abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90244002
Lekker geregeld. Als je meer dan 2 uur vooruit plant in de reisplanner, staan de treinen die niet rijden ivm de winterdienstregeling er gewoon in. :N
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:27:38 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90245535
En inmiddels sta ik in een goedgevulde VIRM. De eerstvolgende conducteur die mijn vervoerbewijs wilt zien krijgt 'm gewoon niet, onder het motto "ik moet jullie geloven dat jullie winterklaar zijn, dan moeten jullie mij maar eerlijk geloven dat ik een kaartje heb".
pi_90247003
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:27 schreef James1988 het volgende:
En inmiddels sta ik in een goedgevulde VIRM. De eerstvolgende conducteur die mijn vervoerbewijs wilt zien krijgt 'm gewoon niet, onder het motto "ik moet jullie geloven dat jullie winterklaar zijn, dan moeten jullie mij maar eerlijk geloven dat ik een kaartje heb".
Die conducteur kan er ook zo lekker veel aan doen. Laat die beste man gewoon zijn werk doen :{w
Hij hoeft niet te boeten voor de marketing van de NS.
Waarom kunnen eigenlijk niet alle wissels inmiddels sneeuwvrij gemaakt zijn als het helemaal niet sneeuwt?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:04:28 #129
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90247175
Wissels zijn de grootste problemen ook niet. Er staat teveel materieel defect (67 % van alle SLT bijvoorbeeld!)
pi_90247266
Ja, en voor de rest alleen VIRM-1. Dat is geen reden om de dienstregeling te halveren en alles met vertraging te laten rijden.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:06:29 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90247277
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 18:59 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Die conducteur kan er ook zo lekker veel aan doen. Laat die beste man gewoon zijn werk doen :{w
Hij hoeft niet te boeten voor de marketing van de NS.
Ja, het is goed. Als mijn collega's er een zooi van maken krijg ik dat ook te horen, dus omgekeerd mag dat ook best.
pi_90247326
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ja, het is goed. Als mijn collega's er een zooi van maken krijg ik dat ook te horen, dus omgekeerd mag dat ook best.
Lekkere wereld leef jij in. Als hij het mag, mag ik het ook :'( :'( :'(
Ik dacht dat dat gedrag na het 16e levensjaar toch wel afgeleerd was.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:14:15 #133
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90247636
En ik geef Ascendancy gelijk. Ik zou als HC jou gelijk een prent geven, en er het liefst bij eerst volgende station uitflikkeren. NS lukt het door de hoge defectenstand en andere storingen gewoon niet beter op dit moment. Respecteer dat of ga lekker in de auto zitten en je ergeren aan files!
pi_90247813
Zo ver wil ik niet gaan, maar als je op je 22 nog niet het respect kan opbrengen om normaal met je medemens, die gewoon zijn werk doet, om te gaan, dan is het wel treurig.
Ik weet niet wat voor werk jij voor de rest doet James, maar in dit geval is het treurig.

Net als mensen die de buschauffeur gaan uitschelden dat ie een half uur te laat is, terwijl hij zich met veel moeite door 45 kilometer file weet te worselen, waarvoor zo'n vent respect dient te krijgen.
pi_90247824
Ruziemaken met conducteurs inderdaad alleen wanneer de conducteur het verdient. 'k Zat ooit 1ste Klas in een overvolle VIRM. Komt de conducteur langs en het eerste wat-ie zegt; Ik snap dat het druk is, maar als ik jou was zou ik toch heel gauw naar de 2de klas gaan voordat ik je een boete geef. Niet "goedemiddag, vervoersbewijs alstublieft" of iets in die trend, gewoon een verkapte "oprotten, kutstudent". Toen heb 'k hem toch goed laten weten wat een ongelofelijke mongool hij was :7
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:18:22 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90247855
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Lekkere wereld leef jij in. Als hij het mag, mag ik het ook :'( :'( :'(
Ik dacht dat dat gedrag na het 16e levensjaar toch wel afgeleerd was.
Ja het is goed met jou. Ik heb net ook nog eens een rolstoel over m'n tenen gekregen door een paar hulpverleners (niets tegen die mensen of mensen in een rolstoel) maar het was wel de spreekwoordelijke druppel.

De ergernissen van vandaag alleen al:
- totaal vertraging van 65 minuten (25 en 40)
- compleet onjuiste reisinformatie via NS.nl, m.NS.nl, de apps en zelfs Twitter
- Veevervoer (veel te kleine treinen)
- wederom een gebrek aan informatie, pas toen een trein Den Bosch binnenrolde werd de spoorwijziging überhaupt de borden gezet
- rolstoel over m'n tenen

En gisteren was ook al zo'n rampdag. Morgen nog, en dan vakantie. Dan pas in het nieuwe jaar weer, hopelijk is het dan beter. Je zult mij niet snel horen klagen wanneer ik vertraging heb of er een trein uitvalt, maar er is simpelweg een grens. En mijn forenzengeduld is best wel heel erg enorm op.

(GtbV is inmiddels al ingevuld)

Oh, en wie heeft bedacht dat ik die conducteur dan maar meteen de huid vol ga schelden weet ik niet, ik weet ook heus wel dat dat niet de bedoeling is. Maar ik weiger simpelweg om als een mak schaap m'n kaartje te laten zien en verder m'n bek te houden. Dat punt is voor nu gepasseerd.
pi_90247922
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat ik een kutdag heb ga ik eens lekker op IT-consultanten inslaan. Dat schijnt prima te helpen.
pi_90248057
Ik weet zeker dat James1988 ook best z'n frustraties zou willen africhten op degene bij NS die heeft besloten om treinen te kopen die het in de winter niet doen etc.

Dus vertel maar hoe je diegene te spreken kan krijgen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 19:23:18 ]
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:23:25 #139
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90248097
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:18 schreef James1988 het volgende:

[..]
- totaal vertraging van 65 minuten (25 en 40)
Ja, dat is weinig. Waren vandaag reizigers die wel meer vertraging hadden
quote:
- compleet onjuiste reisinformatie via NS.nl, m.NS.nl, de apps en zelfs Twitter
Dat was gister ook al bekend dat er fouten in de planner zitten door deze aangepaste DRGL. En dat werd op Twitter ook gemeld (bijv. NS_online en dor mij!!)
quote:
- Veevervoer (veel te kleine treinen)
En dat is een probleem door vele defecten waardoor materieel elders ingezet moet worden
quote:
- wederom een gebrek aan informatie, pas toen een trein Den Bosch binnenrolde werd de spoorwijziging überhaupt de borden gezet
Trdl kan het pas last-minute gewijzigd hebben, who knows?
quote:
- rolstoel over m'n tenen
Moet je aan de kant gaan, hun moeten er ook langs.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:24:29 #140
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90248147
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Igen het volgende:
Een schriftelijke brief (desnoods een mail, liever schriftelijk) sturen naar NS klantenservice
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:24:33 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90248154
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zal het onthouden, de volgende keer dat ik een kutdag heb ga ik eens lekker op IT-consultanten inslaan. Dat schijnt prima te helpen.
Ach man, leer toch eens lezen.

Verder, wat Igen zegt. Ik zou diegene graag eens ontmoeten, net als de rest van forenzend Nederland vermoed ik. Ik ben wel benieuwd wat degene die dat spul bestelt zoal denkt.
pi_90248172
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Igen het volgende:
Ik weet zeker dat James1988 ook best z'n frustraties zou willen africhten op degene bij NS die heeft besloten om treinen te kopen die het in de winter niet doen etc.

Om hem in mekaar te slaan? Jeetje, wat een niveau hier mensen. Leer er eerst eens het fijne van, en realiseer je ook dat het contract is afgesloten in een tijd dat er al jaren geen sneeuw was.
pi_90248275
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ach man, leer toch eens lezen.

Verder, wat Igen zegt. Ik zou diegene graag eens ontmoeten, net als de rest van forenzend Nederland vermoed ik. Ik ben wel benieuwd wat degene die dat spul bestelt zoal denkt.
Ik lees prima, maar die conducteur heeft geen ene flikker met jou gezeik te maken. Net zoals jij als consultant geen ene flikker te maken hebt wanneer ik een kutdag zou hebben. Dus wat is dan volgens jou het verschil? En sinds wanneer lost agressie ook maar iets op?
pi_90248314
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef greavy het volgende:

[..]

Een schriftelijke brief (desnoods een mail, liever schriftelijk) sturen naar NS klantenservice
En wordt die dan gelezen door de verantwoordelijke persoon? En niet met een standaard-reply afgedaan door de klantenservice of een of andere secretaresse?
pi_90248406
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Om hem in mekaar te slaan? Jeetje, wat een niveau hier mensen. Leer er eerst eens het fijne van, en realiseer je ook dat het contract is afgesloten in een tijd dat er al jaren geen sneeuw was.
Ik bedoelde natuurlijk met woorden, misschien wat onhandige woordkeus. :@
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:29:03 #146
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90248420
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:27 schreef Igen het volgende:

[..]

En wordt die dan gelezen door de verantwoordelijke persoon? En niet met een standaard-reply afgedaan door de klantenservice of een of andere secretaresse?
Laatst zeker niet. Ik kreeg een uitgebreide reply terug over een kwestie. Ik kon toen ook bellen, en heb telefonisch diezelfde medewerker gesproken.
En die werkte niet bij de Klantenservice.
pi_90249641
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef greavy het volgende:

[..]

Laatst zeker niet. Ik kreeg een uitgebreide reply terug over een kwestie. Ik kon toen ook bellen, en heb telefonisch diezelfde medewerker gesproken.
En die werkte niet bij de Klantenservice.
Oh, dat valt dan weer mee. :)

Maar goed, eerlijk gezegd heb ik tot nu toe ook nog nooit met de klantenservice te maken gehad, omdat ik gelukkig ook nog nooit in al te grote puinhopen terecht ben gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 19:50:46 ]
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:54:44 #148
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_90249885
Ik een hele tijd geleden wel. Misschien kennen jullie dit bericht nog: Treinentopic #222.
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:10:28 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_90250809
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef greavy het volgende:

[..]

Ja, dat is weinig. Waren vandaag reizigers die wel meer vertraging hadden

Dus omdat een ander vier uur in een weiland heeft gestaan doet de vertraging die ik heb opgelopen er niet meer toe?
quote:
Dat was gister ook al bekend dat er fouten in de planner zitten door deze aangepaste DRGL. En dat werd op Twitter ook gemeld (bijv. NS_online en dor mij!!)

Technische storingen kunnen voorkomen, maar NS roept steeds om "raadpleeg NS.nl voor actuele reisinformatie en voor u op reis gaat". Als ze me vervolgens ook via Twitter nog eens een verkeerd reisadvies geven is het toch echt een probleem van NS.
quote:
En dat is een probleem door vele defecten waardoor materieel elders ingezet moet worden

Ja, dat kan zijn, ook niet bepaald mijn schuld is het wel?
quote:
Trdl kan het pas last-minute gewijzigd hebben, who knows?

kan gebeuren, maar dat is dan wel heel erg laat en ook wederom niet mijn schuld. Gelukkig was het cross platform en niet 3 perroneilanden verderop.
quote:
Moet je aan de kant gaan, hun moeten er ook langs.
Ik ging al aan de kant, maar zij mogen ook wel een beetje uitkijken waar ze zo'n rolstoel heen duwen!!!
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wie heeft het hier nou weer over in elkaar slaan? Ik ben gewoon benieuwd naar een eerlijke verklaring voor de problemen nu en waarom destijds bepaalde keuzes zijn gemaakt. Waarom jij steeds denkt dat ik NS'ers in elkaar wil slaan weet ik niet, dat is niet zo!
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik lees prima, maar die conducteur heeft geen ene flikker met jou gezeik te maken. Net zoals jij als consultant geen ene flikker te maken hebt wanneer ik een kutdag zou hebben. Dus wat is dan volgens jou het verschil? En sinds wanneer lost agressie ook maar iets op?
Het is simpel: ik ben de klant, de conducteur is in deze het gezicht van het bedrijf. Op mijn werk ben ík het gezicht van mijn bedrijf.

Als we op mijn werk prutswerk opleveren, krijg ik dat te horen, ook al is het niet rechtstreeks mijn werk. Ik geef dit dan weer door aan mijn collega's zodat zij het kunnen fixen. Nu levert NS enorm prutswerk, dan is het niet meer dan normaal dat ik dat, als netjes betalende klant (dat ben ik gewoon), dat ook laat merken.
pi_90250970
Er is een groot verschil tussen een conducteur en een consultant.
Jij bent de directe vertegenwoordiging van de directie, een conducteur is dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')