Maar dat gebeurt langzaamaan ook wel. Bij Zwolle wordt bijvoorbeeld tegenwoordig in de NoordOost regelmatig omgeroepen wat voor aansluitingen er allemaal zijn en van welke perrons die treinen vertrekken. Dat deden ze vroeger nooit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij wordt het in de RB automatisch omgeroepen, zoals in SGMm ook gebeurt (en in SLT hoort te gebeuren). Vooral in de intercities mag er soms best wel iets meer gezegd worden, als je het mij vraagt.
Dat mag juist wel wat minder. Als ik lekker een muziekje in de trein zit te luisteren, dan heb ik geen behoefte aan ellenlange verhalen over hoe de conducteur heet, dat z'n dochter op blokfluit zit en hoe veel erwten er in de erwtensoep zitten enzo en dan ook nog eens in twee talen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef James1988 het volgende:
Al is het alleen maar voor het beleefd zijn.
Ik vind de omroepen van Deutsche Bahn erg netjes, misschien een tikje lang maar wel erg netjes. Welkom heten, aansluitingen omroepen, fijne dag wensen, enz. Dat is wel iets heel anders dan "Lent" of "Best" wat er bij ons soms uitgeroggeld wordt.
Jammer, want die uitgebreide omroepen hebben ook wel wat. Aan de andere kant wel begrijpelijk omdat je op sommige stations anders een muur van omroepen hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval op de stations heeft de DB trouwens iets van een week geleden de omroepen al flink ingekort. In plaats van "Meine Damen und Herren auf Gleis X, es fährt ein der RE nach Y" nu heel kort "Gleis X: Einfahrt RE nach Y".
Moet te doen zijn, vanmiddag gedaan met maar +30.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
Hey Guys, ik hoop dat jullie me kunnen helpen... ik wil naar Eindhoven vanuit Rotterdam, zou dat te doen zijn zonder vertragingen van meer dan een uur? Of is 't te onvoorspelbaar?
Groeten, einzzweidreipolizei
Waarschijnlijk haal je het wel, zolang de IC venlo-den haag niet voor langere tijd opgeheven wordt, maar kan niets beloven. Check voor je vertrek even met hoeveel vertraging het rijdt en besluit dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
Hey Guys, ik hoop dat jullie me kunnen helpen... ik wil naar Eindhoven vanuit Rotterdam, zou dat te doen zijn zonder vertragingen van meer dan een uur? Of is 't te onvoorspelbaar?
Groeten, einzzweidreipolizei
Nee joh, laten we een goed werkende (tijdelijke) oplossing verbieden, zodat alles alsnog volledig in de soep loopt. Top plan!quote:Minister van Verkeer Melanie Schultz van Haegen (VVD) moet afdwingen dat de NS de komende anderhalve week niet met een uitgeklede dienstregeling gaat rijden. Dat stelt de SP.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:
NsHispeed is goed bezig, de Beneluxtrein is eindelijk verlengd![]()
[ afbeelding ]
Dude! Weet je wat voor pokkeneind dat lopen is op station Roosendaal om aan de voorkant te komen van de Beneluxtrein (afgaande dat deze richting Belgie gaat en op 4a is aangekomen)quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
'k Stapte sowieso al uit het eerste rijtuig hèquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dude! Weet je wat voor pokkeneind dat lopen is op station Roosendaal om aan de voorkant te komen van de Beneluxtrein (afgaande dat deze richting Belgie gaat en op 4a is aangekomen)
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
DD-AR als intercity tussen Nijmegen en Zwollequote:Op woensdag 22 december 2010 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, een koploper van Utrecht naar Arnhemeen verkante korte, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |