quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Kanariegeel het volgende:
Een bedrijf als Philips mag wel wat meer geven
Echt ? Wauw ! Was 'ie indrukwekkend ?quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maanden geleden op Broadway gezien
Pas op dat je niet verdwaald!quote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef CindieY het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
Even rondje stuiteren door m'n kamer van 4m2
enenenenenenenen?quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef miieejj het volgende:
ik ben naar eindhoven gegaan vanmiddag..
ben blij dat ik nu weer thuis zit![]()
crisis, bezuinigingen, the whole shebang, jwzquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Kanariegeel het volgende:
heel veel sneeuw en mensenquote:
indeed, ik hoor het ookquote:Op zondag 19 december 2010 20:28 schreef dasorakel het volgende:
hmmz zit trouwens stukje in dit nummer dat me een beetje aan reverend and the makers doet denken
ze doen het wel elke dag dus 30.000 in totaalquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Kanariegeel het volgende:
jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
heel veel sneeuw en mensen.. en uhm.. ik heb gerard en coen goed kunnen zien , en giel eventjes.. die was gaan slapen geloof ik . toen wij daar waren..
paul rabbering hebben we nog gezien/gehoord.. die was iets aan zeggen over het popduel
hebben jullie nog iets van een kussengevecht gezien ?
jazeker!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
heel veel sneeuw en mensen.. en uhm.. ik heb gerard en coen goed kunnen zien , en giel eventjes.. die was gaan slapen geloof ik . toen wij daar waren..
paul rabbering hebben we nog gezien/gehoord.. die was iets aan zeggen over het popduel
jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
+ verdubbeling eerste 50k donaties door medewerkers.quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze doen het wel elke dag dus 30.000 in totaal
Dat heb ik ook altijd als ik naar Eindhoven ben geweestquote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef miieejj het volgende:
ik ben naar eindhoven gegaan vanmiddag..
ben blij dat ik nu weer thuis zit![]()
oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |