Ellen ten Damme gisteren bij SRquote:Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
Wat een kut TT, ik heb jou nog wel staan bij origineelste topic opener
damn wat ben jij luiquote:
Weetje hoe koud het is buiten mijn bedquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn wat ben jij lui![]()
Ik was 11 uur wakker gemaakt door mn moeder
Ja ik weet het, kachel iets hoger stoken?quote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje hoe koud het is buiten mijn bed
Die heb ik pas net aangedaanquote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet het, kachel iets hoger stoken?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEEEEEE mijn leven naar de maan![]()
ehm handigquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Vriendin vraagt: wil je kijken hoelaat mijn trein weggaat?
vraag ik waarvandaan.. geen reactie
Ondertussen wel... wat een geregel... normaal een reis zonder overstap... nu moet ze via leiden, schiphol naar groningenquote:
Ja rond Utrecht rijdt het niet ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ondertussen wel... wat een geregel... normaal een reis zonder overstap... nu moet ze via leiden, schiphol naar groningen
Nee... ja, zostraks stond er wel weer een reis langs utrecht.. maar is een ongeluk gebeurt ofzo!quote:Op zondag 19 december 2010 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja rond Utrecht rijdt het niet ofzo?
Rijdt er weer een trein gebeurt er meteen een ongelukquote:Op zondag 19 december 2010 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... ja, zostraks stond er wel weer een reis langs utrecht.. maar is een ongeluk gebeurt ofzo!
Mja, maar goed..quote:Op zondag 19 december 2010 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Rijdt er weer een trein gebeurt er meteen een ongeluk
Oooh maar 4.5 uur, valt echt meequote:Op zondag 19 december 2010 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mja, maar goed..ze komt er wel.. Half 2 vertrokken, komt 6 uur aan... 4.5 uur.. valt nog mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef crv het volgende:
zo zijn jullie lekker ingesneeuwd daar
19 cm maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun je een mooie sneeuwman van makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |