Ik schrok ook behoorlijk,is een heel stuk duurder geworden ten opzichte van vorig jaar. Lekkere melkkoe van de gemeentequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Duvel het volgende:
Gvd, aanslag waterschap en gemeentebelastingen gekregen. Waarom moet ik 324 euro lappen aan afvalstoffenheffing als ik zelf naar dat zuiltje moet lopen tegenwoordig?
't Is behoorlijk omhoog geschoten ja. Mên.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik schrok ook behoorlijk,is een heel stuk duurder geworden ten opzichte van vorig jaar. Lekkere melkkoe van de gemeente
niet zo zuurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Duvel het volgende:
Waarom moet ik 324 euro lappen aan afvalstoffenheffing als ik zelf naar dat zuiltje moet lopen tegenwoordig?
Jij hebt bij het speelhonk gewerkt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Elvi het volgende:
Ik heb begin dit jaar even bij een héél slecht kinderdagverblijf in Gouda gewerkt, maar na een melding bij de GGD is er niks gebeurd... Zou ik met mn verhaal naar de Goudse krant kunnen stappen of zijn zij niet zo van dit soort verhalen?
Edit: ik ben bereid om via PM mensen de naam van het kinderdagverblijf te geven, zodat ze iig hun kinderen er weg kunnen halen... KDV zit in goverwelle.
Inderdaad die glijbaan was niet handig maar oh zo leuk om op te klimmen! en boven op even blijven zitten! Ik herrinner me nog steeds die kleine klote wc-tjes doodsbang was ik ervoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:32 schreef Littlecreep het volgende:
Werd zelf altijd weggebracht naar De Kade. Enige wat ik er van kan herinneren is dat de glijbaan binnen niet tactisch stond opgesteld. Liep namelijk uit op een muur..
En oh ja, als je jarig was kwam de leidster met één of andere krokodil-handpop aanzetten
Gemaal aan de Bosweg en aansluitende rioleringen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Elvi het volgende:
Speelhonk, is dat Bommelstijn? En nee dat was het niet trouwens
Even iets anders: horen jullie ook 's avonds een brommend geluid? In de Korte Akkeren? Het zijn steeds een aantal " brommetjes", dan paar minuten stilte, en dan weer. Ik dacht dat het van de fabriek afkwam maar het scheen een paar jaar geleden ook al onderzocht te zijn en het kwam niet van de fabriek.
Delft is leuk, en een nog grotere bouwput dan Gouda. Wel een beetje gek dat je daar nu ineens achter komt, dat Delft praktischer is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee ik verhuis omdat Delft gewoon alleszins praktischer is om te wonen voor mij.
En het ontbreken van fatsoenlijke supermarkten is wel een beetje een frustratiepuntje wbt gouda inderdaadDaarentegen ga ik in Delft de Reeuwijkse plassen missen.
.
Gouda valt wel mee qua bouwput toch? Althans de kant waar ik zit dan. Delft is inderdaad één grote zandbak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Delft is leuk, en een nog grotere bouwput dan Gouda. Wel een beetje gek dat je daar nu ineens achter komt, dat Delft praktischer is.
Wanneer is de house-cooling?
dat is wel fijn, een supermarkt nog meer in de buurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef knars het volgende:
Die grote Hoogvliet is erg puik. En wat de plannen betreft; in de Jan Verzwolleszone (bij Klein Ameika) komt ook een nieuwe supermarkt en MultiVastgoed ziet het ook heel erg zitten om in het nieuwe stationsgebied-zuid tussen alle detailhandel een supermarkt te plaatsen.
Hé! Knars is terug!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef knars het volgende:
Die grote Hoogvliet is erg puik. En wat de plannen betreft; in de Jan Verzwolleszone (bij Klein Ameika) komt ook een nieuwe supermarkt en MultiVastgoed ziet het ook heel erg zitten om in het nieuwe stationsgebied-zuid tussen alle detailhandel een supermarkt te plaatsen.
Veel succes, er is nu nog geen zon!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Vaarwel GouwenaarsIk ga dozen sjouwen
Enige nadeel vind ik dat speel-eiland klimding in het midden. Ik kan nu dus niet meer met m'n kroost die winkel in zonder zaterdagmiddagdreindrama's waarbij ik uiteindelijk (netjes, zonder schoenen) dat ding in moet klauteren om ze er uit te sleuren.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef knars het volgende:
[..]
Enige nadeel vind ik dat speel-eiland klimding in het midden. Ik kan nu dus niet meer met m'n kroost die winkel in zonder zaterdagmiddagdreindrama's waarbij ik uiteindelijk (netjes, zonder schoenen) dat ding in moet klauteren om ze er uit te sleuren.
Dat zullen ze ook vast niet expres doen hehquote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef Leandra het volgende:
Die pakketindelingen van Caiway vind ik sowieso dramatisch.... ik heb helemaal niet zoveel zenders die ik echt graag wil hebben, maar toevallig zitten die wel allemaal in een ander pakket![]()
Mwah, het zou wat mij betreft best wat mogen kosten hoor...quote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook vast niet expres doen heh [ afbeelding ]
Sja, alles om maar te kunnen zeggen dat je de meeste zenders ter wereld verkoopt voor de laagste prijs. Je wordt gewoon genaaid waar je bijstaat, en tot de kabelmarkt wordt vrijgegeven zal dat zo blijven ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het zou wat mij betreft best wat mogen kosten hoor...
Maar ik baal echt van het feit dat in ieder pakket een hoop zenders zitten die me echt niet boeien.
En dan ook nog van die meuk als "Family 7" enzo... pure reli-propaganda, om het nog maar niet te hebben over die andere 3 reli-zenders, maar die krijg je ongewild bij je politiek 24.
Correctie: Family 7 zit in het basispakket.
Ik wist het echt nietquote:Op woensdag 20 april 2011 07:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige!
http://www.thepassiongouda.nl/
Precies dat. Ik kom overval te laat achter.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Heb er ook werkelijk niks van gezien! Komt misschien ook wel omdat ik noch religieus ben, noch de lokale sufferdjes lees en weinig tv kijk.
P&R bij het station?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef error_404 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met alle parkeerplaatsen waar op donderdag niet geparkeerd mag worden? Zelf Klein Amerika is verboden toegang...
Enig idee waar ik mijn auto nu kwijt kan?
Ik woon in de binnenstad, maar mag dan ineens nergens meer parkerenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef Elvi het volgende:
Ik zou niet met de auto gaan... Ik denk dat het nu drukker word dan tijdens kaarsjesavond.
Ja, ben wel een beetje bang dat het op zoiets uit zal draaien. Maar het is natuurlijk wel te gek voor woorden dat ik mijn auto pas op 5 km van mijn huis kan parkeren....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Station Goverwelle en dan met de trein?
Auto op het werk laten staan? Ik heb vrij deze periodequote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe makkelijk je van je werk op een station kunt komen, maar is het anders geen optie om morgen met de trein naar huis te gaan en dan vrijdag weer met de trein naar je werk?
Mijn mening daarover is dat het dikke bullshit is.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag meermalen naar mijn hoofd gekregen dat Gouda een ghettostad is, wat is jullie mening daarover en is dit te weerleggen?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn mening daarover is dat het dikke bullshit is.
Wat ik dan altijd zeg: In Gouda gooien ze met bloembollen, in de Bijlmer schieten ze elkaar dood.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag meermalen naar mijn hoofd gekregen dat Gouda een ghettostad is, wat is jullie mening daarover en is dit te weerleggen?
Mijn mening is dat je dan waarschijnlijk met een Telegraaf-lezer te maken had.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer de wind niet verkeerd staat valt het best mee als je in de tuin zit op de Zuider Ijsseldijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders omschreven haar al als een echt provinciemeisje als ze dat dachtquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je dan waarschijnlijk met een Telegraaf-lezer te maken had.
In het landelijke Schubbekutteveen heb je ook genoeg PVV-stemmers omdat "ze het helemaal zat zijn met die buitenlanders".quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders omschreven haar al als een echt provinciemeisje als ze dat dacht
Zowat de enige flats in de hele stad, en het is gelijk de Bijlmer.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Tja, gouda(met name het uitzicht vanaf het station doet me denken aan de bijlmer) is en blijft ghetto in mijn ogen, maar ik kom er graag.
Waar ik woonde stonden ook 2 keigrote (bejaarden-)flatsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zowat de enige flats in de hele stad, en het is gelijk de Bijlmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |