen ene flikker met jou gezeik te maken. Net zoals jij als consultant geen ene flikker te maken hebt wanneer ik een kutdag zou hebben. Dus wat is dan volgens jou het verschil? En sinds wanneer lost agressie ook maar iets op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |