De treinen rijden hier niet vanwege dit extreme weerquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waarom kan je niet opkomen als er een beetje sneeuw ligt?
Hoho, maatje 275-Mquote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Met haar kleine voetjes past ze ook beter achter het aanrecht dan jij met je maatjes roeiboot.
Vooralsnog alles op eigen kracht.quote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Sine_Pari het volgende:
En krijg je daar riemen bij verstrekt of word het een buitenboord motor?
ROFLquote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Met haar kleine voetjes past ze ook beter achter het aanrecht dan jij met je maatjes roeiboot.
Naja sommige zijn zo plat dat je ze eerst het borstbeen moet intrappen will je een decollete kunnen zien.quote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen, maar jullie staan erom bekend dat eea onder een flink afdak hangt.
Don't worrry, ik heb gewoon tieten hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja sommige zijn zo plat dat je ze eerst het borstbeen moet intrappen will je een decollete kunnen zien.
"Goed gereedschap hangt onder een afdak." en "In de schaduw groeit niets."quote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen, maar jullie staan erom bekend dat eea onder een flink afdak hangt.
Jij hebt geen ervaring met tieten?quote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ga me buiten deze hele discussie houden..
quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt geen ervaring met tieten?
They're like bags full of sandquote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, moet de eerste LMB'er met ballen nog tegenkomen...quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Check!quote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, moet de eerste LMB'er met ballen nog tegenkomen...
Sneeuwballen worden niet meegeteld.quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Check!
Verified bij Lotusss herself
Bij mij binnen heeft hij geen sneeuwballen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sneeuwballen worden niet meegeteld.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij binnen heeft hij geen sneeuwballen hoor
Maar buiten is-ie inderdaad een mietje
Oeh, een Rave antwoordquote:
Guess.quote:Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vraag me af of dit een compliment voor ER moet zijn, of een belediging voor Rave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |