Mijn mening daarover is dat het dikke bullshit is.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag meermalen naar mijn hoofd gekregen dat Gouda een ghettostad is, wat is jullie mening daarover en is dit te weerleggen?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn mening daarover is dat het dikke bullshit is.
Wat ik dan altijd zeg: In Gouda gooien ze met bloembollen, in de Bijlmer schieten ze elkaar dood.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag meermalen naar mijn hoofd gekregen dat Gouda een ghettostad is, wat is jullie mening daarover en is dit te weerleggen?
Mijn mening is dat je dan waarschijnlijk met een Telegraaf-lezer te maken had.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer de wind niet verkeerd staat valt het best mee als je in de tuin zit op de Zuider Ijsseldijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:26 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders omschreven haar al als een echt provinciemeisje als ze dat dachtquote:Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je dan waarschijnlijk met een Telegraaf-lezer te maken had.
In het landelijke Schubbekutteveen heb je ook genoeg PVV-stemmers omdat "ze het helemaal zat zijn met die buitenlanders".quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders omschreven haar al als een echt provinciemeisje als ze dat dacht
Zowat de enige flats in de hele stad, en het is gelijk de Bijlmer.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Tja, gouda(met name het uitzicht vanaf het station doet me denken aan de bijlmer) is en blijft ghetto in mijn ogen, maar ik kom er graag.
Waar ik woonde stonden ook 2 keigrote (bejaarden-)flatsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zowat de enige flats in de hele stad, en het is gelijk de Bijlmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |