quote:De klachten kunnen irritatie aan ogen en luchtwegen veroorzaken. Lange termijn gevolgen worden niet verwacht
Als in? Dat de zooi hier langs komt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gerrit Hiemstra noemt Gouda en Woerden expliciet.
Dan maar niet klagen, krijg je ook geen last van je strot.quote:
Ik, aangezien ik geen fotografisch geheugen heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan maar niet klagen, krijg je ook geen last van je strot.
(Serieus, wie heeft dat geformuleerd??)
Over Gouda wordt niets gezegd. In Moerdijk zelf gaat iig het luchtalarm nu weer af, omdat ze extra rook verwachten met die schuimaanval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Dus wat moeten we in Gouda nou doen? Binnen blijven?
Als er geen sirenes klinken is er volgens mij niets levensbedreigends aan de hand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Dat 't hierboven hangt en met regen naar beneden komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Als in? Dat de zooi hier langs komt?
De zooi komt al effe naar benedenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als in? Dat de zooi hier langs komt?
Oh, valt mee dus.quote:
Lijkt me sterk. Ik ga morgen ook gewoon de deur uit hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Inderdaad. In de alblasserwaard en hoeksewaard gaan als ze met dat schuimoffensief komen dus de sirenes af, maar hier niet. In principe verwachten ze dus niet dat we er hier direct last van hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als er geen sirenes klinken is er volgens mij niets levensbedreigends aan de hand.
Dat mag dus niet :quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Duvel het volgende:
Lekker, zo voor je deur. Bij ons komen ze altijd rond een uur of half acht, acht uur 's ochtends. Dus de avond van tevoren de zakken naar buiten.
Doen ze daar moeilijk over dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat mag dus niet :
http://www.cyclusnv.nl/Co(...)%202010-digitaal.pdf
Ik heb in het verleden de milieupolitie (stadwachten ) een goede ochtend zien hebben door de bakken/zakken in te laden en adresgegevens eruit te scheppenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doen ze daar moeilijk over dan?
Ik deed dat in Delft ook altijd, mocht ook eigenlijk niet...
Zal wel, nog nooit last mee gehad...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat mag dus niet :
http://www.cyclusnv.nl/Co(...)%202010-digitaal.pdf
Dan mag je die week geen vuilnis buitenzetten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso, hoe moet je dat dan doen als je 's ochtends voor 6 uur de deur uit moet?
Of als je nachtdienst hebt en pas om 4 uur naar bed kunt?
Ik maak die regels niet ,............quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso, hoe moet je dat dan doen als je 's ochtends voor 6 uur de deur uit moet?
Of als je nachtdienst hebt en pas om 4 uur naar bed kunt?
Ik denk niet dat als ik de zak hier om tien uur 's avonds buiten zet, er nog een ploeg langs komt om 'm uit te spitten voor een verloren adreslabel...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben hier idd wel ook al waarschuwingen gehad als ze te lang bleven staan.
Als je die zak nou om vier uur 's middags al neerzet in de brandende zon, ok, maar kom op zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en toch... Toen ik nog op het Plesmanplein woonde heb ik ook daar eens een waarschuwing voor gekregen. Was weliswaar een mailing bij iedereen, maar toch... Soms vervelen ze zich, of moet de kas gespekt.
Zeugstraat is dicht toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Black-Hole het volgende:
Weet iemand een leuk pool cafe in Gouda waar je zaterdag avond gezellig kan poolen? Ik weet dat er een in de Lange Groenendaal zit en ook in de Zeugstraat.
Geen idee eigenlijk, ik fiets er altijd langs als ik de stad in moet dus weet daarom dat er daar iets zit (of zat).quote:
Faillietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik fiets er altijd langs als ik de stad in moet dus weet daarom dat er daar iets zit (of zat).
Echt?!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Failliet
en de Groenendaal trekt het in de zomermaanden ook niet .
Hij wil er graag vanaf
Het is te koop.
vaker/meer bier drinken daar dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:16 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Echt?!
zonde, is een relaxte tent!!
Ah, je zet de verwarming aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, DiscoDavid is mijn woning. Ik woon in een oude discoruimte
Ik geef geen enkele persoonlijke mening ,enkel feiten uit de persquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dit bedoeld als gezellige slowchat en niet als newsfeed met weetjes en nieuws over Gouda. Als ik dat wil lezen ga ik wel naar de site van de Goudse Post ofzo...
Echt seriously, er reageert niemand op je zooi, ga lekker ergens anders zuur zitten doen over een stad waar je niet eens meer woont, waar maak je je in godsnaam druk om...
Uit het feit dat je speciaal dit topic opzoekt om negativiteiten te posten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik geef geen enkele persoonlijke mening ,enkel feiten uit de pers
Dus waar jij het vandaan haalt dat ik zuur doe .
ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben het gedroeftoeter ook wel beu eigenlijk. In elke stad spelen dingen, moet het dan alleen maar over de negatieve zaken gaan hier? Tuurlijk, als Gouda dik in het nieuws is, moet je daar in dit topic over kunnen posten, maar er gebeurt hier ook genoeg leuks! Als ik in de slowchats van de andere steden kijk, gaat het er in ieder geval een stuk gezelliger aan toe, maar is er ook plaats voor discussie.
als jij nu het leuke postquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben het gedroeftoeter ook wel beu eigenlijk. In elke stad spelen dingen, moet het dan alleen maar over de negatieve zaken gaan hier? Tuurlijk, als Gouda dik in het nieuws is, moet je daar in dit topic over kunnen posten, maar er gebeurt hier ook genoeg leuks! Als ik in de slowchats van de andere steden kijk, gaat het er in ieder geval een stuk gezelliger aan toe, maar is er ook plaats voor discussie.
Zuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef zeeeend het volgende:
[..]
als jij nu het leuke post
post ik de realiteit
iedereen blij
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jammer dat mijn CH3COOH-account gebanned is
Ik ook toen ik 'm aan ging makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]Mijn scheikunde is roestig (Fe2O3), ik moest googlen.
Nee, niks geen gladheid hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Is het bij ons al een ijsbaan buiten? Ik heb geen zin om te gaan kijken
Heb je bier over??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef KomtTijd... het volgende:
nog mensen die komen helpen het bier op te zuipen de 19e?
Dus ik moet kiezen tussen de verjaardag van m'n schoonmoeder en jouw housewarming?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik geef een housewarming in mijn disco dus ja
Lijkt me een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus ik moet kiezen tussen de verjaardag van m'n schoonmoeder en jouw housewarming?
Schoonmoeder it is!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me een makkelijke keuze
quote:
Mag ik je even wijzen op de agenda van dit weekend?quote:
Dit weekend is er geen housewarming!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op de agenda van dit weekend?.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit weekend is er geen housewarming!
dat had je de 22e toch al gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik geef een housewarming in mijn disco dus ja
Ik doe vast een muzieksuggestie!quote:PERRON RAVE
NAAR GOUDA RIJDEN PER DIRECT GEEN NACHTTREINEN MEER. Dit omdat er volgens de NS te weinig passagiers 's nachts van en naar Gouda reizen. In plaats van het aantal treinen te verminderen, schrapt de NS station Gouda volledig van het nachtnet.
Om de NS erop te wijzen dat ze bijvoorbeeld ook 1 trein in de 2 uur kunnen laten rijden, organiseren we daarom zaterdag 12 februari een PERRON-RAVE. We willen om 21.30u verzamelen op perron 3/5 van station Gouda en er een ludiek en gezellig feest van maken tot 23.30u.
Spread the word!!! Meer zielen meer vreugd!! Nodig al je vriendjes, vriendinnetjes, ooms en tantes uit!!
Laat weten of je erbij bent en nodig iedereen uit die je kent via:
-Facebook http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=152303934824691
-Hyves http://www.hyves.nl/agend(...)id=12AAP1CQA02OK00K0
* Zorg voor een OV-kaart of ander geldig vervoersbewijs (enkeltje Gouda-Goverwelle a 1,20) om 'legaal' op het perron aanwezig te zijn.
* Neem zelf veeeeel lekkers te drinken mee
* Ghettoblaster of boxjes voor je Iphone
* Warme kleding
* Goed humeur! Let op we willen het vooral gezellig houden!!
Hmmpf dat zuigt!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net in mn Haaaifs-inbox
[..]
Ik doe vast een muzieksuggestie!
Als ze donderdagnacht reden had ik er al minstens 2x ingezeten in de nog geen 2 maanden dat ik hier woon.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben redelijk onderbouwd waarom ze ze schrappen: er zat echt bijna niemand in, en bij de start van het nachtnet via Gouda hebben ze zich duidelijke doelen gesteld. Ik ben zelf eerlijk gezegd nog nooit met de nachttrein naar Gouda teruggegaan.
Maar verder is het kut en moet ie gewoon blijven rijden natuurlijk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |