toen ik belde, had ik gelijk iemand te pakkenquote:Op zondag 19 december 2010 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er bij 0909-1336 weer zo'n geweldig wachtmuziekje net als vorig jaar met Michiel en Gerard? Iemand die het weet of al gehoord heeft:)
Dat ze een berichtje via die SMS-balk sturen dat ze een bepaald nummer moeten draaien en verwachten dat dat uberhaupt wordt gelezenquote:
Als ik een Lapo heb vul ik hem daar wel in jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef Waalwijker het volgende:
Is er serieus iemand die dit bijhoud?http://www.3fmfan.nl/page/forum
Die is er wel ja, dit jaar met Gerard en Michiel.quote:Op zondag 19 december 2010 20:09 schreef dasorakel het volgende:
[..]
toen ik belde, had ik gelijk iemand te pakken
nooit meer eten?quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Gerard mag nooit meer dat huis uit. punt
Zal die leuk vinden.quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Nee, ik blijf me over hem verbazen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef Waalwijker het volgende:
Zijn er serieus mensen die Ekdom nu pas ontdekken?
die zangeres is wel lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Eigenlijk best jammer dat er geen alcohol gedronken mag worden, wat een bende zou dat wordenquote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Er stond vanmiddag zelf iemand met een spandoek met tokio hotelquote:Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
"Willen jullie tokio hotel draaien"
Dat was een sms net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |