Dat bepaalt hij zelf welquote:
Fons de Baksteen komt Guus Meeuwis verwelkomen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef Swomp het volgende:
Wie wil nog meer even smsen ??? Iets in de trend van een baksteen en fons !
Op het ritme van sterrenstofquote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:
Alle bakstenen op een rij, ook FOK weer even blij
jah dat kan ook!quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef CindieY het volgende:
De mensen met twitter kunnen natuurlijk ook twitteren over Fons en baksteen.
overigens, ik zag dat het vanmiddag aardig vertraagd was. Ik zag een tweet van mezelf 2 of 3 uur later voorbij komen.
Wel.quote:
welke hashtag?quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef CindieY het volgende:
De mensen met twitter kunnen natuurlijk ook twitteren over Fons en baksteen.
overigens, ik zag dat het vanmiddag aardig vertraagd was. Ik zag een tweet van mezelf 2 of 3 uur later voorbij komen.
#baksteenquote:
Guus Baksteen, zo lusten we er nog wel 1quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fons de Baksteen komt Guus Meeuwis verwelkomen.
groot gelijk!quote:
Jij volgt je timeline zeker nietquote:
Ik heb #fonsdebaksteenquote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
En #fons
Ook even in de shoutbox spammen
Twitteren over SR10. Iets zinlozer kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij volgt je timeline zeker niet
Ik heb nu al zo vaak getweet over SR10
Klopt. Ik heb m wel open staan. Wist niet dat die tweets dan in beeld kwamen. maar kan die smsjes niet lezen. Moet nog ff wat verzinnen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij volgt je timeline zeker niet
Ik heb nu al zo vaak getweet over SR10
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |