quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef porsche1 het volgende:
Ik kon de LAPO net alweer pakken. Maar heb het niet gedaan.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Coen steeds irritanter worden.. of ligt dat aan mij?
nee hoor, ze hadden Veenstra erin moeten zetten, maarjaquote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Zonder Sander is het een stuk prettiger luisterenquote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Heb ik ook.quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
Overgewaardeerde flapdrol die Venema.quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, ze hadden Veenstra erin moeten zetten, maarja
quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Cee het volgende:
Kijk al die veren rondvliegen!Oh nee, da's sneeuw.
Precies...quote:Op zondag 19 december 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, ze hadden Veenstra erin moeten zetten, maarja
quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Overgewaardeerde flapdrol die Venema.
Och, dat verandert vast nog welquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Heb het idee dat hij mee probeert te doen, maar dat het neit echt wil lukken
Eens, maar dat mag je hier niet zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
giel is beter, wil je beweren?quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef CindieY het volgende:
Pff, dat gemiep op Coen steeds. Ik heb respect voor alle drie de heren, 5 dagen lang niet eten en bijna constant in de spotlights staan.
Toen die boeven erbij kwamen ging ik naar de brugklasquote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als B&A na je tijd is ben je oud. [ afbeelding ]
Precies. Niet iedereen loopt overhyperactief te stuiteren als ie ergens enthousiast over is.quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]Coen is gewoon wat rustiger en heeft minder maniertjes. Beetje de Mr. Cool & Collected.
Ik wilde het typen maar toen zag ik dat je me voor wasquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een Hit, OMDAT ER FUK JOE IN ZIT
Danny Panaderoquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een Hit, OMDAT ER FUK JOE IN ZIT
quote:
Venema is een 'goeie'quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoor ik eigenlijk lieverquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een hit, omdat er fukjoe in zit, fukjoe in zit, fukjoe in zit
GAT-VER-DAM-ME heb zo een hekel aan die kneus! brrrrrrquote:
hehehehe, hijs haske leuk van dichtbij!quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Venema is een 'goeie'
En niet alleen omdat ie ons in de studio had uitgenodigd
Net als Marichaquote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
hehehehe, hijs haske leuk van dichtbij!
Dat hoort er een beetje bij hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies. Niet iedereen loopt overhyperactief te stuiteren als ie ergens enthousiast over is.
Minstens.quote:
Die bestaan nog en hier ben ik t zeer mee eenschquote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Plork en de aannemers langskomen (of bestaan die niet meer?)
Ik vind bijna alle DJ's van 3fm op hun manier leuk.quote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hoort er een beetje bij hoor.
Volgens mij heb je een oogje op Coen, want het is zeker een lapzwans. Maar hij doet het nu wel beter dan de laatste keer dat hij er in zat en beter dan Annemieke, dus ik heb geen klachten verder, hij hangt er gewoon een beetje bij, hij doet alle trucjes van de anderen na en dat werkt niet helemaal bij hem, hij is gewoon de eeuwige sidekick eigenlijk. Maar hij mag blijven hoor, het is minder erg dan ik had verwacht.
zeker wetenquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle DJ's van 3fm op hun manier leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |