Zo heb je overal wel bedrijven die stinken als ze in de fik vliegen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef Elvi het volgende:
T kan ook unichema/compaxo zijn wat zo stinkt. Zet je wel aan t denken... Wat al die meuk ontploft?
Ja dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo heb je overal wel bedrijven die stinken als ze in de fik vliegen...
Mwah,het Informatiepunt Wijkontwikkeling Gouda Oost is met de grond gelijk gemaakt ,en een brandweerman geraakt door een stoeptegel .quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef 907 het volgende:
In oosterwijk scheen het goed mis te zijn geweest met o&n. Schijnt dat de politie en ME met jongeren daar flink aan het knokken is geweest (tegenover de C1000).
Iemand daar nog wat over gehoord?
Trouwens, leuk luchtje uit Moerdijk komt richting gouda
Had er niets over gelezen in de krant. Men zegt dat het stil is gehouden, omdat Gouda al zo vaak slecht in het nieuws is geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Mwah,het Informatiepunt Wijkontwikkeling Gouda Oost is met de grond gelijk gemaakt ,en een brandweerman geraakt door een stoeptegel .
Baldadigheid .
De boel zit nu dichtgetimmert.
Fluoriserend paars?quote:
Ja, fijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Elvi het volgende:
Dus op t journaal zeiden ze dat t al boven Gouda hangt en dat ze hopen dat t niet gaat regenen.
Maar het regent al een tijdje
Oh. Want dan komt het op de grond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef Elvi het volgende:
Dus op t journaal zeiden ze dat t al boven Gouda hangt en dat ze hopen dat t niet gaat regenen.
Maar het regent al een tijdje
Ik zou dat raam dicht doen jaquote:"Als de rook mijn kant op komt, wacht ik nergens op. Dan stap ik in de auto en vlucht ik weg!"
Come onquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Net op RTV rijnmond een man die werkt met chemicaliën van dat bedrijf:
[..]
Ik zou dat raam dicht doen ja
ofwel "tot nu toe gaat het goed"quote:"er zijn geen giftige concentraties gemeten, maar dat betekent niet dat er geen giftige stoffen in de rook aanwezig zijn"
XDquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Elvi het volgende:
He sjit mn hond moet ook nog uit... Maar die heeft denk ik al wat weerstand dankzij Uniqema.
Dat zeg ik; waarom zeggen ze niet wat het is en wat voor effect het op mensen heeft, ook al is het in lage concentraties. Wees transparant. Magoed, zelfs de regering is niet transparant, dus waarom zouden zij het zijn he..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
ja weten ze wel, maar ze herhalen continu:
[..]
ofwel "tot nu toe gaat het goed"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik zie het wel of ik morgen zwemvliezen heb.
Haha zo'n vaart zal het ook weer niet lopen denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik zie het wel of ik morgen zwemvliezen heb.
Nouja zolang je niet kunt meten of/wat er in de rook zit, kun je natuurlijk ook weinig zeggen over de effecten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat zeg ik; waarom zeggen ze niet wat het is en wat voor effect het op mensen heeft, ook al is het in lage concentraties. Wees transparant. Magoed, zelfs de regering is niet transparant, dus waarom zouden zij het zijn he..
Of ze weten het wel, maar ze willen het niet zeggen om geen paniek te veroorzaken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja zolang je niet kunt meten of/wat er in de rook zit, kun je natuurlijk ook weinig zeggen over de effecten.
Je weet toch wat die chemicaliën met mensen doen als je ermee in contact komt? Of wanneer het verbrand wordt/is? Come on. Ja sorry, ik ben hier gewoon nogal sceptisch over. Ik snap niet waarom ze gewoon zeggen; dit is wat we weten, dit is wat we niet weten. Dat doen ze niet naar mijn idee en daarom bagetalliseer ik de boel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja zolang je niet kunt meten of/wat er in de rook zit, kun je natuurlijk ook weinig zeggen over de effecten.
Hij is toch helemaal nat geworden ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Elvi het volgende:
Ik doe wel grappig maar als we weer binnen zijn spoel ik wel de pootjes van mn hond af
quote:De klachten kunnen irritatie aan ogen en luchtwegen veroorzaken. Lange termijn gevolgen worden niet verwacht
Als in? Dat de zooi hier langs komt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gerrit Hiemstra noemt Gouda en Woerden expliciet.
Dan maar niet klagen, krijg je ook geen last van je strot.quote:
Ik, aangezien ik geen fotografisch geheugen heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan maar niet klagen, krijg je ook geen last van je strot.
(Serieus, wie heeft dat geformuleerd??)
Over Gouda wordt niets gezegd. In Moerdijk zelf gaat iig het luchtalarm nu weer af, omdat ze extra rook verwachten met die schuimaanval.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Dus wat moeten we in Gouda nou doen? Binnen blijven?
Als er geen sirenes klinken is er volgens mij niets levensbedreigends aan de hand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Dat 't hierboven hangt en met regen naar beneden komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Als in? Dat de zooi hier langs komt?
De zooi komt al effe naar benedenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als in? Dat de zooi hier langs komt?
Oh, valt mee dus.quote:
Lijkt me sterk. Ik ga morgen ook gewoon de deur uit hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Elvi het volgende:
Inderdaad. In de alblasserwaard en hoeksewaard gaan als ze met dat schuimoffensief komen dus de sirenes af, maar hier niet. In principe verwachten ze dus niet dat we er hier direct last van hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als er geen sirenes klinken is er volgens mij niets levensbedreigends aan de hand.
Dat mag dus niet :quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Duvel het volgende:
Lekker, zo voor je deur. Bij ons komen ze altijd rond een uur of half acht, acht uur 's ochtends. Dus de avond van tevoren de zakken naar buiten.
Doen ze daar moeilijk over dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat mag dus niet :
http://www.cyclusnv.nl/Co(...)%202010-digitaal.pdf
Ik heb in het verleden de milieupolitie (stadwachten ) een goede ochtend zien hebben door de bakken/zakken in te laden en adresgegevens eruit te scheppenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doen ze daar moeilijk over dan?
Ik deed dat in Delft ook altijd, mocht ook eigenlijk niet...
Zal wel, nog nooit last mee gehad...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat mag dus niet :
http://www.cyclusnv.nl/Co(...)%202010-digitaal.pdf
Dan mag je die week geen vuilnis buitenzetten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso, hoe moet je dat dan doen als je 's ochtends voor 6 uur de deur uit moet?
Of als je nachtdienst hebt en pas om 4 uur naar bed kunt?
Ik maak die regels niet ,............quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso, hoe moet je dat dan doen als je 's ochtends voor 6 uur de deur uit moet?
Of als je nachtdienst hebt en pas om 4 uur naar bed kunt?
Ik denk niet dat als ik de zak hier om tien uur 's avonds buiten zet, er nog een ploeg langs komt om 'm uit te spitten voor een verloren adreslabel...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben hier idd wel ook al waarschuwingen gehad als ze te lang bleven staan.
Als je die zak nou om vier uur 's middags al neerzet in de brandende zon, ok, maar kom op zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en toch... Toen ik nog op het Plesmanplein woonde heb ik ook daar eens een waarschuwing voor gekregen. Was weliswaar een mailing bij iedereen, maar toch... Soms vervelen ze zich, of moet de kas gespekt.
Zeugstraat is dicht toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Black-Hole het volgende:
Weet iemand een leuk pool cafe in Gouda waar je zaterdag avond gezellig kan poolen? Ik weet dat er een in de Lange Groenendaal zit en ook in de Zeugstraat.
Geen idee eigenlijk, ik fiets er altijd langs als ik de stad in moet dus weet daarom dat er daar iets zit (of zat).quote:
Faillietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik fiets er altijd langs als ik de stad in moet dus weet daarom dat er daar iets zit (of zat).
Echt?!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Failliet
en de Groenendaal trekt het in de zomermaanden ook niet .
Hij wil er graag vanaf
Het is te koop.
vaker/meer bier drinken daar dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:16 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Echt?!
zonde, is een relaxte tent!!
Ah, je zet de verwarming aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, DiscoDavid is mijn woning. Ik woon in een oude discoruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |