Sja, alles om maar te kunnen zeggen dat je de meeste zenders ter wereld verkoopt voor de laagste prijs. Je wordt gewoon genaaid waar je bijstaat, en tot de kabelmarkt wordt vrijgegeven zal dat zo blijven ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het zou wat mij betreft best wat mogen kosten hoor...
Maar ik baal echt van het feit dat in ieder pakket een hoop zenders zitten die me echt niet boeien.
En dan ook nog van die meuk als "Family 7" enzo... pure reli-propaganda, om het nog maar niet te hebben over die andere 3 reli-zenders, maar die krijg je ongewild bij je politiek 24.
Correctie: Family 7 zit in het basispakket.
Ik wist het echt nietquote:Op woensdag 20 april 2011 07:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus niet de enige!
http://www.thepassiongouda.nl/
Precies dat. Ik kom overval te laat achter.quote:Op woensdag 20 april 2011 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Heb er ook werkelijk niks van gezien! Komt misschien ook wel omdat ik noch religieus ben, noch de lokale sufferdjes lees en weinig tv kijk.
P&R bij het station?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef error_404 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met alle parkeerplaatsen waar op donderdag niet geparkeerd mag worden? Zelf Klein Amerika is verboden toegang...
Enig idee waar ik mijn auto nu kwijt kan?
Ik woon in de binnenstad, maar mag dan ineens nergens meer parkerenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef Elvi het volgende:
Ik zou niet met de auto gaan... Ik denk dat het nu drukker word dan tijdens kaarsjesavond.
Ja, ben wel een beetje bang dat het op zoiets uit zal draaien. Maar het is natuurlijk wel te gek voor woorden dat ik mijn auto pas op 5 km van mijn huis kan parkeren....quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Station Goverwelle en dan met de trein?
Auto op het werk laten staan? Ik heb vrij deze periodequote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe makkelijk je van je werk op een station kunt komen, maar is het anders geen optie om morgen met de trein naar huis te gaan en dan vrijdag weer met de trein naar je werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |